דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. ביצועים מכל העולם | גיטרה

ביצועים מכל העולם | גיטרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
שמעון 2
125 פוסטים 19 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל aי יעל a

    אחד הגיטריסטים הקלאסיים .... למי שאוהב/ מנגן קלאסיקות
    https://youtu.be/Aorl52m2CGs
    https://youtu.be/8ftzYpoAqAU

    יעל 1י מנותק
    יעל 1י מנותק
    יעל 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
    #85

    @יעל-a
    שימי לב שזה לא קלאסי, זה סגנון ספרדי-צועני, וכל המנגינות שבאלדי אולייר מנגן זה ספרדי-צועני

    יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יעל 1י יעל 1

      @יעל-a
      שימי לב שזה לא קלאסי, זה סגנון ספרדי-צועני, וכל המנגינות שבאלדי אולייר מנגן זה ספרדי-צועני

      יעל aי מנותק
      יעל aי מנותק
      יעל a
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #86

      @יעל-1
      הוא מנגן פלמנקו ומוזיקה צוענית, אבל גם קלאסיקןת- כמו המלאגניה, טיקו טיקו, ולחנים שלו כמו וולס מוונצואלה שנחשב לקלאסיקה.

      יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יעל aי יעל a

        @יעל-1
        הוא מנגן פלמנקו ומוזיקה צוענית, אבל גם קלאסיקןת- כמו המלאגניה, טיקו טיקו, ולחנים שלו כמו וולס מוונצואלה שנחשב לקלאסיקה.

        יעל 1י מנותק
        יעל 1י מנותק
        יעל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #87

        @יעל-a
        נכון,
        אבל ספציפית שתי אלו הם פלמנקו. (הכי קל לזהות לפי מהירות הידיים בסולו, ככה אף פעם לא מנגנים בקלאסי.
        וגם בגלל שהוא מוסיף תופים, יש עוד גיטריסטים שמוסיפים תופים, אבל בסגנון פינגרסטייל, (כמו SUNGHA JUNG אם את מכירה) שזה תופים אחרים ממה שבאלדי אולייר עושה, לכן אפשר לזהות בקלות שפה זה פלמנקו...)

        יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יעל 1י יעל 1

          @יעל-a
          נכון,
          אבל ספציפית שתי אלו הם פלמנקו. (הכי קל לזהות לפי מהירות הידיים בסולו, ככה אף פעם לא מנגנים בקלאסי.
          וגם בגלל שהוא מוסיף תופים, יש עוד גיטריסטים שמוסיפים תופים, אבל בסגנון פינגרסטייל, (כמו SUNGHA JUNG אם את מכירה) שזה תופים אחרים ממה שבאלדי אולייר עושה, לכן אפשר לזהות בקלות שפה זה פלמנקו...)

          יעל aי מנותק
          יעל aי מנותק
          יעל a
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #88

          אלו- נכון, אגב, יש בקלאסי מהירות ידיים כמו בקנריוס והרומנסה לדוג', שהם מאד מהירים....

          ראיתי ביצועים ישנים של SUNGHA JUNG (בנערותו) יש לך חדשים שלו?


          אלו השתיים היחידים שהצלחתי להעלות במחשב הזה😉 (או יותר נכון בחסימה הזאת)אם יש לך קלאסיקות שלו אשמח אם תעלי...

          יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יעל aי יעל a

            אלו- נכון, אגב, יש בקלאסי מהירות ידיים כמו בקנריוס והרומנסה לדוג', שהם מאד מהירים....

            ראיתי ביצועים ישנים של SUNGHA JUNG (בנערותו) יש לך חדשים שלו?


            אלו השתיים היחידים שהצלחתי להעלות במחשב הזה😉 (או יותר נכון בחסימה הזאת)אם יש לך קלאסיקות שלו אשמח אם תעלי...

            יעל 1י מנותק
            יעל 1י מנותק
            יעל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #89

            @יעל-a
            איזה חסימה יש לך?
            יש מלאאאא שפתוחים בנטפרי, אם את רוצה אני יכולה לשים פה לפחות חלק....

            יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יעל 1י יעל 1

              @יעל-a
              איזה חסימה יש לך?
              יש מלאאאא שפתוחים בנטפרי, אם את רוצה אני יכולה לשים פה לפחות חלק....

              יעל aי מנותק
              יעל aי מנותק
              יעל a
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #90

              @יעל-1
              במחשב שאני עובדת עליו כרגע- נטפרי.(נראה לי הכי פתוח) ורובם היו חסומים לי

              יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעל aי יעל a

                @יעל-1
                במחשב שאני עובדת עליו כרגע- נטפרי.(נראה לי הכי פתוח) ורובם היו חסומים לי

                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיק
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #91

                @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

                שווה לכם לעקוב!
                חכם.gif

                יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                  @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

                  יעל aי מנותק
                  יעל aי מנותק
                  יעל a
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #92

                  @יונמיוזיק
                  ביצועים של באלדי אולייר?

                  יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יעל aי יעל a

                    @יונמיוזיק
                    ביצועים של באלדי אולייר?

                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיק
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                    #93

                    @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                    באלדי אולייר

                    כל זה פתוח לי אצלו.
                    https://youtu.be/Aorl52m2CGs
                    https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
                    https://youtu.be/gbzS8b86_EI
                    https://youtu.be/fgXlA0-yglg
                    https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
                    https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
                    https://youtu.be/meB-yvMGlAI
                    https://youtu.be/QujPUqz1CxM

                    שווה לכם לעקוב!
                    חכם.gif

                    יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                      @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                      באלדי אולייר

                      כל זה פתוח לי אצלו.
                      https://youtu.be/Aorl52m2CGs
                      https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
                      https://youtu.be/gbzS8b86_EI
                      https://youtu.be/fgXlA0-yglg
                      https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
                      https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
                      https://youtu.be/meB-yvMGlAI
                      https://youtu.be/QujPUqz1CxM

                      יעל aי מנותק
                      יעל aי מנותק
                      יעל a
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #94

                      @יונמיוזיק
                      את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
                      אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
                      תודה שהעלית.....

                      יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יעל aי יעל a

                        @יונמיוזיק
                        את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
                        אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
                        תודה שהעלית.....

                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיק
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #95

                        @יעל-a טיקו טיקו.
                        https://www.youtube.com/watch?v=M7q_e3Zhj2M
                        גם לי זה חסום.
                        אבל עם יש מישהו שלא בנטפרי שיכול לעלות אני אשמח

                        שווה לכם לעקוב!
                        חכם.gif

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יעל 1י מנותק
                          יעל 1י מנותק
                          יעל 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
                          #96

                          אני לא יודעת מה העלתם אבל יש פה הרבה של באלדי אולייר.

                          https://youtu.be/-B_ifasTwwU

                          https://youtu.be/weagFO2xLxA

                          https://youtu.be/nAzYBPFgW1g

                          https://youtu.be/sfNFrpdFj6Q

                          https://youtu.be/3N15RX0p9Hc

                          https://youtu.be/AS23UGTHjx0

                          https://youtu.be/3D6_mEjrNcY

                          https://youtu.be/q-I5BlJ5YhY

                          https://youtu.be/LLCfiBItFoI

                          https://youtu.be/fl_eZOf3boQ

                          ראיון עם אריק באינטרמצו
                          https://youtu.be/ZQeqY9qKCSY

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #97

                            עילוי הגיטרה הצעיר מנגן ושר: "ברכת הבנים"

                            f207b9d3-9dcf-4892-9887-f30eb06e4f18-image.png
                            https://www.jdn.co.il/wp-content/uploads/2023/02/videoplayback-11.mp4

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • יעל aי מנותק
                              יעל aי מנותק
                              יעל a
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #98

                              https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

                              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • יעל aי מנותק
                                יעל aי מנותק
                                יעל a
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #99

                                למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                                https://youtu.be/33YcYLumEDk
                                https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                                https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                                https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                                https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                                יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יעל aי יעל a

                                  למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                                  https://youtu.be/33YcYLumEDk
                                  https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                                  https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                                  https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                                  https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                                  יעל 1י מנותק
                                  יעל 1י מנותק
                                  יעל 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
                                  #100

                                  @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                  למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                                  את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                                  יש לי תווים מItsAMoney...
                                  זה תווים ממש טובים!!!
                                  אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                                  אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                                  My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                                  פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                                  https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                                  מ יעל aי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יעל 1י יעל 1

                                    @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                    למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                                    את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                                    יש לי תווים מItsAMoney...
                                    זה תווים ממש טובים!!!
                                    אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                                    אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                                    My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                                    פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                                    https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מקצועיות
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #101

                                    @יעל-1 הוא מנגן על הסולם הזה כי זה הסולם המקורי של השיר.

                                    אם יש רק 70 לשון
                                    אזי המוזיקה היא ה-71

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יעל 1י יעל 1

                                      @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                      למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                                      את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                                      יש לי תווים מItsAMoney...
                                      זה תווים ממש טובים!!!
                                      אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                                      אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                                      My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                                      פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                                      https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                                      יעל aי מנותק
                                      יעל aי מנותק
                                      יעל a
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #102

                                      @יעל-1
                                      יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

                                      יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעל aי יעל a

                                        @יעל-1
                                        יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

                                        יעל 1י מנותק
                                        יעל 1י מנותק
                                        יעל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #103

                                        @יעל-a
                                        יש פה תווים לגיטרה,
                                        לא מצאתי לשתי קולות,
                                        אבל זה עולה כסף.
                                        אני ממש ממליצה על האתר הזה, יש שמה ממש הרבה מקצוענים שכותבים את התווים שלהם.
                                        לפחות יש דגימה בהתחלה של התווים בחינם... (את התווים למעלה קניתי גם דרך האתר הזה מItsAMoney...)

                                        זה כמה קישורים לתווים שלפי דעתי התווים שם יפים, אבל יש שם עוד מלא, חלק יותר קלים...
                                        https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0241885

                                        https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0207177

                                        https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0188696

                                        נ.ב. שימי לב שמעל התווים יש סימון של הפעלה של השמע, זה לא נשמע טוב כי זה רק אלקטרוני,
                                        אבל אפשר דרך זה לשמוע את הרעיון איך בערך נשמעים התווים.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ארי רוזנבלטא מנותק
                                          ארי רוזנבלטא מנותק
                                          ארי רוזנבלט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                                          #104

                                          קליפ של דודי סתר,
                                          https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
                                          למישהו יש חומרים חדשים שלו?
                                          יש נושא עליו?

                                          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול