למה מיזיוק סקופ הפסיקו??
-
@דניאלה לפני זה הם גם שלחו במייל
-
@חכם_בלילה אמר בלמה מיזיוק סקופ הפסיקו??:
@דניאלה באמת?? אפשר את הכתובת מייל?? (במידה ומותר בחוקים של הפורום?)
125478music@gmail.com
תכתוב להם בקשה שיצרפו אותך. -
@חכם_בלילה ניראה לי מותר כי זה קבוצת מוזיקה
https://groups.google.com/group/-125478music -
@קובי-2 מעלים את זה בדרך כלל פה
עם קרדיט למיוזיק סקופ
https://miktzav.com/topic/86/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9D/4567 -
@קובי-2
אתה יכול להתחבר לקבוצה.
https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C?_=1653157632820 -
@קובי-2
אתה יכול להתחבר לקבוצה.
https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C?_=1653157632820 -
מהה אין יותר את מיוזיק סקופ???
למה?
אני ממש אהבתי אותם -
@מרב יש אותם רק במייל
ככה הבנתי -
@מרב יש אותם רק במייל
ככה הבנתי@המחבל-המחופש אז הם ממשיכים רק דרך המייל?
ומפסיקים להעלות את המקבץ ליוטיוב?אני עד עכשיו חשבתי שזה מיותר טוב שהם הפסיקו
-
@חכם_בלילה יש לי קשר קרוב עם הנהלת הקבוצה, והם הפסיקו להעלות ליוטיוב כי הם השיגו את המטרה שהם רצו, ועכשיו זה כבר לא שווה להם את הטרחה...
@chagit03 לא יודעת מאיפה הבאת את הדברים שלך, אבל זה ממש לא נכון!
היו להם אלפי צפיות ביוטיוב, ומעל 600 מנויים, אז ממש לא היו להם 100 צפיות לסרטון.
הנה צילום מסך שעשיתי

וחוצמזה גם המנגן היו תמיד מפרסמים את הסקופים שלהם, וגם הרבה זמרים היו מעלים לסטטוס קישור לסרטון שהם מופיעים בו. (אני ראיתי בעיני כמה פעמים)בקיצור לא חושבת שהם ימשיכו עם זה, אבל במייל הם ממשיכים לשלוח כרגיל.
-
@חכם_בלילה יש לי קשר קרוב עם הנהלת הקבוצה, והם הפסיקו להעלות ליוטיוב כי הם השיגו את המטרה שהם רצו, ועכשיו זה כבר לא שווה להם את הטרחה...
@chagit03 לא יודעת מאיפה הבאת את הדברים שלך, אבל זה ממש לא נכון!
היו להם אלפי צפיות ביוטיוב, ומעל 600 מנויים, אז ממש לא היו להם 100 צפיות לסרטון.
הנה צילום מסך שעשיתי

וחוצמזה גם המנגן היו תמיד מפרסמים את הסקופים שלהם, וגם הרבה זמרים היו מעלים לסטטוס קישור לסרטון שהם מופיעים בו. (אני ראיתי בעיני כמה פעמים)בקיצור לא חושבת שהם ימשיכו עם זה, אבל במייל הם ממשיכים לשלוח כרגיל.
-
@ב-ב נו... נו... שויין.....
חבל אני ממש התבאסתי שהם הפסיקו עם זה
זה היה לי הרבה יותר נח מאשר להוריד הכל למחשב ואז לצפות... -
@ac1 גם ככה זה חסום להרבה משתמשים כי זה מיוטיוב
אבל אצלי זה מהטלפון אז אני לא צריכה להוריד
ואייי זה מעצבן ממש... -
@ac1 באתרוג לא הכול היה פתוח
ואני אהבתי יותר את מה שהעלו כי זה היה הכול ביחד
מה שיש במייל פחות יפה כי צריך ל0תוח אחד אחד וזה סתם מעצבן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות