-
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@ממוחשב אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@ממוחשב אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה יש לי רעיון מסוים שיכול להפוך ללהיט אני רוצה שננסה ביחד להריץ את זה עד ר"ח טבת
אני רוצה להריץ את זה כמה שיותר מהר
ותודה ל @גילהתפתח צאט ואני אשמח לעשות הכל בעניין,
אני אח של משתמש ממוחשב אני והוא רוצים להריץ את הרעין שלו עד ר"ח טבת
בשמחה, אמרתי, בצאט
-
@חמודי גלשנו לגמרי מהנושא!!
הוא רוצה לקדם את הרעיון שיפנה לפדידה
אין לו אפשרות לזה דרך הפורום
וזהו בנושא -
אני שמה אזהרה אחרונה לנושא הזה!!
לאחרונה הוא גולש יותר מידי.
חבל שינעל לכם!!
למי שאין צאט- בבוא היום יפתח לו. במקרה דחוף שישלח פניה להנהלה ויראו אם יש בכך צורך.החלפת מספרים,מיילים או כל אמצעי תקשורת אחר אסור בפורום!! זה גובל בהרחקה!!
נ.ב.
נראה לי שמיצינו ת'נושא ששמו המספר של מוטי. הוא ילד! שחררו אותו, למרות שיש כאלה שמעריצים.
אם אתם רוצים לקבל ממנו חומרים טובים. תנו לו לעבוד בשקט. -
תרשו לי לעשות קצת סדר בדברים, כדי שבאמת תוכלו להמשיך להיענות מפרום הזה וכמובן להמשיך להינות מהמוזיקה של מוטי.
לגבי המוזיקה עצמה, עד כה מוטי השתתף בשני סינגלים רשמיים בדואטים עם יואלי ואוהד, בנוסף מוטי השתתף כסולן במקהלת רננו חסידים של חיים בנט, ואפשר לגלות שעד היום מוטי מבצע השלמות למקהלת רננו חסידים ללו קרדיט.
בנוסף מוטי מופיע באירועים גדולים קטנים ופרטיים, מרבית האירועים אינם פורסמו ולא יפורסמו מאחר ומדובר באירועים משפחתיים או שמחת חולים, או חופות וכאלה.
כיום לקראת סיום מוטי הקליט 3 שירים שיראו אור בקרוב ממש כבר בחורף הנוכחי,
במגביל ממשיכים בהקלטות ובעבודה עם אחיו יוסי שהתחיל גם לשיר.
לצערי הערצה של הסביבה גורמת לא טוב למוטי ולמשפחה,
בקשתי טובת הכלל והפרט תתנו למנהלים ולמפיקים ולמשפחתו של מוטי לבצע את הטוב ביותר ולתת לכם להינות ממוזיקה טובה ללא חפירות מיותרות,
אני לא מדבר על אלה שמחכים לו מחוץ לשער התלמוד תורה ביום יום,
אני אישית אשמח לפנק אתכם בסקופים שלא תראו בשום מקום, אבל רק אם תנהלו פרום נקי מרכילות וחפירות אלא רק דיבורים מקצועיים ובקשות מוזיקליות,
מקווה שעכשיו הבנתם סוף סוף שלטובת כולם צריך להוריד פרופיל בעניין. -
תרשו לי לעשות קצת סדר בדברים, כדי שבאמת תוכלו להמשיך להיענות מפרום הזה וכמובן להמשיך להינות מהמוזיקה של מוטי.
לגבי המוזיקה עצמה, עד כה מוטי השתתף בשני סינגלים רשמיים בדואטים עם יואלי ואוהד, בנוסף מוטי השתתף כסולן במקהלת רננו חסידים של חיים בנט, ואפשר לגלות שעד היום מוטי מבצע השלמות למקהלת רננו חסידים ללו קרדיט.
בנוסף מוטי מופיע באירועים גדולים קטנים ופרטיים, מרבית האירועים אינם פורסמו ולא יפורסמו מאחר ומדובר באירועים משפחתיים או שמחת חולים, או חופות וכאלה.
כיום לקראת סיום מוטי הקליט 3 שירים שיראו אור בקרוב ממש כבר בחורף הנוכחי,
במגביל ממשיכים בהקלטות ובעבודה עם אחיו יוסי שהתחיל גם לשיר.
לצערי הערצה של הסביבה גורמת לא טוב למוטי ולמשפחה,
בקשתי טובת הכלל והפרט תתנו למנהלים ולמפיקים ולמשפחתו של מוטי לבצע את הטוב ביותר ולתת לכם להינות ממוזיקה טובה ללא חפירות מיותרות,
אני לא מדבר על אלה שמחכים לו מחוץ לשער התלמוד תורה ביום יום,
אני אישית אשמח לפנק אתכם בסקופים שלא תראו בשום מקום, אבל רק אם תנהלו פרום נקי מרכילות וחפירות אלא רק דיבורים מקצועיים ובקשות מוזיקליות,
מקווה שעכשיו הבנתם סוף סוף שלטובת כולם צריך להוריד פרופיל בעניין. -
תרשו לי לעשות קצת סדר בדברים, כדי שבאמת תוכלו להמשיך להיענות מפרום הזה וכמובן להמשיך להינות מהמוזיקה של מוטי.
לגבי המוזיקה עצמה, עד כה מוטי השתתף בשני סינגלים רשמיים בדואטים עם יואלי ואוהד, בנוסף מוטי השתתף כסולן במקהלת רננו חסידים של חיים בנט, ואפשר לגלות שעד היום מוטי מבצע השלמות למקהלת רננו חסידים ללו קרדיט.
בנוסף מוטי מופיע באירועים גדולים קטנים ופרטיים, מרבית האירועים אינם פורסמו ולא יפורסמו מאחר ומדובר באירועים משפחתיים או שמחת חולים, או חופות וכאלה.
כיום לקראת סיום מוטי הקליט 3 שירים שיראו אור בקרוב ממש כבר בחורף הנוכחי,
במגביל ממשיכים בהקלטות ובעבודה עם אחיו יוסי שהתחיל גם לשיר.
לצערי הערצה של הסביבה גורמת לא טוב למוטי ולמשפחה,
בקשתי טובת הכלל והפרט תתנו למנהלים ולמפיקים ולמשפחתו של מוטי לבצע את הטוב ביותר ולתת לכם להינות ממוזיקה טובה ללא חפירות מיותרות,
אני לא מדבר על אלה שמחכים לו מחוץ לשער התלמוד תורה ביום יום,
אני אישית אשמח לפנק אתכם בסקופים שלא תראו בשום מקום, אבל רק אם תנהלו פרום נקי מרכילות וחפירות אלא רק דיבורים מקצועיים ובקשות מוזיקליות,
מקווה שעכשיו הבנתם סוף סוף שלטובת כולם צריך להוריד פרופיל בעניין. -
תרשו לי לעשות קצת סדר בדברים, כדי שבאמת תוכלו להמשיך להיענות מפרום הזה וכמובן להמשיך להינות מהמוזיקה של מוטי.
לגבי המוזיקה עצמה, עד כה מוטי השתתף בשני סינגלים רשמיים בדואטים עם יואלי ואוהד, בנוסף מוטי השתתף כסולן במקהלת רננו חסידים של חיים בנט, ואפשר לגלות שעד היום מוטי מבצע השלמות למקהלת רננו חסידים ללו קרדיט.
בנוסף מוטי מופיע באירועים גדולים קטנים ופרטיים, מרבית האירועים אינם פורסמו ולא יפורסמו מאחר ומדובר באירועים משפחתיים או שמחת חולים, או חופות וכאלה.
כיום לקראת סיום מוטי הקליט 3 שירים שיראו אור בקרוב ממש כבר בחורף הנוכחי,
במגביל ממשיכים בהקלטות ובעבודה עם אחיו יוסי שהתחיל גם לשיר.
לצערי הערצה של הסביבה גורמת לא טוב למוטי ולמשפחה,
בקשתי טובת הכלל והפרט תתנו למנהלים ולמפיקים ולמשפחתו של מוטי לבצע את הטוב ביותר ולתת לכם להינות ממוזיקה טובה ללא חפירות מיותרות,
אני לא מדבר על אלה שמחכים לו מחוץ לשער התלמוד תורה ביום יום,
אני אישית אשמח לפנק אתכם בסקופים שלא תראו בשום מקום, אבל רק אם תנהלו פרום נקי מרכילות וחפירות אלא רק דיבורים מקצועיים ובקשות מוזיקליות,
מקווה שעכשיו הבנתם סוף סוף שלטובת כולם צריך להוריד פרופיל בעניין. -
@איצלה לדעתי אתם ממש צרכים לשמור על מוטי בפרט כשהוא עולה לישיבה שהראש שלו יהיה פנוי ללימוד ושלא יציקו לו כל מיני אוהדים כדאי שייקח פסק זמן מהמוזיקה.
-
תרשו לי לעשות קצת סדר בדברים, כדי שבאמת תוכלו להמשיך להיענות מפרום הזה וכמובן להמשיך להינות מהמוזיקה של מוטי.
לגבי המוזיקה עצמה, עד כה מוטי השתתף בשני סינגלים רשמיים בדואטים עם יואלי ואוהד, בנוסף מוטי השתתף כסולן במקהלת רננו חסידים של חיים בנט, ואפשר לגלות שעד היום מוטי מבצע השלמות למקהלת רננו חסידים ללו קרדיט.
בנוסף מוטי מופיע באירועים גדולים קטנים ופרטיים, מרבית האירועים אינם פורסמו ולא יפורסמו מאחר ומדובר באירועים משפחתיים או שמחת חולים, או חופות וכאלה.
כיום לקראת סיום מוטי הקליט 3 שירים שיראו אור בקרוב ממש כבר בחורף הנוכחי,
במגביל ממשיכים בהקלטות ובעבודה עם אחיו יוסי שהתחיל גם לשיר.
לצערי הערצה של הסביבה גורמת לא טוב למוטי ולמשפחה,
בקשתי טובת הכלל והפרט תתנו למנהלים ולמפיקים ולמשפחתו של מוטי לבצע את הטוב ביותר ולתת לכם להינות ממוזיקה טובה ללא חפירות מיותרות,
אני לא מדבר על אלה שמחכים לו מחוץ לשער התלמוד תורה ביום יום,
אני אישית אשמח לפנק אתכם בסקופים שלא תראו בשום מקום, אבל רק אם תנהלו פרום נקי מרכילות וחפירות אלא רק דיבורים מקצועיים ובקשות מוזיקליות,
מקווה שעכשיו הבנתם סוף סוף שלטובת כולם צריך להוריד פרופיל בעניין.@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
כיום לקראת סיום מוטי הקליט 3 שירים שיראו אור בקרוב ממש כבר בחורף הנוכחי,
איזה?
שמע ישראל, חלום לגדול, ו...?במגביל ממשיכים בהקלטות ובעבודה עם אחיו יוסי שהתחיל גם לשיר.
התחיל או יתחיל? (אם כבר התחיל, יש סרטונים?)
-
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
כיום לקראת סיום מוטי הקליט 3 שירים שיראו אור בקרוב ממש כבר בחורף הנוכחי,
איזה?
שמע ישראל, חלום לגדול, ו...?במגביל ממשיכים בהקלטות ובעבודה עם אחיו יוסי שהתחיל גם לשיר.
התחיל או יתחיל? (אם כבר התחיל, יש סרטונים?)
-
@ר-כהן
שמע ישראל, חלום לגדול, מלאכי רחמים, אילו פינו
וי' עוד...לגבי יוסי התחלנו בהקלטות, ייקח קצת זמן עד שהחומרים יראו אור
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@ר-כהן
שמע ישראל, חלום לגדול, מלאכי רחמים, אילו פינו
וי' עוד...לגבי יוסי התחלנו בהקלטות, ייקח קצת זמן עד שהחומרים יראו אור
יש סירטונים של אח שלו?
-
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@ר-כהן
שמע ישראל, חלום לגדול, מלאכי רחמים, אילו פינו
וי' עוד...לגבי יוסי התחלנו בהקלטות, ייקח קצת זמן עד שהחומרים יראו אור
יש סירטונים של אח שלו?
@הודיה-1 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@ר-כהן
שמע ישראל, חלום לגדול, מלאכי רחמים, אילו פינו
וי' עוד...לגבי יוסי התחלנו בהקלטות, ייקח קצת זמן עד שהחומרים יראו אור
יש סירטונים של אח שלו?
יש, אני צריך לבדוק מטלת המשפחה אם הם מסכימים לפרסם
-
@הודיה-1 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@ר-כהן
שמע ישראל, חלום לגדול, מלאכי רחמים, אילו פינו
וי' עוד...לגבי יוסי התחלנו בהקלטות, ייקח קצת זמן עד שהחומרים יראו אור
יש סירטונים של אח שלו?
יש, אני צריך לבדוק מטלת המשפחה אם הם מסכימים לפרסם
-
כמה דברים:
השיר שמע ישראל זה לחן ועיבוד והקלטה של אלי קליין ואיציק ברי השיר ייצא בעזרת השם עוד החורף,לגבי מי שרצה להשיג את מוטי, מראש אני מתריע, קודם כל זה לא יקרה, כי המספר שלו הוחלף ולא יפורסם בכלל.
ושנית כי אתה תהיה חייב להבין שהכל מתנהל דרך ההנהלה וההורים, כל יצירת קשר עם מוטי תגרום לצער רב ליוצר הקשר וחבל, תניחו לילד.
אם יש לכם רעיונות או כל דבר אחר, צרו קשר עם המשרד או עם ההורים, וכמובן שגם אני אשמח לעזור במה שאפשר,
ובמידת הצורך נוכל גם להכניס את מוטי לשיחה אם אני יראה שיש צורך.ודבר אחרון, התחלנו לעבוד עם מוטי ואחיו יוסי על חומרים חדשים ובחודשים הקרובים תשמעו על הכל, יש הרבה הפתעות.
במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
ואולי אפילו דואט שלהם.... -
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
.במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
ואולי אפילו דואט שלהם....זה נועם חזן המדובר?
@ר-כהן מה יכול להיות?!
זה לא שם כזה נפוץ
-
ממש ממש תודה למי שהעלה בדרייב את כל מה שאיצלה שלח בגמבו מייל
עזרת/ה לי מאוד
(אני לא מוצאת את ההודעה שלך בשביל לשים לייק מקווה שזה בסדר) -
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
.במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
ואולי אפילו דואט שלהם....זה נועם חזן המדובר?
@ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
.במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
ואולי אפילו דואט שלהם....זה נועם חזן המדובר?
וואו שר ממש ממש טוב
-
סבא של מוטי נפטר לא מזמן ולכן יש בעיה עם הקליפ והשירחולם לגדול יצא בעו חודש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות