דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. ביצועים מכל העולם | גיטרה

ביצועים מכל העולם | גיטרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
שמעון 2
125 פוסטים 19 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • גיטריסט בינוניג מנותק
    גיטריסט בינוניג מנותק
    גיטריסט בינוני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #81

    https://youtu.be/q1norsGQGSQ
    לא העלו פה יצירות קלאסיות שזה תחום ענק בגיטרה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • גיטריסט בינוניג מנותק
      גיטריסט בינוניג מנותק
      גיטריסט בינוני
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #82

      https://youtu.be/3kjEvg_ZkgI
      https://youtu.be/QAShTQaMRdg

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יעל aי מנותק
        יעל aי מנותק
        יעל a
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #83

        אחד הגיטריסטים הקלאסיים .... למי שאוהב/ מנגן קלאסיקות
        https://youtu.be/Aorl52m2CGs
        https://youtu.be/8ftzYpoAqAU

        יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #84

          מבחר להיטים שעברו את המליוני צפיות
          https://youtu.be/hRezta6mdFI
          9.6M
          https://www.youtube.com/watch?v=OzeoJlzkkPE
          15M
          https://youtu.be/awpcCvX6JAk
          8.8M
          https://youtu.be/6Y3zYsLfFGw
          7.9M
          https://youtu.be/H7CC2cJUku0
          7.7M
          https://youtu.be/8RKwo_fIdI0
          7.5M
          https://youtu.be/ASDtcilyC98
          6,9M
          https://youtu.be/MERGRQESIRY
          5.4M
          https://youtu.be/cVc2_Zo7pdA
          5.2M
          https://youtu.be/TLl6x_YAUGU
          5M

          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יעל aי יעל a

            אחד הגיטריסטים הקלאסיים .... למי שאוהב/ מנגן קלאסיקות
            https://youtu.be/Aorl52m2CGs
            https://youtu.be/8ftzYpoAqAU

            יעל 1י מנותק
            יעל 1י מנותק
            יעל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
            #85

            @יעל-a
            שימי לב שזה לא קלאסי, זה סגנון ספרדי-צועני, וכל המנגינות שבאלדי אולייר מנגן זה ספרדי-צועני

            יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יעל 1י יעל 1

              @יעל-a
              שימי לב שזה לא קלאסי, זה סגנון ספרדי-צועני, וכל המנגינות שבאלדי אולייר מנגן זה ספרדי-צועני

              יעל aי מנותק
              יעל aי מנותק
              יעל a
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #86

              @יעל-1
              הוא מנגן פלמנקו ומוזיקה צוענית, אבל גם קלאסיקןת- כמו המלאגניה, טיקו טיקו, ולחנים שלו כמו וולס מוונצואלה שנחשב לקלאסיקה.

              יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יעל aי יעל a

                @יעל-1
                הוא מנגן פלמנקו ומוזיקה צוענית, אבל גם קלאסיקןת- כמו המלאגניה, טיקו טיקו, ולחנים שלו כמו וולס מוונצואלה שנחשב לקלאסיקה.

                יעל 1י מנותק
                יעל 1י מנותק
                יעל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #87

                @יעל-a
                נכון,
                אבל ספציפית שתי אלו הם פלמנקו. (הכי קל לזהות לפי מהירות הידיים בסולו, ככה אף פעם לא מנגנים בקלאסי.
                וגם בגלל שהוא מוסיף תופים, יש עוד גיטריסטים שמוסיפים תופים, אבל בסגנון פינגרסטייל, (כמו SUNGHA JUNG אם את מכירה) שזה תופים אחרים ממה שבאלדי אולייר עושה, לכן אפשר לזהות בקלות שפה זה פלמנקו...)

                יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יעל 1י יעל 1

                  @יעל-a
                  נכון,
                  אבל ספציפית שתי אלו הם פלמנקו. (הכי קל לזהות לפי מהירות הידיים בסולו, ככה אף פעם לא מנגנים בקלאסי.
                  וגם בגלל שהוא מוסיף תופים, יש עוד גיטריסטים שמוסיפים תופים, אבל בסגנון פינגרסטייל, (כמו SUNGHA JUNG אם את מכירה) שזה תופים אחרים ממה שבאלדי אולייר עושה, לכן אפשר לזהות בקלות שפה זה פלמנקו...)

                  יעל aי מנותק
                  יעל aי מנותק
                  יעל a
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #88

                  אלו- נכון, אגב, יש בקלאסי מהירות ידיים כמו בקנריוס והרומנסה לדוג', שהם מאד מהירים....

                  ראיתי ביצועים ישנים של SUNGHA JUNG (בנערותו) יש לך חדשים שלו?


                  אלו השתיים היחידים שהצלחתי להעלות במחשב הזה😉 (או יותר נכון בחסימה הזאת)אם יש לך קלאסיקות שלו אשמח אם תעלי...

                  יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יעל aי יעל a

                    אלו- נכון, אגב, יש בקלאסי מהירות ידיים כמו בקנריוס והרומנסה לדוג', שהם מאד מהירים....

                    ראיתי ביצועים ישנים של SUNGHA JUNG (בנערותו) יש לך חדשים שלו?


                    אלו השתיים היחידים שהצלחתי להעלות במחשב הזה😉 (או יותר נכון בחסימה הזאת)אם יש לך קלאסיקות שלו אשמח אם תעלי...

                    יעל 1י מנותק
                    יעל 1י מנותק
                    יעל 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #89

                    @יעל-a
                    איזה חסימה יש לך?
                    יש מלאאאא שפתוחים בנטפרי, אם את רוצה אני יכולה לשים פה לפחות חלק....

                    יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יעל 1י יעל 1

                      @יעל-a
                      איזה חסימה יש לך?
                      יש מלאאאא שפתוחים בנטפרי, אם את רוצה אני יכולה לשים פה לפחות חלק....

                      יעל aי מנותק
                      יעל aי מנותק
                      יעל a
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #90

                      @יעל-1
                      במחשב שאני עובדת עליו כרגע- נטפרי.(נראה לי הכי פתוח) ורובם היו חסומים לי

                      יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעל aי יעל a

                        @יעל-1
                        במחשב שאני עובדת עליו כרגע- נטפרי.(נראה לי הכי פתוח) ורובם היו חסומים לי

                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיק
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #91

                        @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

                        שווה לכם לעקוב!
                        חכם.gif

                        יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                          @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

                          יעל aי מנותק
                          יעל aי מנותק
                          יעל a
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #92

                          @יונמיוזיק
                          ביצועים של באלדי אולייר?

                          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעל aי יעל a

                            @יונמיוזיק
                            ביצועים של באלדי אולייר?

                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיק
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                            #93

                            @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                            באלדי אולייר

                            כל זה פתוח לי אצלו.
                            https://youtu.be/Aorl52m2CGs
                            https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
                            https://youtu.be/gbzS8b86_EI
                            https://youtu.be/fgXlA0-yglg
                            https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
                            https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
                            https://youtu.be/meB-yvMGlAI
                            https://youtu.be/QujPUqz1CxM

                            שווה לכם לעקוב!
                            חכם.gif

                            יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                              @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                              באלדי אולייר

                              כל זה פתוח לי אצלו.
                              https://youtu.be/Aorl52m2CGs
                              https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
                              https://youtu.be/gbzS8b86_EI
                              https://youtu.be/fgXlA0-yglg
                              https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
                              https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
                              https://youtu.be/meB-yvMGlAI
                              https://youtu.be/QujPUqz1CxM

                              יעל aי מנותק
                              יעל aי מנותק
                              יעל a
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #94

                              @יונמיוזיק
                              את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
                              אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
                              תודה שהעלית.....

                              יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יעל aי יעל a

                                @יונמיוזיק
                                את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
                                אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
                                תודה שהעלית.....

                                יונמיוזיקי מנותק
                                יונמיוזיקי מנותק
                                יונמיוזיק
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #95

                                @יעל-a טיקו טיקו.
                                https://www.youtube.com/watch?v=M7q_e3Zhj2M
                                גם לי זה חסום.
                                אבל עם יש מישהו שלא בנטפרי שיכול לעלות אני אשמח

                                שווה לכם לעקוב!
                                חכם.gif

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יעל 1י מנותק
                                  יעל 1י מנותק
                                  יעל 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
                                  #96

                                  אני לא יודעת מה העלתם אבל יש פה הרבה של באלדי אולייר.

                                  https://youtu.be/-B_ifasTwwU

                                  https://youtu.be/weagFO2xLxA

                                  https://youtu.be/nAzYBPFgW1g

                                  https://youtu.be/sfNFrpdFj6Q

                                  https://youtu.be/3N15RX0p9Hc

                                  https://youtu.be/AS23UGTHjx0

                                  https://youtu.be/3D6_mEjrNcY

                                  https://youtu.be/q-I5BlJ5YhY

                                  https://youtu.be/LLCfiBItFoI

                                  https://youtu.be/fl_eZOf3boQ

                                  ראיון עם אריק באינטרמצו
                                  https://youtu.be/ZQeqY9qKCSY

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #97

                                    עילוי הגיטרה הצעיר מנגן ושר: "ברכת הבנים"

                                    f207b9d3-9dcf-4892-9887-f30eb06e4f18-image.png
                                    https://www.jdn.co.il/wp-content/uploads/2023/02/videoplayback-11.mp4

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יעל aי מנותק
                                      יעל aי מנותק
                                      יעל a
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #98

                                      https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

                                      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • יעל aי מנותק
                                        יעל aי מנותק
                                        יעל a
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #99

                                        למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                                        https://youtu.be/33YcYLumEDk
                                        https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                                        https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                                        https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                                        https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                                        יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יעל aי יעל a

                                          למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                                          https://youtu.be/33YcYLumEDk
                                          https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                                          https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                                          https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                                          https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                                          יעל 1י מנותק
                                          יעל 1י מנותק
                                          יעל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
                                          #100

                                          @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                          למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                                          את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                                          יש לי תווים מItsAMoney...
                                          זה תווים ממש טובים!!!
                                          אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                                          אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                                          My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                                          פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                                          https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                                          מ יעל aי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול