שיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם
-
@KING-music איך זה ישמע ע''י מפיקים מוזיקליאים
וכמה זה יעלה (אני לא בקטע של לשלם הרבה)@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
איך זה ישמע ע''י מפיקים מוזיקליאים
מפיקים מוזיקאלים יותר בקטע של ליצור מוזיקה-Dj פחות בקטע הזה...
כמה זה יעלה,? אינני יודע. -
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
איך זה ישמע ע''י מפיקים מוזיקליאים
מפיקים מוזיקאלים יותר בקטע של ליצור מוזיקה-Dj פחות בקטע הזה...
כמה זה יעלה,? אינני יודע. -
@אחינועם-מלול
@עשהאל-רוזן
ב''ה מבחינתי העניין סופי
מה השם של האולפןפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
שמתי לב שממש מתחקמים פה בעיניין הקישור בין משתמשים.
אני אגיד את מה ש @אייצ-ית כתבה כבר למעלה, אין קישור בין משתמשים אנחנו ניסינו וזה דבר שלא הלך ויצר בעיות רבות ולא רק כשקישרנו בין גברים לנשים אלא גם בין גברים לגברים ונשים לנשים אז לכן באופן גורף לא עושים את זה, נא לא להתחכם בהעברת פרטי קשר שלא נצתרך להרחיק. -
'למה לא כל יום פורים' סקיצה ווקאלית ראשונית
Recording (1).mp3
(לדעתי זה יכול להיות להיט, לפחות כמו 'קורונה לא תגיע לפה',
כמובן לאחר שנוסיף טרנסים,
וכן אם יש פה איזה די ג'יי שיוכל לעשות לי את העבודה בחינם
כלומר להוסיף לזה טרנס מקפיץ
אשמח מאד, וכמובן שגם השם שלו יהיה רשום על הפרויקט)
כמובן שכל הזכויות שמורות !!!!@יהודה-n כבר הקלטת את השיר אני כול לעשות לך עיצוב תמונה לשיר
-
שמתי לב שממש מתחקמים פה בעיניין הקישור בין משתמשים.
אני אגיד את מה ש @אייצ-ית כתבה כבר למעלה, אין קישור בין משתמשים אנחנו ניסינו וזה דבר שלא הלך ויצר בעיות רבות ולא רק כשקישרנו בין גברים לנשים אלא גם בין גברים לגברים ונשים לנשים אז לכן באופן גורף לא עושים את זה, נא לא להתחכם בהעברת פרטי קשר שלא נצתרך להרחיק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות