דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 425.8k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איצלה

    פוסט זה נמחק!

    פ מנותק
    פ מנותק
    פרושים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פרושים
    #687

    @איצלה מתוכם דואט עם מוטי,
    ומוטי עצמו מתי הוא משחרר משהו כולנו וכל האוהדים של מוטי מחכים הרבה זמן (חוץ מחלום לגדול שטענו פה שהוא משתחרר לרשת בעוד שבועיים אבל באמת מתי חלום לגדול משתחרר?)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ר. כהןר מנותק
      ר. כהןר מנותק
      ר. כהן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #688

      @איצלה יש למוטי איזשהו הופעה בחנוכה?

      ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ר. כהןר ר. כהן

        @איצלה יש למוטי איזשהו הופעה בחנוכה?

        א מנותק
        א מנותק
        איצלה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #689
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          איצלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איצלה
          #690

          לחברי הפרום הצמאים למוזיקה של מוטי, לפניכם בבלעדיות רק כאן בפרום מילות השיר 'שמע ישראל' של מוטי שיראה אור בעזרת השם בקרוב,
          הלחן: אלי קליין
          עיבוד: אלי קליין ואיציק ברי
          הקלטת אולפן: איצי ברי

          המילים של השיר:

          כל יהודי בכל מקום תמיד נושא עיניים לשם,
          בסוף התקווה קריאה אחרונה מביט אל השמים וקם
          מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
          מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

          שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד,
          מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

          בכל הדורות מסרו נפשות תמיד לשם שמים גם היום, בסוף הכוחות דמעות שחונקות ורק תעיניים נעצום מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
          מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

          שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד, מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

          פונץ' בננהפ ח ג 3 תגובות תגובה אחרונה
          7
          • א איצלה

            לחברי הפרום הצמאים למוזיקה של מוטי, לפניכם בבלעדיות רק כאן בפרום מילות השיר 'שמע ישראל' של מוטי שיראה אור בעזרת השם בקרוב,
            הלחן: אלי קליין
            עיבוד: אלי קליין ואיציק ברי
            הקלטת אולפן: איצי ברי

            המילים של השיר:

            כל יהודי בכל מקום תמיד נושא עיניים לשם,
            בסוף התקווה קריאה אחרונה מביט אל השמים וקם
            מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
            מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

            שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד,
            מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

            בכל הדורות מסרו נפשות תמיד לשם שמים גם היום, בסוף הכוחות דמעות שחונקות ורק תעיניים נעצום מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
            מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

            שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד, מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #691

            @איצלה איזהה מיליםם!!
            נשמע שהולך להיות לנו להיט.
            שיר שקט או קצבי?

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @איצלה איזהה מיליםם!!
              נשמע שהולך להיות לנו להיט.
              שיר שקט או קצבי?

              א מנותק
              א מנותק
              איצלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איצלה
              #692

              @פונץ-בננה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @איצלה איזהה מיליםם!!
              נשמע שהולך להיות לנו להיט.
              שיר שקט או קצבי?

              על גבול הדאנס, טיפה שקט והרבה רגש

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • א מנותק
                א מנותק
                איצלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #693

                צלצולים לפלאפון של מוטי:
                רינטגון_אדון עולם_ מוטי גרינבוים.mp3
                רינטגון_שמעתי_ מוטי גרינבוים.mp3
                רינגטון_שערי שמים_ מוטי גרינבוים 2.mp3
                רינגטון_שערי שמים_מוטי גרינבוים 1.mp3

                ח סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • א איצלה

                  צלצולים לפלאפון של מוטי:
                  רינטגון_אדון עולם_ מוטי גרינבוים.mp3
                  רינטגון_שמעתי_ מוטי גרינבוים.mp3
                  רינגטון_שערי שמים_ מוטי גרינבוים 2.mp3
                  רינגטון_שערי שמים_מוטי גרינבוים 1.mp3

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים לוי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #694
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איצלה

                    לחברי הפרום הצמאים למוזיקה של מוטי, לפניכם בבלעדיות רק כאן בפרום מילות השיר 'שמע ישראל' של מוטי שיראה אור בעזרת השם בקרוב,
                    הלחן: אלי קליין
                    עיבוד: אלי קליין ואיציק ברי
                    הקלטת אולפן: איצי ברי

                    המילים של השיר:

                    כל יהודי בכל מקום תמיד נושא עיניים לשם,
                    בסוף התקווה קריאה אחרונה מביט אל השמים וקם
                    מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                    מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                    שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד,
                    מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                    בכל הדורות מסרו נפשות תמיד לשם שמים גם היום, בסוף הכוחות דמעות שחונקות ורק תעיניים נעצום מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                    מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                    שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד, מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים לוי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים לוי
                    #695

                    @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                    לחברי הפרום הצמאים למוזיקה של מוטי, לפניכם בבלעדיות רק כאן בפרום מילות השיר 'שמע ישראל' של מוטי שיראה אור בעזרת השם בקרוב,
                    הלחן: אלי קליין
                    עיבוד: אלי קליין ואיציק ברי
                    הקלטת אולפן: איצי ברי

                    המילים של השיר:

                    כל יהודי בכל מקום תמיד נושא עיניים לשם,
                    בסוף התקווה קריאה אחרונה מביט אל השמים וקם
                    מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                    מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                    שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד,
                    מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                    בכל הדורות מסרו נפשות תמיד לשם שמים גם היום, בסוף הכוחות דמעות שחונקות ורק תעיניים נעצום מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                    מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                    שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד, מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                    מתי שמע ישראל יוצא?
                    ומה הכוונה בהודעה האחרונה שלך?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א איצלה

                      לחברי הפרום הצמאים למוזיקה של מוטי, לפניכם בבלעדיות רק כאן בפרום מילות השיר 'שמע ישראל' של מוטי שיראה אור בעזרת השם בקרוב,
                      הלחן: אלי קליין
                      עיבוד: אלי קליין ואיציק ברי
                      הקלטת אולפן: איצי ברי

                      המילים של השיר:

                      כל יהודי בכל מקום תמיד נושא עיניים לשם,
                      בסוף התקווה קריאה אחרונה מביט אל השמים וקם
                      מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                      מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                      שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד,
                      מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                      בכל הדורות מסרו נפשות תמיד לשם שמים גם היום, בסוף הכוחות דמעות שחונקות ורק תעיניים נעצום מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                      מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                      שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד, מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גילה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #696

                      @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      לחברי הפרום הצמאים למוזיקה של מוטי, לפניכם בבלעדיות רק כאן בפרום מילות השיר 'שמע ישראל' של מוטי שיראה אור בעזרת השם בקרוב,
                      הלחן: אלי קליין
                      עיבוד: אלי קליין ואיציק ברי
                      הקלטת אולפן: איצי ברי

                      המילים של השיר:

                      כל יהודי בכל מקום תמיד נושא עיניים לשם,
                      בסוף התקווה קריאה אחרונה מביט אל השמים וקם
                      מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                      מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                      שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד,
                      מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                      בכל הדורות מסרו נפשות תמיד לשם שמים גם היום, בסוף הכוחות דמעות שחונקות ורק תעיניים נעצום מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                      מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                      שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד, מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                      מי כתב את המילים???

                      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ג גילה

                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        לחברי הפרום הצמאים למוזיקה של מוטי, לפניכם בבלעדיות רק כאן בפרום מילות השיר 'שמע ישראל' של מוטי שיראה אור בעזרת השם בקרוב,
                        הלחן: אלי קליין
                        עיבוד: אלי קליין ואיציק ברי
                        הקלטת אולפן: איצי ברי

                        המילים של השיר:

                        כל יהודי בכל מקום תמיד נושא עיניים לשם,
                        בסוף התקווה קריאה אחרונה מביט אל השמים וקם
                        מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                        מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                        שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד,
                        מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                        בכל הדורות מסרו נפשות תמיד לשם שמים גם היום, בסוף הכוחות דמעות שחונקות ורק תעיניים נעצום מבריאת נשמה ועל כל נשימה ומסוף העולם
                        מקול לחישה ומתוך זעקה עומד מולם

                        שמע ישראל אתה לא לבד יש לכולנו השם אחד, מעומק הלב בתוך הכאב השם אלוקינו השם אחד

                        מי כתב את המילים???

                        סודי ביותרס מנותק
                        סודי ביותרס מנותק
                        סודי ביותר
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
                        #697

                        @גילה משה וולדר
                        לא?

                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        צלצולים לפלאפון של מוטי:
                        רינטגון_אדון עולם_ מוטי גרינבוים.mp3

                        זה אמור לצאת בתור סינגל?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א איצלה

                          צלצולים לפלאפון של מוטי:
                          רינטגון_אדון עולם_ מוטי גרינבוים.mp3
                          רינטגון_שמעתי_ מוטי גרינבוים.mp3
                          רינגטון_שערי שמים_ מוטי גרינבוים 2.mp3
                          רינגטון_שערי שמים_מוטי גרינבוים 1.mp3

                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #698
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            איצלה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #699

                            לגבי שמע ישראל עדיין אין תאריך מנסים לזרז את הכל,
                            לגבי המילים זה נכתב על ידי אלי קליין, ולגבי השיר אדון עולם, האמת שאני יכול להעלות לכם את השיר במלואו אם תרצו זה שיר שהקלטנו עם מוטי לחבורת. תרייג אבל הוא ירד בסוף בהפקה בגלל כמה סיבות.
                            לגבי שמע ישראל אני מסתפק אם להעלות לעם חלק קטן מהשיר... אולי בהמשך

                            ר. כהןר סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                            3
                            • א איצלה

                              לגבי שמע ישראל עדיין אין תאריך מנסים לזרז את הכל,
                              לגבי המילים זה נכתב על ידי אלי קליין, ולגבי השיר אדון עולם, האמת שאני יכול להעלות לכם את השיר במלואו אם תרצו זה שיר שהקלטנו עם מוטי לחבורת. תרייג אבל הוא ירד בסוף בהפקה בגלל כמה סיבות.
                              לגבי שמע ישראל אני מסתפק אם להעלות לעם חלק קטן מהשיר... אולי בהמשך

                              ר. כהןר מנותק
                              ר. כהןר מנותק
                              ר. כהן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #700

                              @איצלה תעלה בבקשה את אדון עולם...

                              ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א איצלה

                                לגבי שמע ישראל עדיין אין תאריך מנסים לזרז את הכל,
                                לגבי המילים זה נכתב על ידי אלי קליין, ולגבי השיר אדון עולם, האמת שאני יכול להעלות לכם את השיר במלואו אם תרצו זה שיר שהקלטנו עם מוטי לחבורת. תרייג אבל הוא ירד בסוף בהפקה בגלל כמה סיבות.
                                לגבי שמע ישראל אני מסתפק אם להעלות לעם חלק קטן מהשיר... אולי בהמשך

                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותר
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #701

                                @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                האמת שאני יכול להעלות לכם את השיר במלואו אם תרצו

                                תעלה😀

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ר. כהןר ר. כהן

                                  @איצלה תעלה בבקשה את אדון עולם...

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איצלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #702

                                  @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                  @איצלה תעלה בבקשה את אדון עולם...

                                  אדון - עולם.mp3
                                  בבקשה...

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    איצלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #703

                                    הלבשלימוטיוברומר.mp3 מוטישמעישראלאלוקי.mp3
                                    שני ביצועים של מוטי שעדיין נראה לי שלא עלו פה

                                    פ ח ברוריהב זהביז 4 תגובות תגובה אחרונה
                                    6
                                    • א איצלה

                                      הלבשלימוטיוברומר.mp3 מוטישמעישראלאלוקי.mp3
                                      שני ביצועים של מוטי שעדיין נראה לי שלא עלו פה

                                      פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פרושים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פרושים
                                      #704

                                      @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      הלבשלימוטיוברומר.mp3 מוטישמעישראלאלוקי.mp3
                                      שני ביצועים של מוטי שעדיין נראה לי שלא עלו פה

                                      תודה
                                      זה מדהיםםםם
                                      בעיקר הלב בוכה מזכיר את עוזיה צדוק בזמנו תבבור למוטי שהוא ריגש אותנו תודה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א איצלה

                                        @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                        @איצלה תעלה בבקשה את אדון עולם...

                                        אדון - עולם.mp3
                                        בבקשה...

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים לוי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #705
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א איצלה

                                          הלבשלימוטיוברומר.mp3 מוטישמעישראלאלוקי.mp3
                                          שני ביצועים של מוטי שעדיין נראה לי שלא עלו פה

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים לוי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #706
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול