הצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום
-
שיהיה לוגו של הפורום למעלה ומתי שירצו לחזור לדף הבית של הפורום יוכלו ללחוץ עליו (דרך אגב בפלאפון כן יש את זה אני מדבר על מחשב)
-
@יהודה1 אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
שיהיה לוגו של הפורום למעלה ומתי שירצו לחזור לדף הבית של הפורום יוכלו ללחוץ עליו (דרך אגב בפלאפון כן יש את זה אני מדבר על מחשב)
גם יש...
תבדוק! -
@יהודה1 אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
שיהיה לוגו של הפורום למעלה ומתי שירצו לחזור לדף הבית של הפורום יוכלו ללחוץ עליו (דרך אגב בפלאפון כן יש את זה אני מדבר על מחשב)
גם יש...
תבדוק! -
-
@צור אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@יהודה1 ניסית קונטרול F5
ניסתי ולא עזר
@חברים אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@יהודה1 אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@חברים @צור אין לי ולא קשור עם אני מגלגל ללמטה או לא אין לי בכלל
האם זה
מופיע לך?
אתה מתכוון מתחת ליד שיופיע משהו כי לא מופיע לי כלום
-
@צור אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@יהודה1 ניסית קונטרול F5
ניסתי ולא עזר
@חברים אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@יהודה1 אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@חברים @צור אין לי ולא קשור עם אני מגלגל ללמטה או לא אין לי בכלל
האם זה
מופיע לך?
אתה מתכוון מתחת ליד שיופיע משהו כי לא מופיע לי כלום
-
@צור אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@יהודה1 ניסית קונטרול F5
ניסתי ולא עזר
@חברים אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@יהודה1 אמר בהצעת יעול מעבר לדף הבית של הפורום:
@חברים @צור אין לי ולא קשור עם אני מגלגל ללמטה או לא אין לי בכלל
האם זה
מופיע לך?
אתה מתכוון מתחת ליד שיופיע משהו כי לא מופיע לי כלום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



