דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 425.6k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אניומיני

    הלוואי
    אבל עם שירים מוכרים - ככה אני אוהבת 😊

    בן מנחםב מנותק
    בן מנחםב מנותק
    בן מנחם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #662

    @אניומיני למה צריך לחכות לאלבום עם שירים מוכרים ??אתה כבר מכיר את כל הסינגלים זה כבר לא מענין

    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א איצלה

      @אניומיני אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      @איצלה ואווו
      איזה כיף!!! נשמח מאוד
      מה עם אחיו
      ואיתו?
      יש רשות מהמשפחה? אתה יכול להעלות סרטונים?

      לא עם אחיו, לבד,
      לגבי אלבום אני לא רוצה להעלות את המידע כנושא אנחנו מקליטים סינגלים ברצף ובמהירות לקראת אלבום, אם זה ייצא או לא רק השם יודע

      פ מנותק
      פ מנותק
      פרושים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פרושים
      #663

      @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      @אניומיני אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      @איצלה ואווו
      איזה כיף!!! נשמח מאוד
      מה עם אחיו
      ואיתו?
      יש רשות מהמשפחה? אתה יכול להעלות סרטונים?

      לא עם אחיו, לבד,
      לגבי אלבום אני לא רוצה להעלות את המידע כנושא אנחנו מקליטים סינגלים ברצף ובמהירות לקראת אלבום, אם זה ייצא או לא רק השם יודע

      אבל יש תוכנית כזו כי אם כן תעדכןןןן
      ומתי מוטי/ יוסי/ שניהם ישחררו סינגל? אמרת שיוסי כבר הקליט שני סינגלים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בן מנחםב בן מנחם

        @אניומיני למה צריך לחכות לאלבום עם שירים מוכרים ??אתה כבר מכיר את כל הסינגלים זה כבר לא מענין

        א מנותק
        א מנותק
        אניומיני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #664

        @בן-מנחם כי זה יצא רק במשהו לא איכותי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ר. כהןר מנותק
          ר. כהןר מנותק
          ר. כהן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #665

          @איצלה פעם היתה הופעה (נראה לי חנוכה שנה שעברה...) של מוטי ואוהד מושקוביץ וקובי ברומר ושולי רנד ויונתן שינפלד והיה שם דואט ממש ממש יפה של מוטי וקובי ברומר לשיר 'הלב שלי' של ריבו ועוד כמה ביצועים יפים של מוטי לבד, הבעיה היא שבשידור החוזר של ההופעה יש בעיה ובידיוק בקטע של מוטי אין סינכרון בין השמע לצפיה. יש'ך אולי סרטונים משם?

          ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר. כהןר ר. כהן

            @איצלה פעם היתה הופעה (נראה לי חנוכה שנה שעברה...) של מוטי ואוהד מושקוביץ וקובי ברומר ושולי רנד ויונתן שינפלד והיה שם דואט ממש ממש יפה של מוטי וקובי ברומר לשיר 'הלב שלי' של ריבו ועוד כמה ביצועים יפים של מוטי לבד, הבעיה היא שבשידור החוזר של ההופעה יש בעיה ובידיוק בקטע של מוטי אין סינכרון בין השמע לצפיה. יש'ך אולי סרטונים משם?

            א מנותק
            א מנותק
            איצלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #666

            @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            @איצלה פעם היתה הופעה (נראה לי חנוכה שנה שעברה...) של מוטי ואוהד מושקוביץ וקובי ברומר ושולי רנד ויונתן שינפלד והיה שם דואט ממש ממש יפה של מוטי וקובי ברומר לשיר 'הלב שלי' של ריבו ועוד כמה ביצועים יפים של מוטי לבד, הבעיה היא שבשידור החוזר של ההופעה יש בעיה ובידיוק בקטע של מוטי אין סינכרון בין השמע לצפיה. יש'ך אולי סרטונים משם?

            נכון היה בעיה אז בסאונד מול. הסרטה, לצערי אין משהו מסודר מה שכן ניתן לסדר את זה אבל זה הרבה עבודה,
            ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.
            לגבי מוטי ויוסי אנחנו וכל אנשי המזיקה עובדים כל הזמן על חומרים חדשים מקווים להוציא לאור

            ח תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • א איצלה

              @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @איצלה פעם היתה הופעה (נראה לי חנוכה שנה שעברה...) של מוטי ואוהד מושקוביץ וקובי ברומר ושולי רנד ויונתן שינפלד והיה שם דואט ממש ממש יפה של מוטי וקובי ברומר לשיר 'הלב שלי' של ריבו ועוד כמה ביצועים יפים של מוטי לבד, הבעיה היא שבשידור החוזר של ההופעה יש בעיה ובידיוק בקטע של מוטי אין סינכרון בין השמע לצפיה. יש'ך אולי סרטונים משם?

              נכון היה בעיה אז בסאונד מול. הסרטה, לצערי אין משהו מסודר מה שכן ניתן לסדר את זה אבל זה הרבה עבודה,
              ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.
              לגבי מוטי ויוסי אנחנו וכל אנשי המזיקה עובדים כל הזמן על חומרים חדשים מקווים להוציא לאור

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים לוי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #667

              @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @איצלה פעם היתה הופעה (נראה לי חנוכה שנה שעברה...) של מוטי ואוהד מושקוביץ וקובי ברומר ושולי רנד ויונתן שינפלד והיה שם דואט ממש ממש יפה של מוטי וקובי ברומר לשיר 'הלב שלי' של ריבו ועוד כמה ביצועים יפים של מוטי לבד, הבעיה היא שבשידור החוזר של ההופעה יש בעיה ובידיוק בקטע של מוטי אין סינכרון בין השמע לצפיה. יש'ך אולי סרטונים משם?

              נכון היה בעיה אז בסאונד מול. הסרטה, לצערי אין משהו מסודר מה שכן ניתן לסדר את זה אבל זה הרבה עבודה,
              ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.
              לגבי מוטי ויוסי אנחנו וכל אנשי המזיקה עובדים כל הזמן על חומרים חדשים מקווים להוציא לאור

              אבל זה יביא הרבה צפיות...
              זה באמת לא שווה לכם?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א איצלה

                @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                @איצלה פעם היתה הופעה (נראה לי חנוכה שנה שעברה...) של מוטי ואוהד מושקוביץ וקובי ברומר ושולי רנד ויונתן שינפלד והיה שם דואט ממש ממש יפה של מוטי וקובי ברומר לשיר 'הלב שלי' של ריבו ועוד כמה ביצועים יפים של מוטי לבד, הבעיה היא שבשידור החוזר של ההופעה יש בעיה ובידיוק בקטע של מוטי אין סינכרון בין השמע לצפיה. יש'ך אולי סרטונים משם?

                נכון היה בעיה אז בסאונד מול. הסרטה, לצערי אין משהו מסודר מה שכן ניתן לסדר את זה אבל זה הרבה עבודה,
                ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.
                לגבי מוטי ויוסי אנחנו וכל אנשי המזיקה עובדים כל הזמן על חומרים חדשים מקווים להוציא לאור

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #668

                @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.

                חשבתי שהכול אצלו מוקלט מראש...

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תהילושת תהילוש

                  @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.

                  חשבתי שהכול אצלו מוקלט מראש...

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איצלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #669

                  @תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.

                  חשבתי שהכול אצלו מוקלט מראש...

                  לא, ממש לא, הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                  תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א איצלה

                    @תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                    @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                    ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.

                    חשבתי שהכול אצלו מוקלט מראש...

                    לא, ממש לא, הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                    תהילושת מנותק
                    תהילושת מנותק
                    תהילוש
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #670

                    @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                    הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                    משפט לא כול כך מובן...

                    אינספריישןא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • תהילושת תהילוש

                      @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                      משפט לא כול כך מובן...

                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                      #671

                      @תהילוש הוא התכוון הכל לייב

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילושת תהילוש

                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                        משפט לא כול כך מובן...

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איצלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #672

                        @תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                        משפט לא כול כך מובן...

                        הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע

                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • א איצלה

                          @תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                          משפט לא כול כך מובן...

                          הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע

                          פ מנותק
                          פ מנותק
                          פרושים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #673

                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                          משפט לא כול כך מובן...

                          הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע

                          כלומר?

                          סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ פרושים

                            @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            @תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו

                            משפט לא כול כך מובן...

                            הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע

                            כלומר?

                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #674

                            @פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
                            הכוונה באמת על הבמה
                            חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלט

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • סודי ביותרס סודי ביותר

                              @פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
                              הכוונה באמת על הבמה
                              חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלט

                              פ מנותק
                              פ מנותק
                              פרושים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פרושים
                              #675

                              @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                              @פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
                              הכוונה באמת על הבמה
                              חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלט

                              כלומר בתרייג לא מוטי היה על הבמה או שזה היה מוקלט
                              (כי שמתי לב שהקול שלו היה הרבה יותר צלול בתריג )

                              סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פרושים

                                @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                @פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
                                הכוונה באמת על הבמה
                                חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלט

                                כלומר בתרייג לא מוטי היה על הבמה או שזה היה מוקלט
                                (כי שמתי לב שהקול שלו היה הרבה יותר צלול בתריג )

                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותר
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #676

                                @פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
                                הקול היה מוקלט

                                "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • סודי ביותרס סודי ביותר

                                  @פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
                                  הקול היה מוקלט

                                  פ מנותק
                                  פ מנותק
                                  פרושים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #677

                                  @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                  @פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
                                  הקול היה מוקלט

                                  מה הרעיון בזה?

                                  אילניתא סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פ פרושים

                                    @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    @פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
                                    הקול היה מוקלט

                                    מה הרעיון בזה?

                                    אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #678

                                    @פרושים יכולים להיות כל מיני כוונות. שלא ילחץ, כוונות מקצועיות ועוד'

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פ פרושים

                                      @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      @פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
                                      הקול היה מוקלט

                                      מה הרעיון בזה?

                                      סודי ביותרס מנותק
                                      סודי ביותרס מנותק
                                      סודי ביותר
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #679

                                      @פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
                                      אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
                                      אז העדיפו שיהיה מוקלט

                                      וגם שלא יזייף😅

                                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                      פ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                                        @פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
                                        אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
                                        אז העדיפו שיהיה מוקלט

                                        וגם שלא יזייף😅

                                        פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פרושים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #680

                                        @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                        @פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
                                        אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
                                        אז העדיפו שיהיה מוקלט

                                        וגם שלא יזייף😅

                                        הגיוני
                                        תודה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • סודי ביותרס סודי ביותר

                                          @פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
                                          אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
                                          אז העדיפו שיהיה מוקלט

                                          וגם שלא יזייף😅

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איצלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #681

                                          @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          @פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
                                          אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
                                          אז העדיפו שיהיה מוקלט

                                          וגם שלא יזייף😅

                                          אכן היה לו אז 4 ימים כפול 3 מופעים כל יום זה היה יותר מידי בשביל לקחת סיכון

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול