-
@chagit03 אמר ביעקב שוואקי:
@יוסי-ירושלמי אתה צריך להוריד את הכוכביות ואז תלחץ אנטר ותראה את הקבצים
עכשיו הוא אומר קובץ שהתפרסם לציבור

NetFree logo - נטפרי לוגו
אופסס..
קובץ שהתפרסם לציבור.
לחץ כאן כדי ללמוד על שיתוף והעברת קבצים בנטפרי
לחץ כאן כדי לשלוח בקשה לבדיקה
אתרים נפוצים@יוסי-ירושלמי מעלה שוב
כמה דקות... -
@יוסי-ירושלמי מעלה שוב
כמה דקות... -
@יוסי-ירושלמי https://jumbomail.me/*******j/P454A6gsPU6fEbL
עכשיו טוב? -
@יוסי-ירושלמי https://jumbomail.me/*******j/P454A6gsPU6fEbL
עכשיו טוב?@chagit03 אמר ביעקב שוואקי:
@יוסי-ירושלמי https://jumbomail.me/*******j/P454A6gsPU6fEbL
עכשיו טוב?כן תודה רבה
באמצע הורדה
יש כאן המוןןןןןןןןןןןןן שיריםבד"א מי יכול להסביר לי מה זה בכוכבים, למה זה מועיל? ואיך עושים את זה?
-
@chagit03 אמר ביעקב שוואקי:
@יוסי-ירושלמי https://jumbomail.me/*******j/P454A6gsPU6fEbL
עכשיו טוב?כן תודה רבה
באמצע הורדה
יש כאן המוןןןןןןןןןןןןן שיריםבד"א מי יכול להסביר לי מה זה בכוכבים, למה זה מועיל? ואיך עושים את זה?
@יוסי-ירושלמי רוצה הסבר?
דרך אגב אם יש לך שאלה אז אתה יכול לשאול בנושא של השאלות
ומה זה כוכביות ומה זה עוזר
הכל כתוב כאן
טקסט קישור -
זה האלבום החדש שלו עלייה והוא ללא זכויות יוצרים!
https://jumbomail.me/j/MR*****Uk4yGKmE6FMQUסינגלים ושירים-https://jumbomail.me/j/avu*****h7EbPwkaOcP_
כל שאר האלבומים אין לי מושג אם הם עם זכויות יוצרים אם מישו יודע שלא אז שיגיד ואני יעלה לך בכיף!

-
@chagit03 אני צריך הההההכל ומסודר, יש לך????
אלו האלבומים שיש לי:
בהתעוררות
בשמחה
היו זמנים 2
הלהיטים 1,2,3
האסק
לחיים
ליבי במזרח
לשם שמיים
מוסיקה
עד בלי די
עלייה
קולות
CRY NO MORE
ויש לי עוד כמה סינגלים, בעיקר חדשים
אשמח אם תוכלי להשלים לי את החסר


-
A ac1 התייחס לנושא זה ב
-
https://www.youtube.com/watch?v=36Ra_U0owP8&pp=wgIGCgQQAhgB

-
@שמעון-2 חסום
-
@שמעון-2 חסום
@דודו-בלוקה גם לי
רק קיבלתי בהתראות ביוטיוב שהוא הוציא משהו חדש אז פרסמתי! -
@דודו-בלוקה גם לי
רק קיבלתי בהתראות ביוטיוב שהוא הוציא משהו חדש אז פרסמתי!@שמעון-2 איך יש לך התראות ביוטיב ולי אין גם אני נרשמתי מנוי?
-
@שמעון-2 איך יש לך התראות ביוטיב ולי אין גם אני נרשמתי מנוי?
@דודו-בלוקה
תראה
ויש נושא לשאלות!
-
@דודו-בלוקה
תראה
ויש נושא לשאלות!
@שמעון-2 זה לא נטפרי בטוח
נכון? -
@דודו-בלוקה
תראה
ויש נושא לשאלות!
-
@שמעון-2 @דודו-בלוקה לעלות את זה?
-
@שמעון-2 @דודו-בלוקה לעלות את זה?
@1000-מוזיקה העליתי את זה ומחקו לי כנראה שזה אסור בפורום....
-
@chagit03 אני צריך הההההכל ומסודר, יש לך????
אלו האלבומים שיש לי:
בהתעוררות
בשמחה
היו זמנים 2
הלהיטים 1,2,3
האסק
לחיים
ליבי במזרח
לשם שמיים
מוסיקה
עד בלי די
עלייה
קולות
CRY NO MORE
ויש לי עוד כמה סינגלים, בעיקר חדשים
אשמח אם תוכלי להשלים לי את החסר


@ac1 אמר ביעקב שוואקי:
@chagit03 אני צריך הההההכל ומסודר, יש לך????
אלו האלבומים שיש לי:
בהתעוררות
בשמחה
היו זמנים 2
הלהיטים 1,2,3
האסק
לחיים
ליבי במזרח
לשם שמיים
מוסיקה
עד בלי די
עלייה
קולות
CRY NO MORE
ויש לי עוד כמה סינגלים, בעיקר חדשים
אשמח אם תוכלי להשלים לי את החסר


היה לו גם ידיד ושוואקי 2 (האלבום השני בצבע ירוק) והיה את האלבום שמעתי הראשון
שהם לדעתי היו האלבומים ההכי יפים שלו -
@1000-מוזיקה העליתי את זה ומחקו לי כנראה שזה אסור בפורום....
@chagit03 אמר ביעקב שוואקי:
@1000-מוזיקה העליתי את זה ומחקו לי כנראה שזה אסור בפורום....
מחקתי כי רואים שם נשים...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות