-
@מוזיקה מישהו מכיר אולי את השיר האחרון שבמחרוזת דינר מאיזה זמר/ אלבום?
לא יודע איך קוראים לו, נאמן, רחם, זה על ברכות ההפטורה.
השיר מוכר לי מאיזשהו מקום, אבל לא מצליח להיזכר, ואולי זה רק דומה לאיזה שיר ישן אחר.מאוד אשמח אם מישהו ידע מקורו
תודה רבה ושבת שלום!
-
-
-
-
@ארי-קליין כנראה הוא רוצה שישמעו את הכל ואז הוא יוציא את זה בתור אלבום
-
@ארי-קליין אם הוא ישחרר את הכל בתור אלבום אז לא ישמעו את כל האלבום וידלגו על שירים, לכן הוא מוציא את זה כל שיר בנפרד ואז יותר ישמעו את זה יותר
עכשיו הבנת?
-
@ארי-קליין אם הוא ישחרר את הכל בתור אלבום אז לא ישמעו את כל האלבום וידלגו על שירים, לכן הוא מוציא את זה כל שיר בנפרד ואז יותר ישמעו את זה יותר
עכשיו הבנת?
-
@ארי-קליין ממש לא
@אבי-6 צודק למה שיוציא דיסק ואז יעקפו על רוב השירים -
@ארי-קליין ממש לא
@אבי-6 צודק למה שיוציא דיסק ואז יעקפו על רוב השירים -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות