איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי
-
@יונתן-וקנין זה ממש תלוי אני משוגעת על הגוון קול שלו....וכבר נאמר טעם וריח וכו'
ספציפית אני חושבת שיש לו קול מדהים. -
@נועם-השם רגע, סתם שאני ידע למה שייכת אותו למזרחי או ישראלי ולא להגזים מי משתווה
שוב זמר אם לחנים גדולים קול פחות אני לדעתי אם הוא היה נותן את הלחנים שלו לזמרים אחרים השירים לגמרי היו נראים אחרת@יונתן-וקנין הוא בישראלי...לא?!
אני חושבת שיש משהו בקול הרגוע יחסית שלו והלא מידי דרמטי שמצליח לגעת עמוק.
אני מסכימה עם העניין שזמרים אחרים אולי יכולים לבצע את הלחנים שלו בצורה יותר 'וואו' אבל מבחינתי הקול היחודי שלו מעביר את השירים הרבה יותר מרגש ומחבר. -
@יונתן-וקנין הוא בישראלי...לא?!
אני חושבת שיש משהו בקול הרגוע יחסית שלו והלא מידי דרמטי שמצליח לגעת עמוק.
אני מסכימה עם העניין שזמרים אחרים אולי יכולים לבצע את הלחנים שלו בצורה יותר 'וואו' אבל מבחינתי הקול היחודי שלו מעביר את השירים הרבה יותר מרגש ומחבר. -
וואווו איזה שאלה......
טוב אז לחסידי אני לא כל כך מתחברת אז אין לי משהו ספציפי.
ישראלי- ישי ריבו ברורררררררררר:)
מזרחי- חיים ישראל -
וואווו איזה שאלה......
טוב אז לחסידי אני לא כל כך מתחברת אז אין לי משהו ספציפי.
ישראלי- ישי ריבו ברורררררררררר:)
מזרחי- חיים ישראל@אוהבת-מוזיקה-3 אני גם י לו קול מדהים םםםם
-
וואווו איזה שאלה......
טוב אז לחסידי אני לא כל כך מתחברת אז אין לי משהו ספציפי.
ישראלי- ישי ריבו ברורררררררררר:)
מזרחי- חיים ישראל@אוהבת-מוזיקה-3 איזה שיר שלו הי אהבת
-
וואווו איזה שאלה......
טוב אז לחסידי אני לא כל כך מתחברת אז אין לי משהו ספציפי.
ישראלי- ישי ריבו ברורררררררררר:)
מזרחי- חיים ישראל -
וואווו איזה שאלה......
טוב אז לחסידי אני לא כל כך מתחברת אז אין לי משהו ספציפי.
ישראלי- ישי ריבו ברורררררררררר:)
מזרחי- חיים ישראל@אוהבת-מוזיקה-3 אשמח שתשלחי לי שירים שלו אני מחפשת את השיר שלו יש לי שאלה
-
@אוהבת-מוזיקה-3 איזה שיר שלו הי אהבת
@שירה-8 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@אוהבת-מוזיקה-3 איזה שיר שלו הי אהבת
לאיזה מהם התכוונת?
והקישור לא עובד... -
@שירה-8 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@אוהבת-מוזיקה-3 איזה שיר שלו הי אהבת
לאיזה מהם התכוונת?
והקישור לא עובד... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שירה-8 מה את מנסה לשלוח?
-
@שירה-8 מה את מנסה לשלוח?
@אוהבת-מוזיקה-3 זה שיר שחשבתי שהוא מזרחי התלהבתיס תם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
