שירת העשבים
-
-
-
-
@berman אתה בטוח שיונתן גם שר את השיר הזה?
כי אני רואה שעוד מלא זמרים שרו אותו- אבל לא מצאתי את של יונתן...
איך יונתן קרא לשיר הזה? -
@berman אתה בטוח שיונתן גם שר את השיר הזה?
כי אני רואה שעוד מלא זמרים שרו אותו- אבל לא מצאתי את של יונתן...
איך יונתן קרא לשיר הזה? -
@אייצ-ית אמר בשירת העשבים:
@berman אתה בטוח שיונתן גם שר את השיר הזה?
כי אני רואה שעוד מלא זמרים שרו אותו- אבל לא מצאתי את של יונתן...
איך יונתן קרא לשיר הזה?לא בסדר זה גם טוב לי תודה
-
@berman אוקי- מעולה.
אם בכל אופן אתה רוצה את השיר של יונתן-
הדבר היחיד שמצאתי בחיפוש- זה "התבודדות"... -
@אייצ-ית אמר בשירת העשבים:
@berman אוקי- מעולה.
אם בכל אופן אתה רוצה את השיר של יונתן-
הדבר היחיד שמצאתי בחיפוש- זה "התבודדות"...כן זה זה
אם אתה יכול תן קישור לדרייב או מגיקוד אולי זה יהיה יותר טוב
-
@אייצ-ית אמר בשירת העשבים:
@berman אוקי- מעולה.
אם בכל אופן אתה רוצה את השיר של יונתן-
הדבר היחיד שמצאתי בחיפוש- זה "התבודדות"...כן זה זה
אם אתה יכול תן קישור לדרייב או מגיקוד אולי זה יהיה יותר טוב
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות