-
פנו אלי באישי לגבי אוסף השירים 3
מישהו יודע לומר לי אם העלתי את זה לכאן כבר בעבר?
שאני לא יעלה סתם עוד פעם....נ. ב. בעזרת השם אני אשתדל מאוד להעלות בימים הקרובים חומרים נוספים דווקא מהעבר של מוטי... אולי קצת מאחורי הקלעים... כמו בחזרות להקלטות לשיר שעת רחמים, לחנים של מוטי שלא ראו אור והוקלטו...
הסרטות מיוחד. שלא פורסמו...לגבי העתיד, לעת עתה אין עדיין אישור, זה תלוי בכמה דברים אישיים ופרטיים בחייו של מוטי לכן עדיין מתעכבים.
כמו כן ביקשו ממני להעלות הקלטות פנימיות של מוטי כמו שהעלתי בעבר איך שאנחנו מתאמנים בדרך לאירוע.. אני מסתפק לגבי זה. אולי אני יעלה קצת גם הקלטות כאלה...
-
https://send.magicode.me/send-file/file/de910b5d10b6bddb05c97c0c71eb405228d989e8/view
אחרי קטעים מעלה את
לילה מנצח המלא עם מידד טסה עמית ליסטוואד ועוד וגם מוטי כמובן יש שם כמה קטעים מוטי מדבר שם עונה לשאלות, נותן תגובות שמראות שהוא מצחיק ושנון תהנו ||אולי בהמשך אני יעלה את הקטעים של מוטי ספציפית חתוכים ||
כמו כן אני מעלה מתוך אוסף שירים2 את חשוף מוטי גרם לי ממש לבכות משהו בטון שלו שם זיעזע לי את הנשמה מבפנים 12 חשוף.mp3 תתרגשו... לילה טוב@חיימוב אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
https://send.magicode.me/send-file/file/de910b5d10b6bddb05c97c0c71eb405228d989e8/view
אחרי קטעים מעלה את
לילה מנצח המלא עם מידד טסה עמית ליסטוואד ועוד וגם מוטי כמובן יש שם כמה קטעים מוטי מדבר שם עונה לשאלות, נותן תגובות שמראות שהוא מצחיק ושנון תהנו ||אולי בהמשך אני יעלה את הקטעים של מוטי ספציפית חתוכים ||
כמו כן אני מעלה מתוך אוסף שירים2 את חשוף מוטי גרם לי ממש לבכות משהו בטון שלו שם זיעזע לי את הנשמה מבפנים 12 חשוף.mp3 תתרגשו... לילה טובבקשר לביצוע של ל'חשוף', הוא היה ממש קטן זה היה באירוע קטן שעשינו אם אני לא טועה הגיל שלו באירוע היה 8/9 אני מעלה את הביצוע בוידאו להנאתכם...
בהמשך היום אני מקווה למצוא זמן להעלות את כל שאר הדברים שהבטחתילא לשכוח להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/993f42d2b7***c13da6cb7c90080458c9f3399f2e08/view
-
@חיימוב אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
https://send.magicode.me/send-file/file/de910b5d10b6bddb05c97c0c71eb405228d989e8/view
אחרי קטעים מעלה את
לילה מנצח המלא עם מידד טסה עמית ליסטוואד ועוד וגם מוטי כמובן יש שם כמה קטעים מוטי מדבר שם עונה לשאלות, נותן תגובות שמראות שהוא מצחיק ושנון תהנו ||אולי בהמשך אני יעלה את הקטעים של מוטי ספציפית חתוכים ||
כמו כן אני מעלה מתוך אוסף שירים2 את חשוף מוטי גרם לי ממש לבכות משהו בטון שלו שם זיעזע לי את הנשמה מבפנים 12 חשוף.mp3 תתרגשו... לילה טובבקשר לביצוע של ל'חשוף', הוא היה ממש קטן זה היה באירוע קטן שעשינו אם אני לא טועה הגיל שלו באירוע היה 8/9 אני מעלה את הביצוע בוידאו להנאתכם...
בהמשך היום אני מקווה למצוא זמן להעלות את כל שאר הדברים שהבטחתילא לשכוח להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/993f42d2b7***c13da6cb7c90080458c9f3399f2e08/view
-
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
-
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
@איצלה תודה אבל חסום שלושת הקישורים למרות ה********
-
בעבר העלו כאן קטע של מוטי מתוך מופע סליחות בשנת תש"פ שמוטי שר לבד בטונים ממש גבוהים, ניסיתי לחפש את זה אך פג תוקפם של הקבצים, אם מישהו יוכל לעלות את זה שוב אני ישמח @איצלה
-
@איצלה .
איזה חמוווד.
איזה מרגש לראות דשים קטנים ולא מוכרים מהילד הקטן שנגע בלב של כולנו... -
בעבר העלו כאן קטע של מוטי מתוך מופע סליחות בשנת תש"פ שמוטי שר לבד בטונים ממש גבוהים, ניסיתי לחפש את זה אך פג תוקפם של הקבצים, אם מישהו יוכל לעלות את זה שוב אני ישמח @איצלה
-
https://kol-barama.co.il/full_show/11-09-20-לילה-מנצח/ אחרי חיפוש ארוך בטרוף...הנה לילה מנצח להורדה מאתר קול ברמה מוטי שם כחלק מראיון לילדי פלא מכל הזמנים מידד טסה ועוד...
יש בערך בדקה 15-16 שם קטע שמוטי עונה לשאלות של יואלי ותגובה מדהימה ממידד טסה... אבל זה לא הקטע היחיד שמוטי מדבר שם תהנו
XXXXXXXXXXXXXXXX
לילה טוב -
https://kol-barama.co.il/full_show/11-09-20-לילה-מנצח/ אחרי חיפוש ארוך בטרוף...הנה לילה מנצח להורדה מאתר קול ברמה מוטי שם כחלק מראיון לילדי פלא מכל הזמנים מידד טסה ועוד...
יש בערך בדקה 15-16 שם קטע שמוטי עונה לשאלות של יואלי ותגובה מדהימה ממידד טסה... אבל זה לא הקטע היחיד שמוטי מדבר שם תהנו
XXXXXXXXXXXXXXXX
לילה טוב -
ב. לגבי הקטע של מוטי ממופע סליחות ועוד מה שהובטח. י בעזר"ה מקווה מחר כי הלילה אני לא יספיק... יש הרבה עבודה... יש עוד ילדי פלא מוטי הוא לא היחידי. אז ההקלטות קודמות.... בעזר"ה מחר אני יעלה.
היה אחד מחברי הפרום שביקש באישי שאני יכין רשימה של כל האירועים שמוטי אשתתף בהם, יש לי אפשרות להכין השאלה אם זה נצרך... תעדכנו.
-
@חיימוב אשמח אם אפשר את זה עם כוכביות להורדה
תודה!! -
https://kol-barama.co.il/full_show/11-09-20-לילה-מנצח/ אחרי חיפוש ארוך בטרוף...הנה לילה מנצח להורדה מאתר קול ברמה מוטי שם כחלק מראיון לילדי פלא מכל הזמנים מידד טסה ועוד...
יש בערך בדקה 15-16 שם קטע שמוטי עונה לשאלות של יואלי ותגובה מדהימה ממידד טסה... אבל זה לא הקטע היחיד שמוטי מדבר שם תהנו
XXXXXXXXXXXXXXXX
לילה טובפוסט זה נמחק! -
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
@איצלה יש אפשרות את זה להעלות שוב? זה חסום משום מה...
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
-
@איצלה יש אפשרות את זה להעלות שוב? זה חסום משום מה...
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
@יעלי-נ אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה יש אפשרות את זה להעלות שוב? זה חסום משום מה...
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
זה חסום... לכולנו...
-
@יעלי-נ אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה יש אפשרות את זה להעלות שוב? זה חסום משום מה...
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
זה חסום... לכולנו...
@חיימוב אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@יעלי-נ אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה יש אפשרות את זה להעלות שוב? זה חסום משום מה...
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אני מתחיל להעלות לאט לאט...
אוסף 3
https://www.jumbomail.me/j/daaSsAZsuECRgDO/u/4334694B73556C345A6B6E464B33423474***36653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
פרומו מזכרת בתיה:
https://www.jumbomail.me/j/GKrRSsM19E67poU/u/4334694B73***556C345A6B6E464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully
זה חסום... לכולנו...
מישהו אולי ישלח לבדיקה?
תודה -
הודעה חשובה!
החלטנו לנעול את נושא זה.ונסביר למה:
בדר"כ אנחנו לא מאשרים לספר בפורום סיפורים אישיים, הפעם נחרוג מעט...
באחד הימים האחרונים יצא לי לראות ברחוב את מוטי חוזר מהישיבה, ישיבע'בוחר אמיתי ב"ה עם כל הלבוש..., יחד עם חבריו שגם הם נראים כך
באותו רגע הבנתי מה שמדובר פה רבות, מוטי גרינבוים כבר לא ילד פלא ולא זמר!
כנראה שבזמן הקרוב כבר לא נשמע ממנו שירים חדשים, גם לא נראה הופעות שלו וכו'
לפיכך אין טעם להמשיך ולדוש בו ובחייו האישיים שכבר אינם ציבוריים כבעבר!
בהודעות האחרונות של נושא זה אין כל חדש מלבד שאלות מתי יצא הקליפ/ השיר וכו' מה שכנראה כבר לא רלוונטי.
כל השירים והסרטונים שלו נמצאים פה בנושא, ניתן לגלול ולמצוא אותם בנקל, לנוחיותכם נשאיר את הנושא נעוץ כדי שישמר בתחילת הנושאים
במקרה הצורך ניתן יהיה לבקש תוכן שלו בנושאים של בקשות שירים/קליפים.כל בר דעת מבין שהמשך הדיון בחייו האישיים יכול לגרום נזק יותר מתועלת.., לפיכך קבלנו את ההחלטה הזאת.
כמובן נודה בהזדמנות זו לכל מי שהעלה תוכן ופרסם סרטונים וכדו, ובפרט ל @איצלה על כל החומר שהעלה לנו.נאחל לו כמובן המון הצלחה בדרכו החדשה
גמר חתימה טובה -
מ מוזיקה נעל נושא זה ב-
-
מ מוזיקה הצמיד נושא זה ב
-
ט טיטו ביטל את הצמדת נושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
