דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. ביצועים מכל העולם | גיטרה

ביצועים מכל העולם | גיטרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
שמעון 2
125 פוסטים 19 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל aי יעל a

    @יעל-1
    הוא מנגן פלמנקו ומוזיקה צוענית, אבל גם קלאסיקןת- כמו המלאגניה, טיקו טיקו, ולחנים שלו כמו וולס מוונצואלה שנחשב לקלאסיקה.

    יעל 1י מנותק
    יעל 1י מנותק
    יעל 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #87

    @יעל-a
    נכון,
    אבל ספציפית שתי אלו הם פלמנקו. (הכי קל לזהות לפי מהירות הידיים בסולו, ככה אף פעם לא מנגנים בקלאסי.
    וגם בגלל שהוא מוסיף תופים, יש עוד גיטריסטים שמוסיפים תופים, אבל בסגנון פינגרסטייל, (כמו SUNGHA JUNG אם את מכירה) שזה תופים אחרים ממה שבאלדי אולייר עושה, לכן אפשר לזהות בקלות שפה זה פלמנקו...)

    יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יעל 1י יעל 1

      @יעל-a
      נכון,
      אבל ספציפית שתי אלו הם פלמנקו. (הכי קל לזהות לפי מהירות הידיים בסולו, ככה אף פעם לא מנגנים בקלאסי.
      וגם בגלל שהוא מוסיף תופים, יש עוד גיטריסטים שמוסיפים תופים, אבל בסגנון פינגרסטייל, (כמו SUNGHA JUNG אם את מכירה) שזה תופים אחרים ממה שבאלדי אולייר עושה, לכן אפשר לזהות בקלות שפה זה פלמנקו...)

      יעל aי מנותק
      יעל aי מנותק
      יעל a
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #88

      אלו- נכון, אגב, יש בקלאסי מהירות ידיים כמו בקנריוס והרומנסה לדוג', שהם מאד מהירים....

      ראיתי ביצועים ישנים של SUNGHA JUNG (בנערותו) יש לך חדשים שלו?


      אלו השתיים היחידים שהצלחתי להעלות במחשב הזה😉 (או יותר נכון בחסימה הזאת)אם יש לך קלאסיקות שלו אשמח אם תעלי...

      יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יעל aי יעל a

        אלו- נכון, אגב, יש בקלאסי מהירות ידיים כמו בקנריוס והרומנסה לדוג', שהם מאד מהירים....

        ראיתי ביצועים ישנים של SUNGHA JUNG (בנערותו) יש לך חדשים שלו?


        אלו השתיים היחידים שהצלחתי להעלות במחשב הזה😉 (או יותר נכון בחסימה הזאת)אם יש לך קלאסיקות שלו אשמח אם תעלי...

        יעל 1י מנותק
        יעל 1י מנותק
        יעל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #89

        @יעל-a
        איזה חסימה יש לך?
        יש מלאאאא שפתוחים בנטפרי, אם את רוצה אני יכולה לשים פה לפחות חלק....

        יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יעל 1י יעל 1

          @יעל-a
          איזה חסימה יש לך?
          יש מלאאאא שפתוחים בנטפרי, אם את רוצה אני יכולה לשים פה לפחות חלק....

          יעל aי מנותק
          יעל aי מנותק
          יעל a
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #90

          @יעל-1
          במחשב שאני עובדת עליו כרגע- נטפרי.(נראה לי הכי פתוח) ורובם היו חסומים לי

          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יעל aי יעל a

            @יעל-1
            במחשב שאני עובדת עליו כרגע- נטפרי.(נראה לי הכי פתוח) ורובם היו חסומים לי

            יונמיוזיקי מנותק
            יונמיוזיקי מנותק
            יונמיוזיק
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #91

            @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

            שווה לכם לעקוב!
            חכם.gif

            יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יונמיוזיקי יונמיוזיק

              @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

              יעל aי מנותק
              יעל aי מנותק
              יעל a
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #92

              @יונמיוזיק
              ביצועים של באלדי אולייר?

              יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעל aי יעל a

                @יונמיוזיק
                ביצועים של באלדי אולייר?

                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיק
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                #93

                @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                באלדי אולייר

                כל זה פתוח לי אצלו.
                https://youtu.be/Aorl52m2CGs
                https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
                https://youtu.be/gbzS8b86_EI
                https://youtu.be/fgXlA0-yglg
                https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
                https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
                https://youtu.be/meB-yvMGlAI
                https://youtu.be/QujPUqz1CxM

                שווה לכם לעקוב!
                חכם.gif

                יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                  @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                  באלדי אולייר

                  כל זה פתוח לי אצלו.
                  https://youtu.be/Aorl52m2CGs
                  https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
                  https://youtu.be/gbzS8b86_EI
                  https://youtu.be/fgXlA0-yglg
                  https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
                  https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
                  https://youtu.be/meB-yvMGlAI
                  https://youtu.be/QujPUqz1CxM

                  יעל aי מנותק
                  יעל aי מנותק
                  יעל a
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #94

                  @יונמיוזיק
                  את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
                  אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
                  תודה שהעלית.....

                  יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יעל aי יעל a

                    @יונמיוזיק
                    את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
                    אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
                    תודה שהעלית.....

                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיק
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #95

                    @יעל-a טיקו טיקו.
                    https://www.youtube.com/watch?v=M7q_e3Zhj2M
                    גם לי זה חסום.
                    אבל עם יש מישהו שלא בנטפרי שיכול לעלות אני אשמח

                    שווה לכם לעקוב!
                    חכם.gif

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יעל 1י מנותק
                      יעל 1י מנותק
                      יעל 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
                      #96

                      אני לא יודעת מה העלתם אבל יש פה הרבה של באלדי אולייר.

                      https://youtu.be/-B_ifasTwwU

                      https://youtu.be/weagFO2xLxA

                      https://youtu.be/nAzYBPFgW1g

                      https://youtu.be/sfNFrpdFj6Q

                      https://youtu.be/3N15RX0p9Hc

                      https://youtu.be/AS23UGTHjx0

                      https://youtu.be/3D6_mEjrNcY

                      https://youtu.be/q-I5BlJ5YhY

                      https://youtu.be/LLCfiBItFoI

                      https://youtu.be/fl_eZOf3boQ

                      ראיון עם אריק באינטרמצו
                      https://youtu.be/ZQeqY9qKCSY

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #97

                        עילוי הגיטרה הצעיר מנגן ושר: "ברכת הבנים"

                        f207b9d3-9dcf-4892-9887-f30eb06e4f18-image.png
                        https://www.jdn.co.il/wp-content/uploads/2023/02/videoplayback-11.mp4

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • יעל aי מנותק
                          יעל aי מנותק
                          יעל a
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #98

                          https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • יעל aי מנותק
                            יעל aי מנותק
                            יעל a
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #99

                            למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                            https://youtu.be/33YcYLumEDk
                            https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                            https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                            https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                            https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                            יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יעל aי יעל a

                              למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                              https://youtu.be/33YcYLumEDk
                              https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                              https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                              https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                              https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                              יעל 1י מנותק
                              יעל 1י מנותק
                              יעל 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
                              #100

                              @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                              למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                              את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                              יש לי תווים מItsAMoney...
                              זה תווים ממש טובים!!!
                              אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                              אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                              My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                              פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                              https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                              מ יעל aי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • יעל 1י יעל 1

                                @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                                את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                                יש לי תווים מItsAMoney...
                                זה תווים ממש טובים!!!
                                אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                                אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                                My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                                פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                                https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מקצועיות
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #101

                                @יעל-1 הוא מנגן על הסולם הזה כי זה הסולם המקורי של השיר.

                                אם יש רק 70 לשון
                                אזי המוזיקה היא ה-71

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יעל 1י יעל 1

                                  @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                  למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                                  את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                                  יש לי תווים מItsAMoney...
                                  זה תווים ממש טובים!!!
                                  אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                                  אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                                  My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                                  פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                                  https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                                  יעל aי מנותק
                                  יעל aי מנותק
                                  יעל a
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #102

                                  @יעל-1
                                  יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

                                  יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעל aי יעל a

                                    @יעל-1
                                    יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

                                    יעל 1י מנותק
                                    יעל 1י מנותק
                                    יעל 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #103

                                    @יעל-a
                                    יש פה תווים לגיטרה,
                                    לא מצאתי לשתי קולות,
                                    אבל זה עולה כסף.
                                    אני ממש ממליצה על האתר הזה, יש שמה ממש הרבה מקצוענים שכותבים את התווים שלהם.
                                    לפחות יש דגימה בהתחלה של התווים בחינם... (את התווים למעלה קניתי גם דרך האתר הזה מItsAMoney...)

                                    זה כמה קישורים לתווים שלפי דעתי התווים שם יפים, אבל יש שם עוד מלא, חלק יותר קלים...
                                    https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0241885

                                    https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0207177

                                    https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0188696

                                    נ.ב. שימי לב שמעל התווים יש סימון של הפעלה של השמע, זה לא נשמע טוב כי זה רק אלקטרוני,
                                    אבל אפשר דרך זה לשמוע את הרעיון איך בערך נשמעים התווים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ארי רוזנבלטא מנותק
                                      ארי רוזנבלטא מנותק
                                      ארי רוזנבלט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                                      #104

                                      קליפ של דודי סתר,
                                      https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
                                      למישהו יש חומרים חדשים שלו?
                                      יש נושא עליו?

                                      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ארי רוזנבלטא ארי רוזנבלט

                                        קליפ של דודי סתר,
                                        https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
                                        למישהו יש חומרים חדשים שלו?
                                        יש נושא עליו?

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יהודה n
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #105

                                        @ארי-רוזנבלט אין עליו נושא

                                        מוזיקה זה כמו יין
                                        זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                        אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          מבחר להיטים שעברו את המליוני צפיות
                                          https://youtu.be/hRezta6mdFI
                                          9.6M
                                          https://www.youtube.com/watch?v=OzeoJlzkkPE
                                          15M
                                          https://youtu.be/awpcCvX6JAk
                                          8.8M
                                          https://youtu.be/6Y3zYsLfFGw
                                          7.9M
                                          https://youtu.be/H7CC2cJUku0
                                          7.7M
                                          https://youtu.be/8RKwo_fIdI0
                                          7.5M
                                          https://youtu.be/ASDtcilyC98
                                          6,9M
                                          https://youtu.be/MERGRQESIRY
                                          5.4M
                                          https://youtu.be/cVc2_Zo7pdA
                                          5.2M
                                          https://youtu.be/TLl6x_YAUGU
                                          5M

                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #106

                                          @שמעון-2
                                          מה זה חבל !!--אני רק רואה ריבועים לבנים
                                          ולא יכול לפתוח --יש למישהו מושג איך אפשר לפתור את הבעיה הזו ?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול