דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. ימאהה A3000

ימאהה A3000

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
36 פוסטים 8 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    בתור אחד שמתעסק בתחום אשמח לענות כאן על השאלות:
    א. לגביי אורגן A3000 זה דגם שיצא בשנת 2014 (לא 2004!} במקביל לימאהה PSRS 970 והוא אותו דבר בדיוק כמו ה 970 רק שיש בו בצד כפתורים של רבעי טונים למזרחי אך אני יודע ומכיר כאלה שהתקינו עליו סט חסידי וזה נשמע בדיוק כמו ה 970...
    ב. הסאונד של ה 3000 בברור יותר טוב מקורג PA700.
    ג. לגבי SX900 / 700 שניהם דגמים פצצה ההבדלים זה שב 900 יש יותר זיכרון (חשוב רק למי שצריך סט גדול כמו יוחנן אורי או רוזנפלד וכו') רמקולים קצת יותר חזקים ועוד כמה פיצ'רים קטנים כמו בלוטוס , הרמוניה ווקאלית למיקרופון , יותר יציאות , צג חיצוני וכו' ובאופן כללי רוב האנשים יכולים לקנות SX700 ואין להם צורך בתוספות של ה 900 שלדעתי לא מצדיקות את ההפרש במחיר...
    ד. הטירוס עדיף על ה SX900 בעיקר בסאונד שאין לו מתחרים! וגם ניתן להרחיב את הזיכרון שלו ל 2 גיגה אבל לדעתי למי שמנגן בבית או באירועים קטנים אין שום צורך להשקיע בטירוס ואפשר לקנות גם את הדגמים שמתחת...

    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

    חכם_בלילהח פ 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • המוזיקאיה המוזיקאי

      בתור אחד שמתעסק בתחום אשמח לענות כאן על השאלות:
      א. לגביי אורגן A3000 זה דגם שיצא בשנת 2014 (לא 2004!} במקביל לימאהה PSRS 970 והוא אותו דבר בדיוק כמו ה 970 רק שיש בו בצד כפתורים של רבעי טונים למזרחי אך אני יודע ומכיר כאלה שהתקינו עליו סט חסידי וזה נשמע בדיוק כמו ה 970...
      ב. הסאונד של ה 3000 בברור יותר טוב מקורג PA700.
      ג. לגבי SX900 / 700 שניהם דגמים פצצה ההבדלים זה שב 900 יש יותר זיכרון (חשוב רק למי שצריך סט גדול כמו יוחנן אורי או רוזנפלד וכו') רמקולים קצת יותר חזקים ועוד כמה פיצ'רים קטנים כמו בלוטוס , הרמוניה ווקאלית למיקרופון , יותר יציאות , צג חיצוני וכו' ובאופן כללי רוב האנשים יכולים לקנות SX700 ואין להם צורך בתוספות של ה 900 שלדעתי לא מצדיקות את ההפרש במחיר...
      ד. הטירוס עדיף על ה SX900 בעיקר בסאונד שאין לו מתחרים! וגם ניתן להרחיב את הזיכרון שלו ל 2 גיגה אבל לדעתי למי שמנגן בבית או באירועים קטנים אין שום צורך להשקיע בטירוס ואפשר לקנות גם את הדגמים שמתחת...

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @המוזיקאי היה כתוב בגוגל 2004.....
      פשלה שלי 🙃

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • המוזיקאיה המוזיקאי

        בתור אחד שמתעסק בתחום אשמח לענות כאן על השאלות:
        א. לגביי אורגן A3000 זה דגם שיצא בשנת 2014 (לא 2004!} במקביל לימאהה PSRS 970 והוא אותו דבר בדיוק כמו ה 970 רק שיש בו בצד כפתורים של רבעי טונים למזרחי אך אני יודע ומכיר כאלה שהתקינו עליו סט חסידי וזה נשמע בדיוק כמו ה 970...
        ב. הסאונד של ה 3000 בברור יותר טוב מקורג PA700.
        ג. לגבי SX900 / 700 שניהם דגמים פצצה ההבדלים זה שב 900 יש יותר זיכרון (חשוב רק למי שצריך סט גדול כמו יוחנן אורי או רוזנפלד וכו') רמקולים קצת יותר חזקים ועוד כמה פיצ'רים קטנים כמו בלוטוס , הרמוניה ווקאלית למיקרופון , יותר יציאות , צג חיצוני וכו' ובאופן כללי רוב האנשים יכולים לקנות SX700 ואין להם צורך בתוספות של ה 900 שלדעתי לא מצדיקות את ההפרש במחיר...
        ד. הטירוס עדיף על ה SX900 בעיקר בסאונד שאין לו מתחרים! וגם ניתן להרחיב את הזיכרון שלו ל 2 גיגה אבל לדעתי למי שמנגן בבית או באירועים קטנים אין שום צורך להשקיע בטירוס ואפשר לקנות גם את הדגמים שמתחת...

        פ מנותק
        פ מנותק
        פאראנצ'עס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @המוזיקאי תודה על התשובה!
        יוחנן אורי אמר לי שהסט שלו לא מתאים לSX.
        בטוח שיש דרך להתקין סט חסידי מקצועי באמת גם על הSX?

        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פ פאראנצ'עס

          @המוזיקאי תודה על התשובה!
          יוחנן אורי אמר לי שהסט שלו לא מתאים לSX.
          בטוח שיש דרך להתקין סט חסידי מקצועי באמת גם על הSX?

          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @פאראנצ-עס בשתי מילים
          עדי נתנאלי

          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

          פ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

            @פאראנצ-עס בשתי מילים
            עדי נתנאלי

            פ מנותק
            פ מנותק
            פאראנצ'עס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @חכם_בלילה אני רוצה חסידי. לא עדי נתנאלי

            חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פ פאראנצ'עס

              @חכם_בלילה אני רוצה חסידי. לא עדי נתנאלי

              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @פאראנצ-עס ומה עדי עושה אם לא חסידי?
              אגב יש פה אנשים בפורום שמוכרים מקצבים כגון @המוזיקאי @למדן

              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                @פאראנצ-עס ומה עדי עושה אם לא חסידי?
                אגב יש פה אנשים בפורום שמוכרים מקצבים כגון @המוזיקאי @למדן

                פ מנותק
                פ מנותק
                פאראנצ'עס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?

                חכם_בלילהח המוזיקאיה ש חש 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • פ פאראנצ'עס

                  @חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?

                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @פאראנצ-עס יש לו אלסיס קטרון נראה לי

                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פאראנצ'עס

                    @חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?

                    המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                    #29

                    @פאראנצ-עס בס"ד אני מוכר סט טוב לימאהה תראה כאן
                    https://6270f50b7c445.site123.me/
                    {אגב הדאנס קטרון והפריילאך לא מוקלטים טוב וזה הקלטה מסט אחר ישן בקרוב אני יעדכן את ההקלטות}

                    ואגב הסט של רוזנפלד מתאים ל SX900 (כל הסט עולה) אבל הוא מוכר את הסט המלא ב...8000 ש"ח...

                    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פ פאראנצ'עס

                      @חכם_בלילה עדי נתנאלי זה יותר ליטאי. אין לו אלסיס קטרון וכל זה, נכון, או שאני טועה?

                      ש חש מנותק
                      ש חש מנותק
                      ש ח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @פאראנצ-עס קנית כבר את האורגן???
                      כי לאחרונה קניתי ממישהו את הדגם הזה A3000 יד שניה
                      והכניס לי שמה מקצבים חסידיים של החייים
                      מקצבים מטורפים ששווים כמה אלפי שקלים
                      ונתן לי אורגן בלי שריטות נקי וכו'

                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש חש ש ח

                        @פאראנצ-עס קנית כבר את האורגן???
                        כי לאחרונה קניתי ממישהו את הדגם הזה A3000 יד שניה
                        והכניס לי שמה מקצבים חסידיים של החייים
                        מקצבים מטורפים ששווים כמה אלפי שקלים
                        ונתן לי אורגן בלי שריטות נקי וכו'

                        פ מנותק
                        פ מנותק
                        פאראנצ'עס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @למדן @חכם_בלילה
                        שאלה אחרונה

                        מה ההפרש בין sx600 לsx700
                        והאם זה שווה את המחיר
                        ?

                        חכם_בלילהח ahaA 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • פ פאראנצ'עס

                          @למדן @חכם_בלילה
                          שאלה אחרונה

                          מה ההפרש בין sx600 לsx700
                          והאם זה שווה את המחיר
                          ?

                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילה
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @פאראנצ-עס כמו שאמרתי כבר השאלה היא בתקציב וברמה
                          אם התקציב נמוך לך על ה600 אם לא לך על ה700
                          הנפרשים בניהם יחסית גדולים:

                          1. זיכרון, ב700 יש יותר מקום מה600
                          2. מסך ל600 אין מסך טא'צ, יש מסך קטן שנקרא LCD לעומת זאת ל700 יש מסך צא'ט מאוד גדול
                            3.פיצרים יש הרבה פיצרים שיש ב700 ואין ב600
                            בשורה התחתונה יש בניהם הבדלים השאלה היא כמה אתה מוכן להשקיע על אורגן ולא תשכח שאתה בטח רוצה לקנות דגימות ומקצבים אז תחשבן את התקציב שלך טוב לפני שאתה קונה. אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לתייג אותי תמיד ואני בע"ה יענה בכיף😀

                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ פאראנצ'עס

                            @למדן @חכם_בלילה
                            שאלה אחרונה

                            מה ההפרש בין sx600 לsx700
                            והאם זה שווה את המחיר
                            ?

                            ahaA מנותק
                            ahaA מנותק
                            aha
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @פאראנצ-עס
                            ראיתי באתר של ימהה שיש גם 670 שהוא נראה לי גירסא יותר פחותה של 600(מאד דומה רק בצבע אפור ומסך כחול עם הכיתוב הדיגיטלי הישן). היה צריך לקרוא לזה 550😂

                            הרשמו כמנוים לערוץ

                            חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ahaA aha

                              @פאראנצ-עס
                              ראיתי באתר של ימהה שיש גם 670 שהוא נראה לי גירסא יותר פחותה של 600(מאד דומה רק בצבע אפור ומסך כחול עם הכיתוב הדיגיטלי הישן). היה צריך לקרוא לזה 550😂

                              חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילה
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @aha הדגימות שלו ממש ישנות.....

                              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                              ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                @aha הדגימות שלו ממש ישנות.....

                                ahaA מנותק
                                ahaA מנותק
                                aha
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @חכם_בלילה
                                של איזה?

                                הרשמו כמנוים לערוץ

                                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ahaA aha

                                  @חכם_בלילה
                                  של איזה?

                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילה
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @aha
                                  Yamaha 670

                                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • לא נקרא 0
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • שליחת פנייה לניהול