דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??

איזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
171 פוסטים 49 כותבים 10.4k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונמיוזיקי יונמיוזיק

    איזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי? בחתונות. במסיבות בקומזיצים וכו וכו.
    אני חושב שגיטרה זה הכלי הכי פופולרי!! כי היום כמעט כל בחור יודע לנגן על גיטרה...
    וזה קטן מגיע לכל מקום כף לנגן על זה!!
    מעניין אותי גם לשמוע את דעתכם בנושא זה

    מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @יונמיוזיק
    בחתונות חייבים אורגן (ולא בכל חתונה יש גיטרה),
    במסיבות וקומזיצים לרוב יהיה גיטרה.
    אורגן צריך לאירעים גדולים יותר וקופצניים,
    גיטרה מתאימה לאירועים קטנים ופחות קופצניים.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • yaelY מנותק
      yaelY מנותק
      yael
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
      #8

      חבר'ה
      אורגן כמעט לא קיים בעולם
      אורגנית....

      לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

      המחבל המחופשה Srudio BitS אהרן נחוםא 3 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • yaelY yael

        חבר'ה
        אורגן כמעט לא קיים בעולם
        אורגנית....

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @yael מה ההבדל בין השניים

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • yaelY yael

          חבר'ה
          אורגן כמעט לא קיים בעולם
          אורגנית....

          Srudio BitS מנותק
          Srudio BitS מנותק
          Srudio Bit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @yael אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

          חבר'ה
          אורגן כמעט לא קיים בעולם
          אורגנית....

          אם כבר מקלדת...

          תמיכה טכנית לאולפנים

          yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Srudio BitS Srudio Bit

            @yael אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

            חבר'ה
            אורגן כמעט לא קיים בעולם
            אורגנית....

            אם כבר מקלדת...

            yaelY מנותק
            yaelY מנותק
            yael
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
            #11

            @Srudio-Bit כלי מקלדת הוא שם כולל לכלי מקלדת..
            פסנתר,אורגן,אורגנית,מלודיקה וכו'..

            אורגן הוא כלי מקלדת עם 2 קומות..

            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

            Srudio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • yaelY yael

              @Srudio-Bit כלי מקלדת הוא שם כולל לכלי מקלדת..
              פסנתר,אורגן,אורגנית,מלודיקה וכו'..

              אורגן הוא כלי מקלדת עם 2 קומות..

              Srudio BitS מנותק
              Srudio BitS מנותק
              Srudio Bit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @yael אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

              @Srudio-Bit כלי מקלדת הוא שם כולל לכלי מקלדת..
              פסנתר,אורגן,אורגנית,מלודיקה וכו'..

              אורגן הוא כלי מקלדת עם 2 קומות..

              אין תרגום לאורגנית באנגלית כך שהשם הוא מקלדת לאורגן אורגנית וכו' וכו' אויש איך הגענו לזה🤔

              תמיכה טכנית לאולפנים

              yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Srudio BitS Srudio Bit

                @yael אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                @Srudio-Bit כלי מקלדת הוא שם כולל לכלי מקלדת..
                פסנתר,אורגן,אורגנית,מלודיקה וכו'..

                אורגן הוא כלי מקלדת עם 2 קומות..

                אין תרגום לאורגנית באנגלית כך שהשם הוא מקלדת לאורגן אורגנית וכו' וכו' אויש איך הגענו לזה🤔

                yaelY מנותק
                yaelY מנותק
                yael
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
                #13

                @Srudio-Bit זה בדיוק מה שאמרתי..
                שמקלדת זה כולל..
                ומי אמר שאנגלית זה ההוכחה?..............

                בקיצור מה השאלה?!
                ברור שקלידים זה הכי פופולארי לא?...
                אולי גם גיטרה קלאסית כן..
                אולי תשאלו הפוך- איזה כלי לא רואים הרבה וראיתם נגיד?
                זה יהפוך את הדיון למעניין יותר

                לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                  #14

                  אני חושב שקלידים (שזה שם כולל לפסנתר אורגן אורגנית מלודיקה וכ'ו)
                  זה הכלי הכי פופלרי כי יש לך שמה בעיקרון את כל הכלים הקיימים (אומנם בדגימות אבל עדיין) אבל אני מכור כי אני קלידן (למרות שאני מנגן על גיטרה יקולילי וקחון...)
                  וכל קלידן אחר יגיד קלידים, לא ככה?

                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                  yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • חובב המוזיקה 2ח מנותק
                    חובב המוזיקה 2ח מנותק
                    חובב המוזיקה 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    נכון, כולם משתמשים בוארגנית יותר מכלים אחרים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • yaelY yael

                      חבר'ה
                      אורגן כמעט לא קיים בעולם
                      אורגנית....

                      אהרן נחוםא מנותק
                      אהרן נחוםא מנותק
                      אהרן נחום
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן נחום
                      #16

                      @yael אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                      אורגן כמעט לא קיים בעולם
                      אורגנית....

                      @המחבל-המחופש אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                      מה ההבדל בין השניים

                      בשפה מדוברת- אורגן זה אורגן מקצועי ואורגנית זה לילדים,
                      רשמית- אורגן זה עוגב (של כנסיות עם הצינורות), אורגן חשמלי זה הכלי הישן עם 2 הקומות והפדלים, ואורגנית זה כל הקלידים שיש היום (מצורף תמונות)
                      9782ce6c-bb14-4d11-9733-43c024b9099e-image.png
                      3bf21801-5bfa-4af9-9fdb-3e1b4be22af1-image.png
                      bcc40a62-e20b-4eb1-8e83-226cd2011759-image.png

                      אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                      וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                      אלא פשוט תמלאו אותה...

                      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אהרן נחוםא אהרן נחום

                        @yael אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                        אורגן כמעט לא קיים בעולם
                        אורגנית....

                        @המחבל-המחופש אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                        מה ההבדל בין השניים

                        בשפה מדוברת- אורגן זה אורגן מקצועי ואורגנית זה לילדים,
                        רשמית- אורגן זה עוגב (של כנסיות עם הצינורות), אורגן חשמלי זה הכלי הישן עם 2 הקומות והפדלים, ואורגנית זה כל הקלידים שיש היום (מצורף תמונות)
                        9782ce6c-bb14-4d11-9733-43c024b9099e-image.png
                        3bf21801-5bfa-4af9-9fdb-3e1b4be22af1-image.png
                        bcc40a62-e20b-4eb1-8e83-226cd2011759-image.png

                        חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילה
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @אהרן-נחום עוגב זה מתהילים לא?
                        הלוו בתוף ומכול הללו במינים ועוגב
                        זה אותו דבר??

                        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                        אהרן נחוםא ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                          @אהרן-נחום עוגב זה מתהילים לא?
                          הלוו בתוף ומכול הללו במינים ועוגב
                          זה אותו דבר??

                          אהרן נחוםא מנותק
                          אהרן נחוםא מנותק
                          אהרן נחום
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @חכם_בלילה אני לא יודע איזה כלי זה בתהילים, אבל בעברית החליטו לקרוא עוגב ל-Organ

                          אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                          וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                          אלא פשוט תמלאו אותה...

                          Srudio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                            @אהרן-נחום עוגב זה מתהילים לא?
                            הלוו בתוף ומכול הללו במינים ועוגב
                            זה אותו דבר??

                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @חכם_בלילה עוגב הוא כלי הנגינה הראשון שהוזכר בתנ"ך.

                            אהרן נחוםא מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              @חכם_בלילה עוגב הוא כלי הנגינה הראשון שהוזכר בתנ"ך.

                              אהרן נחוםא מנותק
                              אהרן נחוםא מנותק
                              אהרן נחום
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @ב-ב (כינור)

                              אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                              וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                              אלא פשוט תמלאו אותה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב. ב.ב ב. ב.

                                @חכם_בלילה עוגב הוא כלי הנגינה הראשון שהוזכר בתנ"ך.

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה 0527
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
                                #21

                                @ב-ב
                                משום מה נראה לי שתוף זה הכלי הראשון בפרשת בשלח
                                תקנו אותי אם אני טועה

                                אהרן נחוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ משה 0527

                                  @ב-ב
                                  משום מה נראה לי שתוף זה הכלי הראשון בפרשת בשלח
                                  תקנו אותי אם אני טועה

                                  אהרן נחוםא מנותק
                                  אהרן נחוםא מנותק
                                  אהרן נחום
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @משה-0527 יש בפרשת בראשית "הוא היה אבי כל תפש כנור ועוגב"

                                  אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                                  וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                                  אלא פשוט תמלאו אותה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                    אני חושב שקלידים (שזה שם כולל לפסנתר אורגן אורגנית מלודיקה וכ'ו)
                                    זה הכלי הכי פופלרי כי יש לך שמה בעיקרון את כל הכלים הקיימים (אומנם בדגימות אבל עדיין) אבל אני מכור כי אני קלידן (למרות שאני מנגן על גיטרה יקולילי וקחון...)
                                    וכל קלידן אחר יגיד קלידים, לא ככה?

                                    yaelY מנותק
                                    yaelY מנותק
                                    yael
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
                                    #23

                                    @חכם_בלילה אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                    אני חושב שקלידים (שזה שם כולל לפסנתר אורגן אורגנית מלודיקה וכ'ו)
                                    זה הכלי הכי פופלרי כי יש לך שמה בעיקרון את כל הכלים הקיימים (אומנם בדגימות אבל עדיין) אבל אני מכור כי אני קלידן (למרות שאני מנגן על גיטרה יקולילי וקחון...)
                                    וכל קלידן אחר יגיד קלידים, לא ככה?

                                    לגמרי צודק! 😄

                                    נכון שפתאום נהיה פה מעניין?!

                                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • אהרן נחוםא אהרן נחום

                                      @חכם_בלילה אני לא יודע איזה כלי זה בתהילים, אבל בעברית החליטו לקרוא עוגב ל-Organ

                                      Srudio BitS מנותק
                                      Srudio BitS מנותק
                                      Srudio Bit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @אהרן-נחום אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                      @חכם_בלילה אני לא יודע איזה כלי זה בתהילים, אבל בעברית החליטו לקרוא עוגב ל-Organ

                                      מה פתאום!!!
                                      עוגב זה לא אורגן ואורגנית זה מילה שהומצאה ע''י אנלפבת...🙇

                                      תמיכה טכנית לאולפנים

                                      yaelY Srudio BitS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Srudio BitS Srudio Bit

                                        @אהרן-נחום אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                        @חכם_בלילה אני לא יודע איזה כלי זה בתהילים, אבל בעברית החליטו לקרוא עוגב ל-Organ

                                        מה פתאום!!!
                                        עוגב זה לא אורגן ואורגנית זה מילה שהומצאה ע''י אנלפבת...🙇

                                        yaelY מנותק
                                        yaelY מנותק
                                        yael
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @Srudio-Bit אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                        @אהרן-נחום אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                        @חכם_בלילה אני לא יודע איזה כלי זה בתהילים, אבל בעברית החליטו לקרוא עוגב ל-Organ

                                        מה פתאום!!!
                                        עוגב זה לא אורגן ואורגנית זה מילה שהומצאה ע''י אנלפבת...🙇

                                        עוגב זה לגמרי הכלי מהתמונה הראשונה שהעלו
                                        וכן, זה מקלדת

                                        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Srudio BitS Srudio Bit

                                          @אהרן-נחום אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                          @חכם_בלילה אני לא יודע איזה כלי זה בתהילים, אבל בעברית החליטו לקרוא עוגב ל-Organ

                                          מה פתאום!!!
                                          עוגב זה לא אורגן ואורגנית זה מילה שהומצאה ע''י אנלפבת...🙇

                                          Srudio BitS מנותק
                                          Srudio BitS מנותק
                                          Srudio Bit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @Srudio-Bit אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                          @אהרן-נחום אמר באיזה כלי נגינה לדעתכם הכי פופולרי??:

                                          @חכם_בלילה אני לא יודע איזה כלי זה בתהילים, אבל בעברית החליטו לקרוא עוגב ל-Organ

                                          מה פתאום!!!
                                          עוגב זה לא אורגן ואורגנית זה מילה שהומצאה ע''י אנלפבת...🙇

                                          אךךךךך צחוקים עכשיו אני רואה שהעתקת מויקיפדיה גאון😬

                                          תמיכה טכנית לאולפנים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול