דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי

איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
93 פוסטים 26 כותבים 5.7k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

    אני חושב שבמיזרחי יש שלוש ענקים במזרחי חיים ישראל.יניב בןמשיח.ואליקם בוטה.
    בחסידי זה יעקב שוואקי
    בישראלי זה ישי הענק
    מה אתם חושבים

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #65

    @מוזיקלי-3 זה לא סוג של סקר? 😉 {כי רק ההנהלה פותחת}
    ו.. אני הייתי מחליפה את אליקם באופיר סלומון
    או יובל טייב
    הם עם יותר וותק וניסיון, לא? בעיניי הם מהגדולים 😊

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ת תודה לך ה'

      מזרחי ברור חיים ישראל
      עולה על כולם
      חסידי יעקב שוואקי

      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #66

      @תודה-לך-ה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:

      מזרחי ברור חיים ישראל

      כל מי שאמר חיים ישראל זה נטו בגלל שהוא אולי לא מחבב מזרחי אבל מחליק לו על חיים ישראל, לא שאני לא אוהבת אותו. אבל הוא שר ים תיכוני, לא מזרחי! אז זה ברור שתכתבו חיים..
      אבל הענקיים שבזרחי, זה לא הוא.. לדעתי בלבד.
      סורי.

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מוזיקלי 3מ מנותק
        מוזיקלי 3מ מנותק
        מוזיקלי 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקלי 3
        #67

        חברים ממש לא סקר אני סתם מתעניין מה כולם אהבים😃

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #68

          @אוהבת-מוזיקה-3 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:

          אסור להעלות מייל....

          תודה רבה לכל המדווחים
          שרואים משהו שחורג מכללי הפורום ולא עוברים הלאה
          אתם ממש עוזרים ל @צוות-פיקוח לשמור על פורום נקי וטוב.
          מי שהיה צריך להתרחק - הורחק.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיוזיק בנשמהמ מנותק
            מיוזיק בנשמהמ מנותק
            מיוזיק בנשמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #69

            נכון מאוד מי שאומר שחיים ישראל הוא ענק הזמר המיזרחי הוא פשוט לא אוהב מזרחי
            ולא שאני לא אוהב את חיים אלא זו התשובה של ממש מיתחמק כי יש עוד רבים וטובים כמו אליקם בוטה ו הרבה זמרים טובים כמו דוד חפצדי שחבל שלא יודעים לעריך אותם

            שיר היום
            עידן דהרי - אבא גדול.mp3

            פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

              נכון מאוד מי שאומר שחיים ישראל הוא ענק הזמר המיזרחי הוא פשוט לא אוהב מזרחי
              ולא שאני לא אוהב את חיים אלא זו התשובה של ממש מיתחמק כי יש עוד רבים וטובים כמו אליקם בוטה ו הרבה זמרים טובים כמו דוד חפצדי שחבל שלא יודעים לעריך אותם

              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #70

              @מיוזיק-בנשמה לא מחייב שזה קשור להערכה.
              כי גם אני ממש לא מתחברת למוזיקה החסידית.. בלי לפגוע בשום כלום. זה פשוט סגנון..
              כמו שאני יגיד שהזמר החסידי שאני אוהבת זה אבי אילסון.. סתם זרקתי
              אבל הוא ממש רחוק מלהיות זמר חסידי.
              יש הבנה? 😄

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י יואווווו

                @מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
                יש חסידי
                מזרחי
                ישראלי
                וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסדיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מורדכי שפירא שוואקי וכו על הרצף
                לדעתי חסידי זה או זאנוויל או שלמה כהן (למרות שהוא ספרדי)
                ישראלי זה עקיבא וריבו
                ומזרחי אני לא אוהבת אז...

                מ מנותק
                מ מנותק
                משה 0527
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #71

                @יואווווו אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:

                @מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
                יש חסידי

                אני מכיר

                מזרחי

                אני מכיר

                ישראלי

                אני מכיר

                וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף

                אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה

                ברוריהב המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ע מנותק
                  ע מנותק
                  עדי- 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי- 2
                  #72

                  מזרחי פחות שומעת אבל גם אם לא- חיים ישראל
                  לחסידי- ארי היל ואוהד מושקוביץ
                  ישראלי- משה פלד
                  לכולם יש משו ייחודי בקול ולא נשמעים כמו כולם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משה 0527

                    @יואווווו אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:

                    @מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
                    יש חסידי

                    אני מכיר

                    מזרחי

                    אני מכיר

                    ישראלי

                    אני מכיר

                    וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף

                    אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה

                    ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #73

                    @משה-0527 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:

                    אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה

                    הרבה זמרים נהפכו איכשהו להגדרה הזאת של חסידי ישראלי זה מין יצור כלאיים שכזה שנוצר איכשהו דווקא בגלל שאין הגדרה לזמרים שנאים על הרצף חסידי/ישראלי ולא לגמרי סגורים על עצמם.

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה 0527

                      @יואווווו אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:

                      @מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
                      יש חסידי

                      אני מכיר

                      מזרחי

                      אני מכיר

                      ישראלי

                      אני מכיר

                      וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף

                      אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #74

                      @משה-0527 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:

                      וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף

                      אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה

                      לדעתי יש ואני יסביר
                      יש המון זמרים שהם לא באמת חסידיים אבל הם לא ישראליים
                      כמו מרדכי שפירא אפילו משה קליין לא נקרא חסידי מקווה שהבנת

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ford 0F מנותק
                        ford 0F מנותק
                        ford 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #75

                        האמת שחלק מהתגובות קצת הכעיסו אותי מה זאת אומרת שאם יש מישהו ספרדי הוא אמור לאהוב את המוזיקה המזרחית איך אפשר לכפות על בנאדם שהוא יאהב מוזיקה שהוא לא מתחבר אליה? מוזיקה זה משהו מאוד רגשי ופנימי ולכן לא כל אחד יכול להתחבר לכל סוג וזה לא משהו טכני שארץ מוצא מחייב לאהוב משהו מסוים. יותר סביר שמי שגדל בארצות המזרח יאהב מוזיקה ים תיכונית.
                        בכל אופן הבחירות שלי יש מישהו בחסידי שמשתווה למלך המוזיקה מרדכי בן דוד?
                        אלטרנטיבי כמובן כיום עקיבא בעבר הרחוק זה היה אודי דוידי
                        במזרחי מי יותר מתאים מיעקב שוואקי

                        יהודי קדוש 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ford 0F ford 0

                          האמת שחלק מהתגובות קצת הכעיסו אותי מה זאת אומרת שאם יש מישהו ספרדי הוא אמור לאהוב את המוזיקה המזרחית איך אפשר לכפות על בנאדם שהוא יאהב מוזיקה שהוא לא מתחבר אליה? מוזיקה זה משהו מאוד רגשי ופנימי ולכן לא כל אחד יכול להתחבר לכל סוג וזה לא משהו טכני שארץ מוצא מחייב לאהוב משהו מסוים. יותר סביר שמי שגדל בארצות המזרח יאהב מוזיקה ים תיכונית.
                          בכל אופן הבחירות שלי יש מישהו בחסידי שמשתווה למלך המוזיקה מרדכי בן דוד?
                          אלטרנטיבי כמובן כיום עקיבא בעבר הרחוק זה היה אודי דוידי
                          במזרחי מי יותר מתאים מיעקב שוואקי

                          יהודי קדוש 0י מנותק
                          יהודי קדוש 0י מנותק
                          יהודי קדוש 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #76

                          @ford-0 יעקב שואקי לא מזרחי

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יהודי קדוש 0י יהודי קדוש 0

                            @ford-0 יעקב שואקי לא מזרחי

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #77

                            @יהודי-קדוש-0 נכון מאיפה היא הביאה את זה???????

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ford 0F מנותק
                              ford 0F מנותק
                              ford 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #78

                              התכוונתי שאם יש זמר מזרחי שאני ישמע זה יהיה שוואקי רק הוא יחליק לי בגרון געם הקול היפה והחלק שלו והוא לא שר את המזרחית בצורה כבידה

                              יהודי קדוש 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ford 0F ford 0

                                התכוונתי שאם יש זמר מזרחי שאני ישמע זה יהיה שוואקי רק הוא יחליק לי בגרון געם הקול היפה והחלק שלו והוא לא שר את המזרחית בצורה כבידה

                                יהודי קדוש 0י מנותק
                                יהודי קדוש 0י מנותק
                                יהודי קדוש 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #79

                                @ford-0 הוא לא שר מזרחי

                                מוזיקלי 3מ אלי bא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יהודי קדוש 0י יהודי קדוש 0

                                  @ford-0 הוא לא שר מזרחי

                                  מוזיקלי 3מ מנותק
                                  מוזיקלי 3מ מנותק
                                  מוזיקלי 3
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #80

                                  @יהודי-קדוש-0 נכון שואקי לא ניקרא זמר מיזרחי ביכלל אבל הקול שלו מאוד מיסתדר אים מיזרחי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיוזיק 3מ מנותק
                                    מיוזיק 3מ מנותק
                                    מיוזיק 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #81

                                    ישראלי עקיבא ריבו במזרחי יניב ואני מסכים מאאוד אים מי שאמר אליקם בוטה באמת הוא טוב כי הייתי בחתונה שהוא היה היה פצצה
                                    ובחסידי את אילסון הרצליך

                                    מוזיקלי 3מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מיוזיק 3מ מיוזיק 3

                                      ישראלי עקיבא ריבו במזרחי יניב ואני מסכים מאאוד אים מי שאמר אליקם בוטה באמת הוא טוב כי הייתי בחתונה שהוא היה היה פצצה
                                      ובחסידי את אילסון הרצליך

                                      מוזיקלי 3מ מנותק
                                      מוזיקלי 3מ מנותק
                                      מוזיקלי 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #82

                                      @מיוזיק-3 מסכים איתך ודרך אגב אני אמרתי למעלה על אליקם בוטה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #83

                                        במזרחי -חיים ישראל
                                        בחסידי- זאננויל וינברגר ואהרלה סמט ונמואל הרוש
                                        בישראלי-אוהד מושקוביץ ויונתן שיינפלד

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקלי 3מ מנותק
                                          מוזיקלי 3מ מנותק
                                          מוזיקלי 3
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #84
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול