סיגנון לא שיגרתי - אשמח לדעת מה אתם חושבים עליו - אבל באמת באמת
-
שלום לכל האנשים המדהימים פה בפורום
אשמח מאוד לדעת מה אתם חושבים על ההלחנה הזאת וגם על העיבוד שלו
[כל הכלים בעיבוד הם אמיתיים ולא אפקטים חשמליים, קולות הציפורים הם מציפורי עץ וכל הצלצולים ברקע הם מכלים אמיתיים]
תעשו לי טובה ותכתבו לי מה אתם באמת חושבים עליו,
[האם יש לו פוטנציאל אמתי להגיע רחוק, אחרי עיבוד טוב כמובן]אם יש לכם ביקורת אשמח מאוד לשמוע
תודה לכולכםמזמור לדוד (online-audio-converter.com).mp3
נ.ב. יש סיפור מעניין מאחורי ההלחנה הזאת
אני מצרף את הסיפור בקישור:
@שיר-חדש-1 ואוו!! לדעתי זה ממש יכול להיות להיט!!
עם נפתלי קמפה ישיר את זה או ישי ריבו.
זה ממש יפה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
