ימאהה A3000
-
בתור אחד שמתעסק בתחום אשמח לענות כאן על השאלות:
א. לגביי אורגן A3000 זה דגם שיצא בשנת 2014 (לא 2004!} במקביל לימאהה PSRS 970 והוא אותו דבר בדיוק כמו ה 970 רק שיש בו בצד כפתורים של רבעי טונים למזרחי אך אני יודע ומכיר כאלה שהתקינו עליו סט חסידי וזה נשמע בדיוק כמו ה 970...
ב. הסאונד של ה 3000 בברור יותר טוב מקורג PA700.
ג. לגבי SX900 / 700 שניהם דגמים פצצה ההבדלים זה שב 900 יש יותר זיכרון (חשוב רק למי שצריך סט גדול כמו יוחנן אורי או רוזנפלד וכו') רמקולים קצת יותר חזקים ועוד כמה פיצ'רים קטנים כמו בלוטוס , הרמוניה ווקאלית למיקרופון , יותר יציאות , צג חיצוני וכו' ובאופן כללי רוב האנשים יכולים לקנות SX700 ואין להם צורך בתוספות של ה 900 שלדעתי לא מצדיקות את ההפרש במחיר...
ד. הטירוס עדיף על ה SX900 בעיקר בסאונד שאין לו מתחרים! וגם ניתן להרחיב את הזיכרון שלו ל 2 גיגה אבל לדעתי למי שמנגן בבית או באירועים קטנים אין שום צורך להשקיע בטירוס ואפשר לקנות גם את הדגמים שמתחת... -
בתור אחד שמתעסק בתחום אשמח לענות כאן על השאלות:
א. לגביי אורגן A3000 זה דגם שיצא בשנת 2014 (לא 2004!} במקביל לימאהה PSRS 970 והוא אותו דבר בדיוק כמו ה 970 רק שיש בו בצד כפתורים של רבעי טונים למזרחי אך אני יודע ומכיר כאלה שהתקינו עליו סט חסידי וזה נשמע בדיוק כמו ה 970...
ב. הסאונד של ה 3000 בברור יותר טוב מקורג PA700.
ג. לגבי SX900 / 700 שניהם דגמים פצצה ההבדלים זה שב 900 יש יותר זיכרון (חשוב רק למי שצריך סט גדול כמו יוחנן אורי או רוזנפלד וכו') רמקולים קצת יותר חזקים ועוד כמה פיצ'רים קטנים כמו בלוטוס , הרמוניה ווקאלית למיקרופון , יותר יציאות , צג חיצוני וכו' ובאופן כללי רוב האנשים יכולים לקנות SX700 ואין להם צורך בתוספות של ה 900 שלדעתי לא מצדיקות את ההפרש במחיר...
ד. הטירוס עדיף על ה SX900 בעיקר בסאונד שאין לו מתחרים! וגם ניתן להרחיב את הזיכרון שלו ל 2 גיגה אבל לדעתי למי שמנגן בבית או באירועים קטנים אין שום צורך להשקיע בטירוס ואפשר לקנות גם את הדגמים שמתחת... -
בתור אחד שמתעסק בתחום אשמח לענות כאן על השאלות:
א. לגביי אורגן A3000 זה דגם שיצא בשנת 2014 (לא 2004!} במקביל לימאהה PSRS 970 והוא אותו דבר בדיוק כמו ה 970 רק שיש בו בצד כפתורים של רבעי טונים למזרחי אך אני יודע ומכיר כאלה שהתקינו עליו סט חסידי וזה נשמע בדיוק כמו ה 970...
ב. הסאונד של ה 3000 בברור יותר טוב מקורג PA700.
ג. לגבי SX900 / 700 שניהם דגמים פצצה ההבדלים זה שב 900 יש יותר זיכרון (חשוב רק למי שצריך סט גדול כמו יוחנן אורי או רוזנפלד וכו') רמקולים קצת יותר חזקים ועוד כמה פיצ'רים קטנים כמו בלוטוס , הרמוניה ווקאלית למיקרופון , יותר יציאות , צג חיצוני וכו' ובאופן כללי רוב האנשים יכולים לקנות SX700 ואין להם צורך בתוספות של ה 900 שלדעתי לא מצדיקות את ההפרש במחיר...
ד. הטירוס עדיף על ה SX900 בעיקר בסאונד שאין לו מתחרים! וגם ניתן להרחיב את הזיכרון שלו ל 2 גיגה אבל לדעתי למי שמנגן בבית או באירועים קטנים אין שום צורך להשקיע בטירוס ואפשר לקנות גם את הדגמים שמתחת... -
@המוזיקאי תודה על התשובה!
יוחנן אורי אמר לי שהסט שלו לא מתאים לSX.
בטוח שיש דרך להתקין סט חסידי מקצועי באמת גם על הSX?@פאראנצ-עס בשתי מילים
עדי נתנאלי -
@פאראנצ-עס בשתי מילים
עדי נתנאלי@חכם_בלילה אני רוצה חסידי. לא עדי נתנאלי
-
@חכם_בלילה אני רוצה חסידי. לא עדי נתנאלי
@פאראנצ-עס ומה עדי עושה אם לא חסידי?
אגב יש פה אנשים בפורום שמוכרים מקצבים כגון @המוזיקאי @למדן -
@פאראנצ-עס ומה עדי עושה אם לא חסידי?
אגב יש פה אנשים בפורום שמוכרים מקצבים כגון @המוזיקאי @למדן@חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?
-
@חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?
@פאראנצ-עס יש לו אלסיס קטרון נראה לי
-
@חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?
@פאראנצ-עס בס"ד אני מוכר סט טוב לימאהה תראה כאן
https://6270f50b7c445.site123.me/
{אגב הדאנס קטרון והפריילאך לא מוקלטים טוב וזה הקלטה מסט אחר ישן בקרוב אני יעדכן את ההקלטות}ואגב הסט של רוזנפלד מתאים ל SX900 (כל הסט עולה) אבל הוא מוכר את הסט המלא ב...8000 ש"ח...
-
@חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?
@פאראנצ-עס קנית כבר את האורגן???
כי לאחרונה קניתי ממישהו את הדגם הזה A3000 יד שניה
והכניס לי שמה מקצבים חסידיים של החייים
מקצבים מטורפים ששווים כמה אלפי שקלים
ונתן לי אורגן בלי שריטות נקי וכו' -
@פאראנצ-עס קנית כבר את האורגן???
כי לאחרונה קניתי ממישהו את הדגם הזה A3000 יד שניה
והכניס לי שמה מקצבים חסידיים של החייים
מקצבים מטורפים ששווים כמה אלפי שקלים
ונתן לי אורגן בלי שריטות נקי וכו' -
@למדן @חכם_בלילה
שאלה אחרונהמה ההפרש בין sx600 לsx700
והאם זה שווה את המחיר
?@פאראנצ-עס כמו שאמרתי כבר השאלה היא בתקציב וברמה
אם התקציב נמוך לך על ה600 אם לא לך על ה700
הנפרשים בניהם יחסית גדולים:- זיכרון, ב700 יש יותר מקום מה600
- מסך ל600 אין מסך טא'צ, יש מסך קטן שנקרא LCD לעומת זאת ל700 יש מסך צא'ט מאוד גדול
3.פיצרים יש הרבה פיצרים שיש ב700 ואין ב600
בשורה התחתונה יש בניהם הבדלים השאלה היא כמה אתה מוכן להשקיע על אורגן ולא תשכח שאתה בטח רוצה לקנות דגימות ומקצבים אז תחשבן את התקציב שלך טוב לפני שאתה קונה. אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לתייג אותי תמיד ואני בע"ה יענה בכיף
-
@למדן @חכם_בלילה
שאלה אחרונהמה ההפרש בין sx600 לsx700
והאם זה שווה את המחיר
?@פאראנצ-עס
ראיתי באתר של ימהה שיש גם 670 שהוא נראה לי גירסא יותר פחותה של 600(מאד דומה רק בצבע אפור ומסך כחול עם הכיתוב הדיגיטלי הישן). היה צריך לקרוא לזה 550
-
@פאראנצ-עס
ראיתי באתר של ימהה שיש גם 670 שהוא נראה לי גירסא יותר פחותה של 600(מאד דומה רק בצבע אפור ומסך כחול עם הכיתוב הדיגיטלי הישן). היה צריך לקרוא לזה 550
-
@חכם_בלילה
של איזה? -
@חכם_בלילה
של איזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
