-
@תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
ללא ספק זה אחד הביצועים היפים של מוטי קובי הביא שם קולות שניים בעיני מטורפים.
חשבתי שהכול אצלו מוקלט מראש...
לא, ממש לא, הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו
-
@תהילוש הוא התכוון הכל לייב
-
@תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו
משפט לא כול כך מובן...
הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע
-
@תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו
משפט לא כול כך מובן...
הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו
משפט לא כול כך מובן...
הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע
כלומר?
-
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@תהילוש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
הכל חייב חוץ מתרייג ועוד איזה משהו
משפט לא כול כך מובן...
הכל מופעים בלייב חוץ ממופע חבורת תרייג ועוד איזה מופע
כלומר?
@פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
הכוונה באמת על הבמה
חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלט -
@פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
הכוונה באמת על הבמה
חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלט@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
הכוונה באמת על הבמה
חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלטכלומר בתרייג לא מוטי היה על הבמה או שזה היה מוקלט
(כי שמתי לב שהקול שלו היה הרבה יותר צלול בתריג ) -
@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים שכל המופעים של מוטי מבוצעים בלייב
הכוונה באמת על הבמה
חוץ מהמופע של תרי"ג ועוד מופע שהיה מוקלטכלומר בתרייג לא מוטי היה על הבמה או שזה היה מוקלט
(כי שמתי לב שהקול שלו היה הרבה יותר צלול בתריג )@פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
הקול היה מוקלט -
@פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
הקול היה מוקלט -
@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
הקול היה מוקלטמה הרעיון בזה?
-
@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים הוא היה על הבמה אבל הוא לא שר באמת
הקול היה מוקלטמה הרעיון בזה?
@פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
אז העדיפו שיהיה מוקלטוגם שלא יזייף
-
@פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
אז העדיפו שיהיה מוקלטוגם שלא יזייף
-
@פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
אז העדיפו שיהיה מוקלטוגם שלא יזייף
@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
אז העדיפו שיהיה מוקלטוגם שלא יזייף
אכן היה לו אז 4 ימים כפול 3 מופעים כל יום זה היה יותר מידי בשביל לקחת סיכון
-
@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
אז העדיפו שיהיה מוקלטוגם שלא יזייף
אכן היה לו אז 4 ימים כפול 3 מופעים כל יום זה היה יותר מידי בשביל לקחת סיכון
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
אז העדיפו שיהיה מוקלטוגם שלא יזייף
אכן היה לו אז 4 ימים כפול 3 מופעים כל יום זה היה יותר מידי בשביל לקחת סיכון
כלומר הרמקול שלו היה כבוי או משהו כזה?
-
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@פרושים אולי כי היה יומיים או שלוש שהיה מופעים ברצף מופע אחד אחרי השני
אז הגיוני מאוד שלילד יהיה מאוד קשה לשיר על הבמה הרבה מופעים אחד אחרי השני ברצף
אז העדיפו שיהיה מוקלטוגם שלא יזייף
אכן היה לו אז 4 ימים כפול 3 מופעים כל יום זה היה יותר מידי בשביל לקחת סיכון
כלומר הרמקול שלו היה כבוי או משהו כזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות