למזג שיר עם תמונה
-
@יואל-י
אני לא מצליח לפתוח את התוכנה -
@עשהאל-רוזן מה עושים צריך עזרה מ @שמעון-2
@יואל-י
לפי איך שזה נראה שמעון מנותק
אולי מישהו אחר יעזור לנו בבקשה -
@יואל-י
לפי איך שזה נראה שמעון מנותק
אולי מישהו אחר יעזור לנו בבקשה@עשהאל-רוזן אם אתה רוצה
להעלות ליוטיוב זה לא יעזור
להכניס תמונה לMP3 צריך להמיר לMP4
ולעשות את זה כסרטון שברקע יש תמונה -
@עשהאל-רוזן אם אתה רוצה
להעלות ליוטיוב זה לא יעזור
להכניס תמונה לMP3 צריך להמיר לMP4
ולעשות את זה כסרטון שברקע יש תמונה@יאיר-2-0
לא ליוטיוב אני רוצה שכשיורידו את השיר יהיה את התמונה -
@יאיר-2-0
לא ליוטיוב אני רוצה שכשיורידו את השיר יהיה את התמונה -
@יואל-י
https://send.magicode.me/se****nd-file/file/aa4948636bfaa0ef8c25ea7da6dae7f30da56853/view
אגב סט ממש יפה -
@שמעון-2 אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@יואל-י
אתה רוצה לעשות את זה לבד?יש לי תוכנה בשביל זה
שלש דקות וזהה מסודר
רוצה?נו איפה קישור לתוכנה,
אני גם מחפש כבר שנים איך עושים את זה
@שמעון-2 אשמח שתעלה לכאן קישור להורדה
תודה מראש -
@שמעון-2 אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@יואל-י
אתה רוצה לעשות את זה לבד?יש לי תוכנה בשביל זה
שלש דקות וזהה מסודר
רוצה?נו איפה קישור לתוכנה,
אני גם מחפש כבר שנים איך עושים את זה
@שמעון-2 אשמח שתעלה לכאן קישור להורדה
תודה מראש -
@יואל-י
https://send.magicode.me/se****nd-file/file/aa4948636bfaa0ef8c25ea7da6dae7f30da56853/view
אגב סט ממש יפה -
פ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
-
@מלך-המוזיקה
יש אפשרות בתוכנה הזאת לחבר כמה שירים לסט ?
(אם כן, אז אשמח להדרכה) -
@מלך-המוזיקה
יש אפשרות בתוכנה הזאת לחבר כמה שירים לסט ?
(אם כן, אז אשמח להדרכה) -
@מלך-המוזיקה
יש אפשרות בתוכנה הזאת לחבר כמה שירים לסט ?
(אם כן, אז אשמח להדרכה)@יהודה-n
אתה יכול אם format factory (תוכנה)
אני אישית משתמש לדברים בסגנון הזה
(אם אני עושה סט וכדו' שאני צריך לחתוך ולמזג ביחד בשביל שיצא מעברים טובים)
אם תוכנת האולפן FL studio ששם זה ממש קל לעשות את זה בפעולה אחת
ובלי לחתוך ואז לחבר ולראות שזה לא מספיק מושלם

שם אתה פשוט מכניס קובץ שאתה צריך ומקצר אותו במידת הצורך וע"ז מוסיף עוד אחד וכו'
(התוכנה בעיקרון מיועדת בעיקר ליצירת פרויקטים ולא לזה)
מקווה שעזרתי -
אני עושה בתשלום מוזל.
אבל לא רלוונטי עבורכם. -
-
-
-
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
-
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
אני בודקת תודה
-
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
החסימה לא נותנת לי להוריד את התוכנה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות