דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. ימאהה A3000

ימאהה A3000

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
36 פוסטים 8 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ מנותק
    פ מנותק
    פאראנצ'עס
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    האם הוא אורגן טוב?
    כי הוא נראה ממש זול (5.5)
    אשמח לשמוע ממישהו שמכיר
    תודה

    מרבמ למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • פ פאראנצ'עס

      האם הוא אורגן טוב?
      כי הוא נראה ממש זול (5.5)
      אשמח לשמוע ממישהו שמכיר
      תודה

      מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
      #2

      @פאראנצ-עס אים זה מאתר,אני שמעתי ממשהו שזה סתם אנשים שמנסים לעקוץ ולגנוב דרך הפרטים של האשרי וזה לא ברמת אורגן ומחיר.
      אני בכל אופן לא ממליצה לקנות מאתרים רק מחניות

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פ פאראנצ'עס

        האם הוא אורגן טוב?
        כי הוא נראה ממש זול (5.5)
        אשמח לשמוע ממישהו שמכיר
        תודה

        למדןל מנותק
        למדןל מנותק
        למדן
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @פאראנצ-עס 5.5 לא נקרא זול לאורגן ישן ......

        קניית כלי נגינה
        ביט-פלוס
        יוטיוב

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • למדןל למדן

          @פאראנצ-עס 5.5 לא נקרא זול לאורגן ישן ......

          פ מנותק
          פ מנותק
          פאראנצ'עס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פאראנצ'עס
          #4

          @למדן זה נקרא אורגן ישן?
          האם קורג PA600 יותר טוב ממנו?
          @למדן במה זה מתבטא שהוא ישן? אפשר להכניס בוו את אותם מקצבים שאפשר על הטיירוס? אם כן אז במה ההבדל?

          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פ פאראנצ'עס

            @למדן זה נקרא אורגן ישן?
            האם קורג PA600 יותר טוב ממנו?
            @למדן במה זה מתבטא שהוא ישן? אפשר להכניס בוו את אותם מקצבים שאפשר על הטיירוס? אם כן אז במה ההבדל?

            למדןל מנותק
            למדןל מנותק
            למדן
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @פאראנצ-עס ברוב האורגניות של יאמהה חוץ מהפשוטים אפשר להכניס דגימות כמו ב 5

            חוץ מ3_4שזה פורמט אחר

            זה לא הראיה למה חדש או לא
            600 של קורג לא יותר טוב

            קניית כלי נגינה
            ביט-פלוס
            יוטיוב

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • למדןל למדן

              @פאראנצ-עס ברוב האורגניות של יאמהה חוץ מהפשוטים אפשר להכניס דגימות כמו ב 5

              חוץ מ3_4שזה פורמט אחר

              זה לא הראיה למה חדש או לא
              600 של קורג לא יותר טוב

              פ מנותק
              פ מנותק
              פאראנצ'עס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @למדן אז תכלס אתה ממליץ עליו? מה החסרונות בו? איזה אורגן של ימאהה במחיר סביר משתלם לקנות?
              (אני רוצה יד ראשונה כדי שאני יוכל לשלם בתשלומים ולא בבת אחת)

              למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פאראנצ'עס

                @למדן אז תכלס אתה ממליץ עליו? מה החסרונות בו? איזה אורגן של ימאהה במחיר סביר משתלם לקנות?
                (אני רוצה יד ראשונה כדי שאני יוכל לשלם בתשלומים ולא בבת אחת)

                למדןל מנותק
                למדןל מנותק
                למדן
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @פאראנצ-עס למה אתה צריך אותו

                קניית כלי נגינה
                ביט-פלוס
                יוטיוב

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • למדןל למדן

                  @פאראנצ-עס למה אתה צריך אותו

                  פ מנותק
                  פ מנותק
                  פאראנצ'עס
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פאראנצ'עס
                  #8

                  @למדן להרקדות קטנות, לא חתונות, סגנון חסידי

                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פאראנצ'עס

                    @למדן להרקדות קטנות, לא חתונות, סגנון חסידי

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @פאראנצ-עס מה הסדרה החדשה sx

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    פ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • למדןל למדן

                      @פאראנצ-עס מה הסדרה החדשה sx

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פאראנצ'עס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • למדןל למדן

                        @פאראנצ-עס מה הסדרה החדשה sx

                        פ מנותק
                        פ מנותק
                        פאראנצ'עס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • למדןל למדן

                          @פאראנצ-עס מה הסדרה החדשה sx

                          פ מנותק
                          פ מנותק
                          פאראנצ'עס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @למדן
                          כעת אני רואה שבאמת יש אורגן sx700 ג"כ לא יקר כ"כ.
                          האם הוא יותר טוב מהA3000?

                          חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ פאראנצ'עס

                            @למדן
                            כעת אני רואה שבאמת יש אורגן sx700 ג"כ לא יקר כ"כ.
                            האם הוא יותר טוב מהA3000?

                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילה
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @פאראנצ-עס נראה לי שכן כי הדגימות שמה יותר חדשות וטובות וזה חוסך כסף

                            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                              @פאראנצ-עס נראה לי שכן כי הדגימות שמה יותר חדשות וטובות וזה חוסך כסף

                              פ מנותק
                              פ מנותק
                              פאראנצ'עס
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @חכם_בלילה מה הקשר חוסך כסף?
                              והאם ההפרש בין SX700 לSX900 הוא גדול ושווה את המחיר?
                              בכללית אתה חושב SX700 הוא אורגן טוב?
                              והאם כל הבעלי מקצבים [מוטי רוזנפלד ויוחנן אורי] יוכלו להתקין על ה700 את המקצבים שלהם?
                              אודה לתשובה

                              מ חכם_בלילהח 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פאראנצ'עס

                                @חכם_בלילה מה הקשר חוסך כסף?
                                והאם ההפרש בין SX700 לSX900 הוא גדול ושווה את המחיר?
                                בכללית אתה חושב SX700 הוא אורגן טוב?
                                והאם כל הבעלי מקצבים [מוטי רוזנפלד ויוחנן אורי] יוכלו להתקין על ה700 את המקצבים שלהם?
                                אודה לתשובה

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה כהן הלמדן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @פאראנצ-עס אז בעניין של ההבדל בין 700 900 הוא כזה גדול זה בעיקר בדגימות ובזיכרון של האורגן ואם אתה מתכונן לקנות ליוחנן אורי או מרוזנפלד אז תקבל בכל מקרה דגימות עכשיו האם זה תומך את המקצבים שלהם זה כן האם בעניין הזיכרון האם זה יכול להכיל את הסתים שלהם אין לי מושג!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פ פאראנצ'עס

                                  @חכם_בלילה מה הקשר חוסך כסף?
                                  והאם ההפרש בין SX700 לSX900 הוא גדול ושווה את המחיר?
                                  בכללית אתה חושב SX700 הוא אורגן טוב?
                                  והאם כל הבעלי מקצבים [מוטי רוזנפלד ויוחנן אורי] יוכלו להתקין על ה700 את המקצבים שלהם?
                                  אודה לתשובה

                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילה
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @פאראנצ-עס הרבה שאלות רבנו 😉
                                  אני ינסה לעשות את זה פשוט
                                  אם אתה קונה את הA3000 שהוא (דרך אגב) מזרחי אז זה אורגן מאוד ישן הוא יצא בשנת 2004 (!) אז הדגימות מאוד מאוד ישנות ואם אתה קונה את הSX 700 את מקבל דגימות ממש ממש טובות (בדקתי אגב את הSX 700 אורגן טיל) בין הSX 700 ל900 אין יותר מידי הבדלים פשוט הSX 900 הרבה יותר טוב (ויקר..)
                                  ושוב בכללי זה אורגן טיל והוא נותן עבודה מושלמת אגב בSX 700 וב900 יש מסך טא'צ מה שאין בA3000
                                  לגבי המקצבים בוודאי שכן! אם הם מוכרים מקצבים לימאהה אז הם יכולו להכניס לך לאורגן את המקצבים שלהם אפילו עדי נתנאלי יכול לתכנת לך את האורגן
                                  הכל תלוי באיזה רמה אתה נמצא בלנגן (אולי תעלה דוגמא..)
                                  אם יש לך עוד שאלות תייג בכיף!

                                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                    @פאראנצ-עס הרבה שאלות רבנו 😉
                                    אני ינסה לעשות את זה פשוט
                                    אם אתה קונה את הA3000 שהוא (דרך אגב) מזרחי אז זה אורגן מאוד ישן הוא יצא בשנת 2004 (!) אז הדגימות מאוד מאוד ישנות ואם אתה קונה את הSX 700 את מקבל דגימות ממש ממש טובות (בדקתי אגב את הSX 700 אורגן טיל) בין הSX 700 ל900 אין יותר מידי הבדלים פשוט הSX 900 הרבה יותר טוב (ויקר..)
                                    ושוב בכללי זה אורגן טיל והוא נותן עבודה מושלמת אגב בSX 700 וב900 יש מסך טא'צ מה שאין בA3000
                                    לגבי המקצבים בוודאי שכן! אם הם מוכרים מקצבים לימאהה אז הם יכולו להכניס לך לאורגן את המקצבים שלהם אפילו עדי נתנאלי יכול לתכנת לך את האורגן
                                    הכל תלוי באיזה רמה אתה נמצא בלנגן (אולי תעלה דוגמא..)
                                    אם יש לך עוד שאלות תייג בכיף!

                                    פ מנותק
                                    פ מנותק
                                    פאראנצ'עס
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פאראנצ'עס
                                    #17

                                    @חכם_בלילה
                                    תודה רק מה התכוונת שה900 הרבה יותר טוב. במה זה מתבטא?
                                    ועוד שאלה, מה ההבדל בין הsx700 לטיירוס 5, כי אם ההבדל הוא רק הג'יגה אז זה לא משנה לי.

                                    ואגב, יוחנן אורי אמר לי עכשיו שהסט שלו לא מתאים לsx
                                    מה עושים? @למדן

                                    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פ פאראנצ'עס

                                      @חכם_בלילה
                                      תודה רק מה התכוונת שה900 הרבה יותר טוב. במה זה מתבטא?
                                      ועוד שאלה, מה ההבדל בין הsx700 לטיירוס 5, כי אם ההבדל הוא רק הג'יגה אז זה לא משנה לי.

                                      ואגב, יוחנן אורי אמר לי עכשיו שהסט שלו לא מתאים לsx
                                      מה עושים? @למדן

                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילה
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @פאראנצ-עס
                                      ה900 הוא יותר רציני מה700
                                      הטירוס ישן אבל הוא לאירועין רצינים

                                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        @פאראנצ-עס
                                        ה900 הוא יותר רציני מה700
                                        הטירוס ישן אבל הוא לאירועין רצינים

                                        פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פאראנצ'עס
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @חכם_בלילה מה זה יותר רציני? מבחינת מה? זה שווה את המחיר?
                                        למה לאירועים טיירוס יותר מתאים מה SX? הרי הSX יותר חדש? מה יותר טוב בטיירוס

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פ פאראנצ'עס

                                          @חכם_בלילה מה זה יותר רציני? מבחינת מה? זה שווה את המחיר?
                                          למה לאירועים טיירוס יותר מתאים מה SX? הרי הSX יותר חדש? מה יותר טוב בטיירוס

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @פאראנצ-עס האמת שאני מבין רק בSX בטירוס לא..
                                          @למדן מבין יש לו אותו..

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול