למזג שיר עם תמונה
-
@מלך-המוזיקה
יש אפשרות בתוכנה הזאת לחבר כמה שירים לסט ?
(אם כן, אז אשמח להדרכה)@יהודה-n
אתה יכול אם format factory (תוכנה)
אני אישית משתמש לדברים בסגנון הזה
(אם אני עושה סט וכדו' שאני צריך לחתוך ולמזג ביחד בשביל שיצא מעברים טובים)
אם תוכנת האולפן FL studio ששם זה ממש קל לעשות את זה בפעולה אחת
ובלי לחתוך ואז לחבר ולראות שזה לא מספיק מושלם

שם אתה פשוט מכניס קובץ שאתה צריך ומקצר אותו במידת הצורך וע"ז מוסיף עוד אחד וכו'
(התוכנה בעיקרון מיועדת בעיקר ליצירת פרויקטים ולא לזה)
מקווה שעזרתי -
אני עושה בתשלום מוזל.
אבל לא רלוונטי עבורכם. -
-
-
-
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
-
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
אני בודקת תודה
-
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
החסימה לא נותנת לי להוריד את התוכנה

-
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
זה משהו שאפשר גם להוריד ממקום אחר או לשלוח במייל?
-
@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 אתה גורר שיר לתוכנה ואז יש שמה מקום לשים תמונה אתה שם ושומר
זה משהו שאפשר גם להוריד ממקום אחר או לשלוח במייל?
@rpryd49 הנה יש את זה במג'יקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/1ef4ca364***1a38c52e20fef6ecf1c731abce10be2/view
להוריד * -
@rpryd49 הנה יש את זה במג'יקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/1ef4ca364***1a38c52e20fef6ecf1c731abce10be2/view
להוריד *@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 הנה יש את זה במג'יקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/1ef4ca364***1a38c52e20fef6ecf1c731abce10be2/view
להוריד *להעתיק את הכתובת?
-
@מלך-המוזיקה אמר בלמזג שיר עם תמונה:
@rpryd49 הנה יש את זה במג'יקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/1ef4ca364***1a38c52e20fef6ecf1c731abce10be2/view
להוריד *להעתיק את הכתובת?
@rpryd49 לא ללחוץ ואז להוריד את הכוכביות וללחוץ על אנטר
-
@rpryd49 לא ללחוץ ואז להוריד את הכוכביות וללחוץ על אנטר
-
@rpryd49 לא ללחוץ ואז להוריד את הכוכביות וללחוץ על אנטר
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות