-
יעקב שוואקי ו'יידיש' מציגים: לא יעבוד 2.0
לא יעבוד 2.0 Shwekey ft. Yiddish.mp3
יוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=H6FSU2kImtI
-
יעקב שוואקי ו'יידיש' מציגים: לא יעבוד 2.0
לא יעבוד 2.0 Shwekey ft. Yiddish.mp3
יוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=H6FSU2kImtI
@בן-מנחם לא יודע מה חושבים כאן אבל הביצוע המקורי הרבה יותר יפה
-
אשמח לשיר - I Can Be
תודה רבה ! -
אשמח לשיר - I Can Be
תודה רבה ! -
פוסט זה נמחק!
-
יעקב שוואקי בקרוב מוציא שיר עם שמעון לוי

-
מענין !
לא שמעתי על שמעון לוי...
אבל זה יכול להיות מעניין[כמו שפריד אירח את ארי היל וארי נתן קפיצה והשיר ניהיה להיט]
אולי גם פה...@שלומי-0 אני דווקא כן הוא הוציא שיר אחד יפה בשם כשרוצים להיכנס הינה קישור ליוטיוב
שיר יפה
https://www.youtube.com/watch?v=ja_NNpsGsoY -
השיר של שוואקי מוכן אבל הקליפ צריך קצת עריכה
השיר נקרא בשם אין דבר רע יורד מין השמיים -
השיר של שוואקי מוכן אבל הקליפ צריך קצת עריכה
השיר נקרא בשם אין דבר רע יורד מין השמיים@נ-נח-נחמ-נחמן-0 מתי יצא?
-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 מתי יצא?
פוסט זה נמחק! -
השיר של שוואקי מוכן אבל הקליפ צריך קצת עריכה
השיר נקרא בשם אין דבר רע יורד מין השמיים@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר ביעקב שוואקי:
השיר של שוואקי מוכן אבל הקליפ צריך קצת עריכה
השיר נקרא בשם אין דבר רע יורד מין השמייםאגב שמעון לוי זה מי שהוציא כעת וחידש תלהיט המחאות ''כל מי שיש לו סמארטפון''...... שששששש.......
-
בוא נקווה בינתים שוואקי לא עשה החורף כלום
חוץ מקאבאר אחד עלוב
מקווה שהשיר יהיה טוב לאחרונה השירים שלו לא טובים... -
שוואקי בשיר חדש עם שמעון לוי שנקרא אין דבר רע היום ב 21:15 שידור בכורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות