דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית

דיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
100 פוסטים 31 כותבים 5.6k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SnzS Snz

    כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
    דעתכם חשובה לנו!!!!

    (שימו ❣ - חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות... 😜 😜 )
    תהילושת מנותק
    תהילושת מנותק
    תהילוש
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

    כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
    דעתכם חשובה לנו!!!!

    (שימו ❣ - חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות... 😜 😜 )

    קורה שיש הארה פנימית ומשיכה לאור האלוקי.
    מגיע באמת מנקודה טובה(בעיני!). כול הכבוד להם.
    אבל זה לא הופך אותם לזמרים שאפשר לשמוע........
    ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע! ורק ה' יודע.

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תהילושת תהילוש

      @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

      כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
      דעתכם חשובה לנו!!!!

      (שימו ❣ - חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות... 😜 😜 )

      קורה שיש הארה פנימית ומשיכה לאור האלוקי.
      מגיע באמת מנקודה טובה(בעיני!). כול הכבוד להם.
      אבל זה לא הופך אותם לזמרים שאפשר לשמוע........
      ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע! ורק ה' יודע.

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

      ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

      מי זה הם?

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

        ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

        מי זה הם?

        תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #34

        @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

        @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

        ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

        מי זה הם?

        הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
        אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

        Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • תהילושת תהילוש

          @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

          מי זה הם?

          הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
          אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

          Proud jewP מנותק
          Proud jewP מנותק
          Proud jew
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #35

          @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

          מי זה הם?

          הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
          אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

          דמגוגיה

          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Proud jewP Proud jew

            @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

            @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

            @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

            ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

            מי זה הם?

            הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
            אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

            דמגוגיה

            תהילושת מנותק
            תהילושת מנותק
            תהילוש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

            @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

            @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

            @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

            ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

            מי זה הם?

            הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
            אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

            דמגוגיה

            כתבתי אמת.....

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
              #37

              @Snz אחלה נושא.
              האמת העליתי אותו פעם וחסמו- אני שמחה שפה זה פתוח;)

              אז דעתי בנושא היא כזו:
              זמרים חילוניים ששרים שירים בעלי משמעות של 'קרבת אלוקים' ו'געגוע לרוחנית' - ומוציאים יומיים אחר כך שיר הנוגד את השיר ההוא בתכלית האבסולוטייה - זו נקראת צביעות.
              כמו שאמרה @אחות-קטנה שאין פיהם וליבם שווים.
              ועל הנושא הזה בדיוק כתבתי חיבור בכתיבה ושירים לקריאה....

              אבל!!!!!!
              וזה אבל גדול!!!!!
              ישנו צד נוסף לכל ה'עסק'.

              את השירים הללו שרה הנשמה שלהם - שהיא צמאה באמת לכל טיפת רוחניות - והטון האמיתי והכנה כל כך בו הם שרים - אינו שקרי. הוא הרבה יותר מאותנטי...

              אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
              ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • רבקהר רבקה

                @Snz אחלה נושא.
                האמת העליתי אותו פעם וחסמו- אני שמחה שפה זה פתוח;)

                אז דעתי בנושא היא כזו:
                זמרים חילוניים ששרים שירים בעלי משמעות של 'קרבת אלוקים' ו'געגוע לרוחנית' - ומוציאים יומיים אחר כך שיר הנוגד את השיר ההוא בתכלית האבסולוטייה - זו נקראת צביעות.
                כמו שאמרה @אחות-קטנה שאין פיהם וליבם שווים.
                ועל הנושא הזה בדיוק כתבתי חיבור בכתיבה ושירים לקריאה....

                אבל!!!!!!
                וזה אבל גדול!!!!!
                ישנו צד נוסף לכל ה'עסק'.

                את השירים הללו שרה הנשמה שלהם - שהיא צמאה באמת לכל טיפת רוחניות - והטון האמיתי והכנה כל כך בו הם שרים - אינו שקרי. הוא הרבה יותר מאותנטי...

                אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                ילד חוכםי מנותק
                ילד חוכםי מנותק
                ילד חוכם
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @רבקה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                ובמיוחד שרובם לפחות לא מתכוונים לשם שמיים אלא לשם השם.

                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ילד חוכםי ילד חוכם

                  @רבקה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                  אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                  ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                  ובמיוחד שרובם לפחות לא מתכוונים לשם שמיים אלא לשם השם.

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #39

                  @ילד-חוכם אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                  @רבקה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                  אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                  ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                  ובמיוחד שרובם לפחות לא מתכוונים לשם שמיים אלא לשם השם.

                  יש בזה.
                  אבל לא כל כך כובל על כולם.
                  מהסיבה הפשוטה - שהם לא רואים תועלת בפרסום אצל הדתיים.....
                  זה פשוט לא מעניין אותם אם יוסף מבני ברק ולאה מירושלים מעריצים נלהבים שלהם.

                  הרבה יותר חשוב להם שהשירים שלהם יושמעו ברחבות מועדונים והופעות חובקות עולם....

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • מיתריםמ מנותק
                    מיתריםמ מנותק
                    מיתרים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #40

                    @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                    כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
                    דעתכם חשובה לנו!!!!

                    לדעתי זה גרוע מאד
                    כי דווקא בשירים האלו ה"טובים" כביכול טמונה הסכנה
                    ונסתפק בזאת...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #41

                      זה כ"כ מצחיק להתדיין על זה.
                      באמת, אתם לא שמים לב ששורה הם שרים 'לשם שמים' והשורה הבאה 'לשם הרגשות'???
                      השירים הללו מלאים סתירות, זיופים תוכניים ולפעמים אפילו כפירות (רח"ל) . קצת הקשבה למילים, ותהיו המומים מעצמכם שבכלל חשבתם להקשיב לשירים האלו.

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                      Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אינספריישןא אינספריישן

                        זה כ"כ מצחיק להתדיין על זה.
                        באמת, אתם לא שמים לב ששורה הם שרים 'לשם שמים' והשורה הבאה 'לשם הרגשות'???
                        השירים הללו מלאים סתירות, זיופים תוכניים ולפעמים אפילו כפירות (רח"ל) . קצת הקשבה למילים, ותהיו המומים מעצמכם שבכלל חשבתם להקשיב לשירים האלו.

                        Proud jewP מנותק
                        Proud jewP מנותק
                        Proud jew
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #42

                        @ריינבואו אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                        זה כ"כ מצחיק להתדיין על זה.
                        באמת, אתם לא שמים לב ששורה הם שרים 'לשם שמים' והשורה הבאה 'לשם הרגשות'???
                        השירים הללו מלאים סתירות, זיופים תוכניים ולפעמים אפילו כפירות (רח"ל) . קצת הקשבה למילים, ותהיו המומים מעצמכם שבכלל חשבתם להקשיב לשירים האלו.

                        ולפעמים גם תוכן בעייתי מבחינת צניעות וכו'
                        שלא כל חרדי מספיק מתמצא בשביל לזהות את זה(וטוב שכך)
                        אני לא אביא דוגמא אבל היה שיר שרץ אצל כל בני הנוער שהייתה בו שורה גסה, ואף אחד לא שם לב....

                        SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • Proud jewP Proud jew

                          @ריינבואו אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                          זה כ"כ מצחיק להתדיין על זה.
                          באמת, אתם לא שמים לב ששורה הם שרים 'לשם שמים' והשורה הבאה 'לשם הרגשות'???
                          השירים הללו מלאים סתירות, זיופים תוכניים ולפעמים אפילו כפירות (רח"ל) . קצת הקשבה למילים, ותהיו המומים מעצמכם שבכלל חשבתם להקשיב לשירים האלו.

                          ולפעמים גם תוכן בעייתי מבחינת צניעות וכו'
                          שלא כל חרדי מספיק מתמצא בשביל לזהות את זה(וטוב שכך)
                          אני לא אביא דוגמא אבל היה שיר שרץ אצל כל בני הנוער שהייתה בו שורה גסה, ואף אחד לא שם לב....

                          SnzS מנותק
                          SnzS מנותק
                          Snz
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #43

                          @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                          אני לא אביא דוגמא אבל היה שיר שרץ אצל כל בני הנוער שהייתה בו שורה גסה, ואף אחד לא שם לב....

                          אני יודע למה הכוונה
                          והרבה שמו לב

                          Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • SnzS Snz

                            @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                            אני לא אביא דוגמא אבל היה שיר שרץ אצל כל בני הנוער שהייתה בו שורה גסה, ואף אחד לא שם לב....

                            אני יודע למה הכוונה
                            והרבה שמו לב

                            Proud jewP מנותק
                            Proud jewP מנותק
                            Proud jew
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                            @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                            אני לא אביא דוגמא אבל היה שיר שרץ אצל כל בני הנוער שהייתה בו שורה גסה, ואף אחד לא שם לב....

                            אני יודע למה הכוונה
                            והרבה שמו לב

                            אולי מבוגרים...
                            הצעירים (שאני דיברתי איתם בכל אופו)
                            לא עלה על קצה דעתם

                            SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Proud jewP Proud jew

                              @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              אני לא אביא דוגמא אבל היה שיר שרץ אצל כל בני הנוער שהייתה בו שורה גסה, ואף אחד לא שם לב....

                              אני יודע למה הכוונה
                              והרבה שמו לב

                              אולי מבוגרים...
                              הצעירים (שאני דיברתי איתם בכל אופו)
                              לא עלה על קצה דעתם

                              SnzS מנותק
                              SnzS מנותק
                              Snz
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              אולי מבוגרים...

                              אני מתכוון לגילאי 14-16

                              אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • SnzS Snz

                                @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                אולי מבוגרים...

                                אני מתכוון לגילאי 14-16

                                אינספריישןא מנותק
                                אינספריישןא מנותק
                                אינספריישן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                @snz @Proud-jew זה די מספים... ואתם מדברים בקודים...

                                בכולופן, הנה לנו דוגמא מצוינת כמה מסוכן ובעייתי להקשיב למוזיקה ממקורות זרים.
                                סתם לידיעתכם, יש שיר מפורסם מאוד שהמנגינה והמילים לקוחים ממיסה בכנסייה, והייתה תקופה שבני נוער שרו אותו בהתלהבות רבה...

                                מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                אלי מהאולפןא SnzS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • אינספריישןא אינספריישן

                                  @snz @Proud-jew זה די מספים... ואתם מדברים בקודים...

                                  בכולופן, הנה לנו דוגמא מצוינת כמה מסוכן ובעייתי להקשיב למוזיקה ממקורות זרים.
                                  סתם לידיעתכם, יש שיר מפורסם מאוד שהמנגינה והמילים לקוחים ממיסה בכנסייה, והייתה תקופה שבני נוער שרו אותו בהתלהבות רבה...

                                  אלי מהאולפןא מנותק
                                  אלי מהאולפןא מנותק
                                  אלי מהאולפן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @ריינבואו אז דברו על השיר אדמה ושמים זה נכון???

                                  "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אינספריישןא אינספריישן

                                    @snz @Proud-jew זה די מספים... ואתם מדברים בקודים...

                                    בכולופן, הנה לנו דוגמא מצוינת כמה מסוכן ובעייתי להקשיב למוזיקה ממקורות זרים.
                                    סתם לידיעתכם, יש שיר מפורסם מאוד שהמנגינה והמילים לקוחים ממיסה בכנסייה, והייתה תקופה שבני נוער שרו אותו בהתלהבות רבה...

                                    SnzS מנותק
                                    SnzS מנותק
                                    Snz
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #48

                                    @ריינבואו גם ה' מלך
                                    לקוח ממנגינה בספרדית

                                    ואני יודע ספרדית והמשמעות של השיר לא משהו...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אלי מהאולפןא מנותק
                                      אלי מהאולפןא מנותק
                                      אלי מהאולפן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #49

                                      תדעו זמר חילוני שמוציא שיר עם משמעות הוא לא הופך לדתי ואסור לשמוע אותו
                                      אבלברגע שהוא הוציא שיר כזה הוא נשרף אצל חלק מהחילונים הקיצונים
                                      ולצעד הזה החרדים מריעים להם על האומץ ועל זה שהם לא מפחדים ומתביישים בזה שהם יהודים
                                      הבעיה היא שבחורי הישיבות לקחו את זה צעד קדימה והכשירו את כלל השירים שלו
                                      וזה הופך את כל המהלך לבעיתי

                                      "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • צורצ צור

                                        מה הם עושים זה חשוב מאוד
                                        אנחנו אסור לנו לשמוע את זה
                                        ידועים דברי בעלי המוסר על שמיעה ממקורות חיצוניים שפוגע בנפש
                                        נ.ב. רק אזכיר שאסור להביא בפורום זמרים לא חרדיים.

                                        צורצ מנותק
                                        צורצ מנותק
                                        צור
                                        מנהלים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                                        #50

                                        @צור אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                        מה הם עושים זה חשוב מאוד
                                        אנחנו אסור לנו לשמוע את זה
                                        ידועים דברי בעלי המוסר על שמיעה ממקורות חיצוניים שפוגע בנפש
                                        נ.ב. רק אזכיר שאסור להביא בפורום זמרים לא חרדיים.

                                        בדיוק ראיתי בשבת שר"ח בריסק פעם לא נתן לרב מסוים לדבר כי הוא טען שהוא לא יר"ש
                                        הרב בזה שאל אותו מה הבעיה בי?
                                        ור"ח ענה לו: (והמשפט הזה יסכם את דעת המתנגדים) גם בשר כשר שמתבשל בסיר טרף נהפך לטרף

                                        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                        יעל 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • צורצ צור

                                          @צור אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                          מה הם עושים זה חשוב מאוד
                                          אנחנו אסור לנו לשמוע את זה
                                          ידועים דברי בעלי המוסר על שמיעה ממקורות חיצוניים שפוגע בנפש
                                          נ.ב. רק אזכיר שאסור להביא בפורום זמרים לא חרדיים.

                                          בדיוק ראיתי בשבת שר"ח בריסק פעם לא נתן לרב מסוים לדבר כי הוא טען שהוא לא יר"ש
                                          הרב בזה שאל אותו מה הבעיה בי?
                                          ור"ח ענה לו: (והמשפט הזה יסכם את דעת המתנגדים) גם בשר כשר שמתבשל בסיר טרף נהפך לטרף

                                          יעל 0י מנותק
                                          יעל 0י מנותק
                                          יעל 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #51

                                          @צור כולם יסכימו עם מה שאתה כותב...אבל הבעיה מתחילה בשעת המבחן.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול