ביצועים מכל העולם | גיטרה
-
@המחבל-המחופש אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:
למה היום כולם חושבים שאני בן?
המחבל המחופש, לא המחבלת....
-
אין מה להתווכח זה אחד הטובים!!
https://www.youtube.com/watch?v=P0mVjEIIRLA -
זה ביחד עם אריה קונצלר שהוא זמר גיטריסט שאני מעריץ
-
https://youtu.be/gSYDTIoPuug
https://youtu.be/fA3jFMDBiu4
https://youtu.be/6gQ7m0c4ReI -
הזוי!!
https://youtu.be/Pfof8hGZIt8 -
אין מה לומר, הבחור מטורףףףףף והוא נראה ממש צעיר
-
אין מה לומר, הבחור מטורףףףףף והוא נראה ממש צעיר
@גיטריסט-בינוני כע הזוי!!
-
https://youtu.be/PxirHW1sT3Y
https://youtu.be/R4fNuDQ7AEs -
https://youtu.be/Rh2WLh0dK4A
@גיטריסט-בינוני אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:
https://youtu.be/Rh2WLh0dK4A
הצדיק הזה מנגן משהו מטורף...
-
@גיטריסט-בינוני אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:
https://youtu.be/Rh2WLh0dK4A
הצדיק הזה מנגן משהו מטורף...
זה ערוץ היוטיוב שלו (פתוח בנטפרי)
וכאן יש עוד ביצועים שלו, הבחור בהחלט מטורף@מקצועיות אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:
במקרה הוא נכד של ברוך צ'ייט.
(של ישראל לאם)
-
https://www.youtube.com/watch?v=9qBT0SYt2x8
-
https://www.you***tube.com/@KfirOchaion/featured
Kfir Ochaion פתוח בנטפרי
יש להעתיק את כל הקישור ולהדביק ולמחוק כוכביות -
ביצועים לגיטרה לשירים של אלן וואקר
https://youtu.be/UGLZ-GWGV9M
https://youtu.be/duSMa1pQEnI
https://youtu.be/hyYfiR_gA-c
https://youtu.be/AgWlnPPCsfA
https://youtu.be/qPCr4LZ7lTs
https://youtu.be/_E2CWtS5dzk
https://youtu.be/a3wCsxpOjYM
https://youtu.be/OzeoJlzkkPE -
https://youtu.be/q1norsGQGSQ
לא העלו פה יצירות קלאסיות שזה תחום ענק בגיטרה -
https://youtu.be/3kjEvg_ZkgI
https://youtu.be/QAShTQaMRdg -
מבחר להיטים שעברו את המליוני צפיות
https://youtu.be/hRezta6mdFI
9.6M
https://www.youtube.com/watch?v=OzeoJlzkkPE
15M
https://youtu.be/awpcCvX6JAk
8.8M
https://youtu.be/6Y3zYsLfFGw
7.9M
https://youtu.be/H7CC2cJUku0
7.7M
https://youtu.be/8RKwo_fIdI0
7.5M
https://youtu.be/ASDtcilyC98
6,9M
https://youtu.be/MERGRQESIRY
5.4M
https://youtu.be/cVc2_Zo7pdA
5.2M
https://youtu.be/TLl6x_YAUGU
5M -
אחד הגיטריסטים הקלאסיים .... למי שאוהב/ מנגן קלאסיקות
https://youtu.be/Aorl52m2CGs
https://youtu.be/8ftzYpoAqAU -
@יעל-a
שימי לב שזה לא קלאסי, זה סגנון ספרדי-צועני, וכל המנגינות שבאלדי אולייר מנגן זה ספרדי-צועני -
@יעל-1
הוא מנגן פלמנקו ומוזיקה צוענית, אבל גם קלאסיקןת- כמו המלאגניה, טיקו טיקו, ולחנים שלו כמו וולס מוונצואלה שנחשב לקלאסיקה.@יעל-a
נכון,
אבל ספציפית שתי אלו הם פלמנקו. (הכי קל לזהות לפי מהירות הידיים בסולו, ככה אף פעם לא מנגנים בקלאסי.
וגם בגלל שהוא מוסיף תופים, יש עוד גיטריסטים שמוסיפים תופים, אבל בסגנון פינגרסטייל, (כמו SUNGHA JUNG אם את מכירה) שזה תופים אחרים ממה שבאלדי אולייר עושה, לכן אפשר לזהות בקלות שפה זה פלמנקו...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
