דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מאיר אדלר

מאיר אדלר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
95 פוסטים 25 כותבים 5.5k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה ה"מייבין" 0

    @נחמן-1
    לא אבל בכ"מ יש יום אחד שהוא לא מנגן בוויזניץ ושם הוא כן מסכים לעשות ארוע
    וזה מסתדר המחיר כי זה יותר לנגן מחתונה

    נחמן 1נ מנותק
    נחמן 1נ מנותק
    נחמן 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @ה-מייבין-0 אמר במאיר אדלר:

    @נחמן-1
    לא אבל בכ"מ יש יום אחד שהוא לא מנגן בוויזניץ ושם הוא כן מסכים לעשות ארוע
    וזה מסתדר המחיר כי זה יותר לנגן מחתונה

    השנה הוא לא וויתר בוויזניץ הוא היה כל לילה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נחמן 1נ נחמן 1

      @ה-מייבין-0 ובקטע של היד הימין שלו, היה לו פעם ניתוח על השריר והיום אין לא הגבלה על המהירות

      ה מנותק
      ה מנותק
      ה"מייבין" 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @נחמן-1
      אם כבר מדברים עליו
      אז הוא גם שר מאד יפה יש לי איזה שיר שלו עם עוד איזה זמר ששם הוא שר תוך כדי שהוא מנגן על פסנטר והוא עושה שמה קולות שניים ושלישיים מעוררי השראה

      נחמן 1נ מ.S 0מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • ה ה"מייבין" 0

        @נחמן-1
        אם כבר מדברים עליו
        אז הוא גם שר מאד יפה יש לי איזה שיר שלו עם עוד איזה זמר ששם הוא שר תוך כדי שהוא מנגן על פסנטר והוא עושה שמה קולות שניים ושלישיים מעוררי השראה

        נחמן 1נ מנותק
        נחמן 1נ מנותק
        נחמן 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @ה-מייבין-0 איזה שיר?

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נחמן 1נ נחמן 1

          @ה-מייבין-0 איזה שיר?

          ה מנותק
          ה מנותק
          ה"מייבין" 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @נחמן-1
          אני לא כ"כ זוכר אני יבדוק ואם אני אמצא אני יעלה

          נחמן 1נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ה ה"מייבין" 0

            @נחמן-1
            אני לא כ"כ זוכר אני יבדוק ואם אני אמצא אני יעלה

            נחמן 1נ מנותק
            נחמן 1נ מנותק
            נחמן 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @ה-מייבין-0 יש לי יותר משישים GB של מאיר אז אם יש למישהו דברים לא משנה אם זה ישנים אם אפשר לעלות את זה

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה מנותק
              ה מנותק
              ה"מייבין" 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              הנה יש כאן משהו שבו הוא שר
              אני לא בטוח שזה זה אבל זה גם מהמם ומראה שהוא לא רק קלידן אלא מוזיקלי בטירוף___מאיר_אדלר_וחיים_פולק___וידע_כל_פעול___חסידי.mp3

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נחמן 1נ נחמן 1

                @ה-מייבין-0 1. שמחת בית השואבה הוא לא רוצה לוותר על וויזניץ, בגלל זה הוא מבקש כ''כ הרבה
                אני הייתי בתחילת חודש כסליו בחתונה שהוא ניגן (לא יתום)

                מ מנותק
                מ מנותק
                מוישי ממירון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @נחמן-1 כפי שהבנתי הוא לא בעניין של הכסף כבר היום הוא למשל ניגן באירוע הקבלת פני רבו של הגאב"ד הגרצ"פ פרידמן שליט"א על טיירוס 5
                אני לא חושב שזה היה עניין של כסף זה מה שבא לו טוב אירוע בראשל"צ לא בא לו טוב אירוע בבני ברק שעה אחת כן
                ולפי מה ששמעתי הוא כן מופיע בחתונות לא של יתומים אבל ייקח על זה הרבה כסף כי זה לא העניין שלו הוא עושה אירוע בארה"ב ויכול להתפרנס לחודשים קדימה
                הוא כבר מותג היום לא סתם קלידן שלוקחים לאירוע משהו שייקחו ל דינרים לחתונות גדולות ומוכבדות רעבישע שמחות וכו..

                מוישי 2מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מוישי ממירון

                  @נחמן-1 כפי שהבנתי הוא לא בעניין של הכסף כבר היום הוא למשל ניגן באירוע הקבלת פני רבו של הגאב"ד הגרצ"פ פרידמן שליט"א על טיירוס 5
                  אני לא חושב שזה היה עניין של כסף זה מה שבא לו טוב אירוע בראשל"צ לא בא לו טוב אירוע בבני ברק שעה אחת כן
                  ולפי מה ששמעתי הוא כן מופיע בחתונות לא של יתומים אבל ייקח על זה הרבה כסף כי זה לא העניין שלו הוא עושה אירוע בארה"ב ויכול להתפרנס לחודשים קדימה
                  הוא כבר מותג היום לא סתם קלידן שלוקחים לאירוע משהו שייקחו ל דינרים לחתונות גדולות ומוכבדות רעבישע שמחות וכו..

                  מוישי 2מ מנותק
                  מוישי 2מ מנותק
                  מוישי 2
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @מוישי-ממירון לנגן שם זה בושות אני לא מאמין שהוא היה שם

                  https://youtu.be/-LeGep_D43c
                  שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                  כנסו והרשמו לערוץ

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מוישי 2מ מוישי 2

                    @מוישי-ממירון לנגן שם זה בושות אני לא מאמין שהוא היה שם

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוישי ממירון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי ממירון
                    #14

                    @מוישי-2 בעיני ראיתי ולא זר והכי מוזר היה שהוא ניגן על טיירוס 5 אני לא חושב שאני יוכל להשיג תמונות אבל אני ראיתי הוא היה שם איזה פחות משעה והלך זהו אני מאמין ששילמו לו טוב וגם לא כל כך שמו לב אליו ככה שמצד אחד זה מוזר שהזמינו אותו בכלל וגם מוזר שהוא הסכים להגיע לשם

                    נחמן 1נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מוישי ממירון

                      @מוישי-2 בעיני ראיתי ולא זר והכי מוזר היה שהוא ניגן על טיירוס 5 אני לא חושב שאני יוכל להשיג תמונות אבל אני ראיתי הוא היה שם איזה פחות משעה והלך זהו אני מאמין ששילמו לו טוב וגם לא כל כך שמו לב אליו ככה שמצד אחד זה מוזר שהזמינו אותו בכלל וגם מוזר שהוא הסכים להגיע לשם

                      נחמן 1נ מנותק
                      נחמן 1נ מנותק
                      נחמן 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @מוישי-ממירון 1. אם הוא ניגן על טיירוס אז הוא לא ניגן שם ברישמי (לא הזמינו אותו)
                      2. אני יודע ממקור מוסמך שאין לו בעיה לנגן בחתונות פשוטות
                      סתם כך הוא לא רואה את הכסף בכלל זה ישר הולך לרואה חשבון שלו

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה ה"מייבין" 0

                        @נחמן-1
                        אם כבר מדברים עליו
                        אז הוא גם שר מאד יפה יש לי איזה שיר שלו עם עוד איזה זמר ששם הוא שר תוך כדי שהוא מנגן על פסנטר והוא עושה שמה קולות שניים ושלישיים מעוררי השראה

                        מ.S 0מ מנותק
                        מ.S 0מ מנותק
                        מ.S 0
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @ה-מייבין-0 אמר במאיר אדלר:

                        @נחמן-1
                        אם כבר מדברים עליו
                        אז הוא גם שר מאד יפה יש לי איזה שיר שלו עם עוד איזה זמר ששם הוא שר תוך כדי שהוא מנגן על פסנטר והוא עושה שמה קולות שניים ושלישיים מעוררי השראה

                        'אוי באשעפער רחמים'
                        כאן הוא שר עם ביכלר
                        אולי לזה התכוונת

                        https://www.youtube.com/watch?v=wY4ujB26k68

                        🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

                        https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ.S 0מ מ.S 0

                          @ה-מייבין-0 אמר במאיר אדלר:

                          @נחמן-1
                          אם כבר מדברים עליו
                          אז הוא גם שר מאד יפה יש לי איזה שיר שלו עם עוד איזה זמר ששם הוא שר תוך כדי שהוא מנגן על פסנטר והוא עושה שמה קולות שניים ושלישיים מעוררי השראה

                          'אוי באשעפער רחמים'
                          כאן הוא שר עם ביכלר
                          אולי לזה התכוונת

                          https://www.youtube.com/watch?v=wY4ujB26k68

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          ה"מייבין" 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @מ-S-0
                          כן בדיוק זה
                          מדהים!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילה
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            האמת ששמעתי את השם שלו אבל אני לא מכיר אותו כל כך אם אפשר להעלות חומרים שלו אני נורא אשמח!

                            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                              האמת ששמעתי את השם שלו אבל אני לא מכיר אותו כל כך אם אפשר להעלות חומרים שלו אני נורא אשמח!

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה 0527
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
                              #19

                              @חכם_בלילה
                              יש לו כ"כ הרבה מאיפה להתחיל?
                              https://www.youtube.com/watch?v=Rtt6rAwHEEk
                              https://www.youtube.com/watch?v=t_nVc-b1etU
                              https://www.youtube.com/watch?v=wY4ujB26k68

                              חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משה 0527

                                @חכם_בלילה
                                יש לו כ"כ הרבה מאיפה להתחיל?
                                https://www.youtube.com/watch?v=Rtt6rAwHEEk
                                https://www.youtube.com/watch?v=t_nVc-b1etU
                                https://www.youtube.com/watch?v=wY4ujB26k68

                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילה
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @משה-0527 רוצה לדעת איזה אורגן יש לו 🙃🙃 ראיתי את האורגן שלו ולא הבנתי מה זה , זה קורג, זה ימאהה זה רולנד מה זה למען השם??!!

                                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                מ.S 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                  @משה-0527 רוצה לדעת איזה אורגן יש לו 🙃🙃 ראיתי את האורגן שלו ולא הבנתי מה זה , זה קורג, זה ימאהה זה רולנד מה זה למען השם??!!

                                  מ.S 0מ מנותק
                                  מ.S 0מ מנותק
                                  מ.S 0
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @חכם_בלילה אמר במאיר אדלר:

                                  @משה-0527 רוצה לדעת איזה אורגן יש לו 🙃🙃 ראיתי את האורגן שלו ולא הבנתי מה זה , זה קורג, זה ימאהה זה רולנד מה זה למען השם??!!

                                  זה קטרון X1
                                  זה האורגן הנצחי שלו מאז ומעולם ולא נראה שהוא יפרד מזה ...

                                  בסטים החסידיים דוגמים במיוחד צלילים מהאורגן הזה... הבראס ועוד כמה צלילים שמה הפכו לחובה אצל כל אורגניסט חסידי

                                  🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

                                  https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נחמן 1נ נחמן 1

                                    @ה-מייבין-0 יש לי יותר משישים GB של מאיר אז אם יש למישהו דברים לא משנה אם זה ישנים אם אפשר לעלות את זה

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מוזיקאנטער
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @נחמן-1 יש אפשרות לקבל את החומר?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ.S 0מ מנותק
                                      מ.S 0מ מנותק
                                      מ.S 0
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      מעלה כאן מקבץ של מאיר אדלר ש @מוישי-ממירון העלה כאן בעבר

                                      @מוישי-ממירון אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                                      מקבץ ענק ונדיר ממלך הקלידנים בדורינו מאיר אדלר
                                      ומהקלידן האגדי שרוליק יאקאב
                                      שמחת בית קרעטשניף ירושלים גארליץ
                                      עם הקלידן האגדי שרוליק יאקאב מקהלת קרעטשניף
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1rddZj0buoD-Eo05Vtc0OCa13KcfZRh94?usp=share_link
                                      שמחת בית לעלוב
                                      שמחת נישואי בת הרה"צ רבי מנחם הורנציק מלעלוב שליט"א
                                      יד חשוון התשפ"ג עם הקלידן שרוליק יאקאב יענקי דסקל מקהלת ויזניץ אברימי קלצקין
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1QAe4MpdxZSpcOZogm2L0jMTNI1PWOCQg?usp=share_link
                                      הסיום האדיר של ליקוטי מוהר"ן בקלויז הגדול של ברסלב בביתר
                                      עם הקלידן הידוע מאיר אדלר מקהלת מלכות משה דוב הומינר אברהם בלטי ועוד
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1aEq3-ui1LLUykMro9SoQr6vW_477pRaq?usp=share_link
                                      הכנסת ספר תורה ע"י רבי מאיר אדלר לע"נ הרה"ק מקרעסטיר זיע"א ז סיוון התשע"ז
                                      עם הקלידן שרוליק יאקאב יענקי דסקל אהרלע סאמעט מקהלת ויזניץ ועוד נגנים
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1d1_TQRMTnKGKIaBgaoTzyu5Lim8gEjg_?usp=share_link
                                      הדינר הנדיר של חסידות גור בפולין
                                      עם הקלידן הידוע מאיר אדלר יענקי דסקל אהרלע סאמעט ילד הפלא יענקי שטרן מקהלת ויזניץ
                                      https://drive.google.com/drive/folders/15R_Tj0QqdWa1pk4gNW5Pt6IAjRhKMdRs?usp=share_link
                                      שמחת נישואי ביתו של רבי מאיר אדלר
                                      עם הקלידן שרוליק יאקאב אהרלע סאמעט יענקי דסקל מוטי שטיימנץ מקהלת ויזניץ במצווה טאנץ החזן ישראל אדלר
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1oBJQJmeugBxQv27eOVT_5Q0A70uBIHU1?usp=share_link
                                      חתונה מדהימה מאיר אדלר אהרלע סאמט מקהלת מלכות יא חשוון התשע"ח
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1_Z-JA29ikc2Mu5JioOpASKMIdxCPIPOz?usp=share_link
                                      חתונה נדירה ומדהימה של מאיר אדלר אהרלע סאמט שבט התשע"ד
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1xYnmzcbMsZ5eefurhkgUFCdYdxq5vsLT?usp=share_link
                                      חתונה יפה ששלחנו בעבר עם ניגוני סקולען
                                      מאיר אדלר אהרלע סאמט יענקי דסקל מקהלת ויזניץ
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1ZH3miMZItQN7jZusxp7tMPQhmRcaargS?usp=share_link

                                      🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

                                      https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מלך הקלידניםמ מנותק
                                        מלך הקלידניםמ מנותק
                                        מלך הקלידנים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        https://www.youtube.com/watch?v=yzmgQh1g298
                                        https://www.youtube.com/watch?v=JG-MvgcyVkM
                                        https://www.youtube.com/watch?v=6WDbi0rtflc
                                        https://www.youtube.com/watch?v=vXJrKbm5eTI
                                        https://www.youtube.com/watch?v=sgkN0dt_JMo
                                        https://www.youtube.com/watch?v=v6Vvv15yeDE
                                        https://www.youtube.com/watch?v=aTIi96jF54s
                                        https://www.youtube.com/watch?v=icj2rXF9upo
                                        https://www.youtube.com/watch?v=io_xopOnhh0
                                        https://www.youtube.com/watch?v=bfsKxX8gC48

                                        מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                                          https://www.youtube.com/watch?v=yzmgQh1g298
                                          https://www.youtube.com/watch?v=JG-MvgcyVkM
                                          https://www.youtube.com/watch?v=6WDbi0rtflc
                                          https://www.youtube.com/watch?v=vXJrKbm5eTI
                                          https://www.youtube.com/watch?v=sgkN0dt_JMo
                                          https://www.youtube.com/watch?v=v6Vvv15yeDE
                                          https://www.youtube.com/watch?v=aTIi96jF54s
                                          https://www.youtube.com/watch?v=icj2rXF9upo
                                          https://www.youtube.com/watch?v=io_xopOnhh0
                                          https://www.youtube.com/watch?v=bfsKxX8gC48

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מקצב ג'וניור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          @מלך-הקלידנים אורגניסט אלווווןף

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול