דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. ניוזיק - קבוצת המייל החדשה

ניוזיק - קבוצת המייל החדשה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
130 פוסטים 42 כותבים 18.5k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אליהו הנביא

    מישהו יכול לעלות בבקשה את שלושת הציצולים נחסם בנטפרי גם במייל נחסם

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #62

    @אליהו-הנביא זה נחסם ונפתח אחרי זה

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @אליהו-הנביא זה נחסם ונפתח אחרי זה

      א מנותק
      א מנותק
      אליהו הנביא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו הנביא
      #63

      @שמעון-2 חסום
      a2b91838-d372-4e3a-9b4b-e9b7b908feb7-image.png
      אם לך פתוח תעלה לפורום

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חיים pח מנותק
        חיים pח מנותק
        חיים p
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #64

        סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

        התוכניות, הראיונות והאייטמים:
        רדיו.png

        הסינגלים, הקליפים והג'ינגלים:
        סינגלים.png
        קליפים.png
        גינגלים.png

        הרינגטונים העדכניים:
        רינגטונים.png

        אזור התעשייה:
        אזור התעשייה.png

        מיאה ב.מ hi it's meH מ 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • חיים pח חיים p

          סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

          התוכניות, הראיונות והאייטמים:
          רדיו.png

          הסינגלים, הקליפים והג'ינגלים:
          סינגלים.png
          קליפים.png
          גינגלים.png

          הרינגטונים העדכניים:
          רינגטונים.png

          אזור התעשייה:
          אזור התעשייה.png

          מיאה ב.מ מנותק
          מיאה ב.מ מנותק
          מיאה ב.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #65

          @חיים-p אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

          סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

          אזור התעשייה:
          אזור התעשייה.png

          אני לא מצליחה להבין אתם כאילו לוקחים את כל מה שמיוזיק סקופ וקבוצות אחרות מעלות ושמים את זה אצלכם?
          זה לא נראה קצת מגוכך? תביאו חומר שלכם בלעדי ואם כבר לקחת אז אולי תשימו קרדיט יותר הוגן לא?

          "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

          ב. ב.ב שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • חיים pח חיים p

            סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

            התוכניות, הראיונות והאייטמים:
            רדיו.png

            הסינגלים, הקליפים והג'ינגלים:
            סינגלים.png
            קליפים.png
            גינגלים.png

            הרינגטונים העדכניים:
            רינגטונים.png

            אזור התעשייה:
            אזור התעשייה.png

            hi it's meH מנותק
            hi it's meH מנותק
            hi it's me
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #66

            @חיים-p למה הכל חסום לי מהמייל???

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיאה ב.מ מיאה ב.

              @חיים-p אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

              סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

              אזור התעשייה:
              אזור התעשייה.png

              אני לא מצליחה להבין אתם כאילו לוקחים את כל מה שמיוזיק סקופ וקבוצות אחרות מעלות ושמים את זה אצלכם?
              זה לא נראה קצת מגוכך? תביאו חומר שלכם בלעדי ואם כבר לקחת אז אולי תשימו קרדיט יותר הוגן לא?

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #67

              @מיאה-ב מה, זה אשכרה סקופים שמעלים בקבוצות אחרות? 🤭

              מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיאה ב.מ מיאה ב.

                @חיים-p אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

                סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

                אזור התעשייה:
                אזור התעשייה.png

                אני לא מצליחה להבין אתם כאילו לוקחים את כל מה שמיוזיק סקופ וקבוצות אחרות מעלות ושמים את זה אצלכם?
                זה לא נראה קצת מגוכך? תביאו חומר שלכם בלעדי ואם כבר לקחת אז אולי תשימו קרדיט יותר הוגן לא?

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #68

                @מיאה-ב @ב-ב הם לוקחים את זה בדיוק מאותו מקום שקול חי מיוזיק לוקחים ובדיוק באותו מקום שמיוזיק סקופ וכו כולם מורידים מאותו מקום אף אחד לא לוקח שום דבר משום מקום!

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @מיאה-ב @ב-ב הם לוקחים את זה בדיוק מאותו מקום שקול חי מיוזיק לוקחים ובדיוק באותו מקום שמיוזיק סקופ וכו כולם מורידים מאותו מקום אף אחד לא לוקח שום דבר משום מקום!

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #69

                  @שמעון-2 אני לא עוקבת באף אחת מהקבוצות, אבל לפעמים מעתיקים אפילו עם השם של הקובץ, וזה שקוף...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @מיאה-ב מה, זה אשכרה סקופים שמעלים בקבוצות אחרות? 🤭

                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #70

                    @ב-ב אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

                    @מיאה-ב מה, זה אשכרה סקופים שמעלים בקבוצות אחרות? 🤭

                    כן, אני לא מחוברת לקבוצה הזאת ופתאום אני עוברת על מה שהולך כאן ואני רואה ממש אחד על אחד ממה שקבוצות אחרות מעלות 😯
                    לא הבנתי מה כולם עפים עליהם הם מעלים חומר שלא שלהם שאנשים אחרים עובדים עליו משנים את השמות ולוקחים את הקרדיט אליהם...
                    לי הם לא חידשו שום דבר חוץ מזה שאני רואה שהם שולחים צלצולים ותוכניות מוזיקה שונות...
                    מקווה שהם ייקחו את זה לתשומת ליבם 😉

                    @שמעון-2 אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

                    @מיאה-ב @ב-ב הם לוקחים את זה בדיוק מאותו מקום שקול חי מיוזיק לוקחים ובדיוק באותו מקום שמיוזיק סקופ וכו כולם מורידים מאותו מקום אף אחד לא לוקח שום דבר משום מקום!

                    מעניין שאני רואה את השם של הקובץ זהה בכל הקבוצות זה נראה החותמת של העתקה וגם אם לא החבר'ה יודעים בדיוק מי שולח קודם ומי מעלה מה.... תפתחו את העיניים!!

                    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיאה ב.מ מיאה ב.

                      @ב-ב אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

                      @מיאה-ב מה, זה אשכרה סקופים שמעלים בקבוצות אחרות? 🤭

                      כן, אני לא מחוברת לקבוצה הזאת ופתאום אני עוברת על מה שהולך כאן ואני רואה ממש אחד על אחד ממה שקבוצות אחרות מעלות 😯
                      לא הבנתי מה כולם עפים עליהם הם מעלים חומר שלא שלהם שאנשים אחרים עובדים עליו משנים את השמות ולוקחים את הקרדיט אליהם...
                      לי הם לא חידשו שום דבר חוץ מזה שאני רואה שהם שולחים צלצולים ותוכניות מוזיקה שונות...
                      מקווה שהם ייקחו את זה לתשומת ליבם 😉

                      @שמעון-2 אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

                      @מיאה-ב @ב-ב הם לוקחים את זה בדיוק מאותו מקום שקול חי מיוזיק לוקחים ובדיוק באותו מקום שמיוזיק סקופ וכו כולם מורידים מאותו מקום אף אחד לא לוקח שום דבר משום מקום!

                      מעניין שאני רואה את השם של הקובץ זהה בכל הקבוצות זה נראה החותמת של העתקה וגם אם לא החבר'ה יודעים בדיוק מי שולח קודם ומי מעלה מה.... תפתחו את העיניים!!

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #71

                      @מיאה-ב
                      אני יודע מה אני אומר
                      הקבוצה המטורפת ניוזיק אין לה שום ענין לקחת ממוזיקה VIP

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חיים pח חיים p

                        סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

                        התוכניות, הראיונות והאייטמים:
                        רדיו.png

                        הסינגלים, הקליפים והג'ינגלים:
                        סינגלים.png
                        קליפים.png
                        גינגלים.png

                        הרינגטונים העדכניים:
                        רינגטונים.png

                        אזור התעשייה:
                        אזור התעשייה.png

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מקצבון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #72

                        @חיים-p אמר בניוזיק - קבוצת המייל החדשה:

                        סוגרים שבוע עם מהדורה חמישית עמוסה בתוכן!

                        רק חבל מאד שהכל חסום לי. גם במייל וגם פה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חיים pח מנותק
                          חיים pח מנותק
                          חיים p
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #73

                          פותחים שבוע מוזיקלי עם מהדורה שישית כעת בתיבות האימייל של המנויים!

                          התוכניות, הראיונות והאייטמים:
                          רדיו.png
                          צפיה.png

                          הסינגלים, הקליפים והג'ינגלים:
                          סינגלים.png
                          ג'ינגלים.png
                          קליפים.png

                          הרינגטונים העדכניים:
                          רינגטונים.png

                          אזור התעשייה:
                          אזור התעשייה.png

                          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חיים pח חיים p

                            פותחים שבוע מוזיקלי עם מהדורה שישית כעת בתיבות האימייל של המנויים!

                            התוכניות, הראיונות והאייטמים:
                            רדיו.png
                            צפיה.png

                            הסינגלים, הקליפים והג'ינגלים:
                            סינגלים.png
                            ג'ינגלים.png
                            קליפים.png

                            הרינגטונים העדכניים:
                            רינגטונים.png

                            אזור התעשייה:
                            אזור התעשייה.png

                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיק
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #74

                            @חיים-p הכל חסום בנטפרי!

                            שווה לכם לעקוב!
                            חכם.gif

                            מ חיים pח 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                              @חיים-p הכל חסום בנטפרי!

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מוזיקאי בנשמה 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #75

                              @יונמיוזיק
                              אצלי הוא נותן לי קישור לגמבו מייל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                @חיים-p הכל חסום בנטפרי!

                                חיים pח מנותק
                                חיים pח מנותק
                                חיים p
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים p
                                #76

                                @יונמיוזיק כמו שכבר הסברתי כמה פעמים:
                                זה לא חסום. זה "קובץ שפורסם לציבור".
                                הנה מה שהיה רשום במהדורה:

                                "הקישורים לג'מבו מייל חסומים בנטפרי?"

                                ביררנו את העניין מול נטפרי. החסימה היא בלתי נמנעת מכיוון שמתבצעת חסימה אוטומטית ע"י רובוט ברגע שנשלח הקישור במייל.
                                לכן, אין טעם לפנות אלינו בעניין. שלחו את הקישור לבדיקה ע"י פעולה פשוטה בלינק "לחץ כאן כדי לשלוח בקשה לבדיקה"
                                והקישור יפתח בתוך שעות בודדות וכך תעזרו לכל מסונני נטפרי:
                                צילום מסך 2023-02-26 223519.png

                                ואם לא רוצים לבזבז נקודות: פשוט אפשר גם לחכות ולבדוק פעם בשעה האם הקישורים כבר נפתחו בנטפרי בעקבות פניית אחד המנויים האחרים...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • חיים pח מנותק
                                  חיים pח מנותק
                                  חיים p
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #77

                                  מהדורה שביעית כעת בתיבות האימייל:

                                  התוכניות הראיונות והאייטמים:
                                  רדיו.png
                                  צפיה.png
                                  הסינגלים והקליפים:
                                  סינגלים.png
                                  ג'ינגלים.png
                                  קליפים.png
                                  אזור התעשייה:
                                  אזור התעשייה.png
                                  הרינגטונים:
                                  רינגטונים.png

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חיים pח חיים p

                                    מהדורה שביעית כעת בתיבות האימייל:

                                    התוכניות הראיונות והאייטמים:
                                    רדיו.png
                                    צפיה.png
                                    הסינגלים והקליפים:
                                    סינגלים.png
                                    ג'ינגלים.png
                                    קליפים.png
                                    אזור התעשייה:
                                    אזור התעשייה.png
                                    הרינגטונים:
                                    רינגטונים.png

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                    #78

                                    @חיים-p
                                    מצטער לומר לך
                                    אבל הסינגלים והקליפים נחסמו כליל
                                    אני לא רואה שום בעיה שבגלל זה זה נחסם
                                    וכמובן שיש לי את האפשרות (לנסות) לפתוח את זה בנטפרי ואני אנסה לפתוח את זה!
                                    ברגע שיהיה לי נקודות חדשות!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אדם חכם וישרא מנותק
                                      אדם חכם וישרא מנותק
                                      אדם חכם וישר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #79

                                      הקישור החדש שהם שלחו כעת נפתח בנטפרי
                                      תודה רבה

                                      מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #80

                                        אני חושב שיהיה יותר חכם מצידם לשלוח את המייל כשהקישור כבר פתוח לנטפרי.

                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          אני חושב שיהיה יותר חכם מצידם לשלוח את המייל כשהקישור כבר פתוח לנטפרי.

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #81

                                          @ב-ב
                                          אין כזה דבר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול