מקצב שאני בונה עכשיו בקיובייס - קבלו הצצה
-
שלום חברים
מקצב שאני בונה עכשיו לימאהה
מצורף בקבצי שמע
ובהסרטת מסך (קיובייס)
תנו תגובות!

https://drive.google.com/file/d/1ve5_DHG8LlnSS*************p6RqiW5iYcI5YkKy1TO/view?usp=sharing
https://send.magicode.me/send-file/file/563e9d5e21007f8f1**************770e7a7f7946d208ad075ef/view
להוריד כוכביות
קבצי השמע לא אמורים להיחסם כי העליתי אותם ישירות לאתר -
-
שלום חברים
מקצב שאני בונה עכשיו לימאהה
מצורף בקבצי שמע
ובהסרטת מסך (קיובייס)
תנו תגובות!

https://drive.google.com/file/d/1ve5_DHG8LlnSS*************p6RqiW5iYcI5YkKy1TO/view?usp=sharing
https://send.magicode.me/send-file/file/563e9d5e21007f8f1**************770e7a7f7946d208ad075ef/view
להוריד כוכביות
קבצי השמע לא אמורים להיחסם כי העליתי אותם ישירות לאתר -
@מ-S-0 אדיר!! מטורף!! ואו ואו ועוד פעם ואו!!
-
והנה עוד אחד שבניתי עכשיו
-
והנה עוד אחד שבניתי עכשיו
@מ-S-0 טיל שלך!! תעשה גם פריילאך!
-
@חכם_בלילה אמר במקצב שאני בונה עכשיו בקיובייס - קבלו הצצה:
תעשה גם פריילאך!
תודה:)
גם על זה אני עובד עכשיו,
אני עובד כעת על מקצבים חסידייםיש לי קטרון ואלסיס ואני עובד על לדגום את הצלילים שלהם (בהקלטת אולפן)
כשיהיה הקלטות אני יעלה אותם לכאן בעז"ה
-
עוד אחד
-
עוד אחד
@מ-S-0 ענק!! נשמע מטורף!! אתה מתכון למכור? (או שאתה מוכר...) וא"כ לאיזה חברות?? (קורג ימאהה וכ'ו...)
-
מ מ.S 0 התייחס לנושא זה ב
-
@מ-S-0 ענק!! נשמע מטורף!! אתה מתכון למכור? (או שאתה מוכר...) וא"כ לאיזה חברות?? (קורג ימאהה וכ'ו...)
@חכם_בלילה אמר במקצב שאני בונה עכשיו בקיובייס - קבלו הצצה:
ענק!! נשמע מטורף!!
תודה

@חכם_בלילה אמר במקצב שאני בונה עכשיו בקיובייס - קבלו הצצה:
אתה מתכון למכור? (או שאתה מוכר...)
כיום אני עדיין לא מוכר... כשזה יצא למכירה חברי הפורום ידעו ראשונים

@חכם_בלילה אמר במקצב שאני בונה עכשיו בקיובייס - קבלו הצצה:
וא"כ לאיזה חברות?? (קורג ימאהה וכ'ו...)
ימאהה, קורג אולי יהיה בהמשך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות