ערוץ יוטיוב למשתמשים המקצוענים של הפורום.
-
@אדם-חכם-וישר מחכה...
של מה הסט?@יונמיוזיק של פסח השאלה היא באיזה אורך עדיף ברמת העיקרון רציתי להוציא את הסט כ45 דקות השאלה מה אתה אומר לקצר? כי יש שירים שמאוד יהיו חסרים בסט קצר של 15 דקות כנזכר לעיל
-
@יונמיוזיק של פסח השאלה היא באיזה אורך עדיף ברמת העיקרון רציתי להוציא את הסט כ45 דקות השאלה מה אתה אומר לקצר? כי יש שירים שמאוד יהיו חסרים בסט קצר של 15 דקות כנזכר לעיל
@אדם-חכם-וישר לא יודע. החלטה שלך.
-
@אדם-חכם-וישר לא יודע. החלטה שלך.
@יונמיוזיק הסט בייצוא מאמין שייקח לייצוא 25-30 דקות
ולהעלות למג'יקוד יקח בערך 15 דקות
הסט באורך של כ-43 דק' -
@אדם-חכם-וישר לא יודע. החלטה שלך.
אני לא "משתמשת מקצועית בפורום" ובכל אופן הייתי ממליצה לך ללכת על 5-6 שירים שייכנסו לסט -לא יותר!
כשבתחילה יש 2 שירים מקפיצים לאחר מכן "והיא שעמדה" או איזה שיר נשמה, וכן הלאה לפי מה שתבחר, תסיים עם שיר קצבי שמשאיר הרגשה טובה, והעיקר- אל תעשה את זה ארוך.
אני אגב שמעתי את הסט שלך בפורים(כשהייתי קצרת רוח והתעסקתי עם כל המשלוחי מנות...) ואחרי כמה דק' העברתי קדימה ולא מצאתי את עצמי בסט והעברתי לשיר הבא, אח"כ הדלקתי שוב את הסט וממש נהניתי ממנו!
אבל תעשו טובה אל תגזימו עם האורך של הסט ותראו שיהיה לו גם יותר צפיות!( בנוסף לאנשים אין זמן לחכות שהשיר יירד ולא תמיד יש להם מקום בכרטיס זיכרון
) -
אני לא "משתמשת מקצועית בפורום" ובכל אופן הייתי ממליצה לך ללכת על 5-6 שירים שייכנסו לסט -לא יותר!
כשבתחילה יש 2 שירים מקפיצים לאחר מכן "והיא שעמדה" או איזה שיר נשמה, וכן הלאה לפי מה שתבחר, תסיים עם שיר קצבי שמשאיר הרגשה טובה, והעיקר- אל תעשה את זה ארוך.
אני אגב שמעתי את הסט שלך בפורים(כשהייתי קצרת רוח והתעסקתי עם כל המשלוחי מנות...) ואחרי כמה דק' העברתי קדימה ולא מצאתי את עצמי בסט והעברתי לשיר הבא, אח"כ הדלקתי שוב את הסט וממש נהניתי ממנו!
אבל תעשו טובה אל תגזימו עם האורך של הסט ותראו שיהיה לו גם יותר צפיות!( בנוסף לאנשים אין זמן לחכות שהשיר יירד ולא תמיד יש להם מקום בכרטיס זיכרון
)@shoval תודה על העצה אבל זה כבר לאחר ייצוא וחבל לעשות הכל מהתחלה וחוץ מזה מי שרוצה יכול פשוט להפסיק באמצע
-
@אדם-חכם-וישר לא יודע. החלטה שלך.
@יונמיוזיק מג'יקוד כותב 5 דקות לסיום העלאה
-
פוסט זה נמחק!
-
@אדם-חכם-וישר לא יודע. החלטה שלך.
@יונמיוזיק הנה הסט להוריד כוכביות תעלה כמה שיותר מהר ליוטיוב אני מחכה
https://send.magicode.me/send-file/file/0252482b79149e1eecd661354***d01d8b194427211/view -
@shoval תודה על העצה אבל זה כבר לאחר ייצוא וחבל לעשות הכל מהתחלה וחוץ מזה מי שרוצה יכול פשוט להפסיק באמצע
@אדם-חכם-וישר בשמחה ובהצלחה!
מה שבטוח שהכל משמיים והכל לטובה וכנראה שכרגע זה היה הכי טוב עבורך! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אדם-חכם-וישר לא יודע. החלטה שלך.
פוסט זה נמחק! -
@יונמיוזיק הנה הסט להוריד כוכביות תעלה כמה שיותר מהר ליוטיוב אני מחכה
https://send.magicode.me/send-file/file/0252482b79149e1eecd661354***d01d8b194427211/view@אדם-חכם-וישר חסום בנטפרי.
-
אוייש אני לא מאמין אני מעלה מחדש 7 דקות בערך תישאר מחובר ותעלה את הסט שלי ראשון אני העלתי ראשון
-
פוסט זה נמחק!
@יואל-מעצב-תמונות רגע רגע מה אני רואה פה!
https://youtu.be/uGSwNkAd4AA
אני רואה שמה שהעלתה לי זה סט של נחמן פילמר?!
ואסור ע"פ חוק לעשות דבר כזה!
התכוונתי להעלות לי רק דברים שהמשתמשים כאן יצרו! -
@אדם-חכם-וישר חסום בנטפרי.
@יונמיוזיק בבקשה
קישור פתוח
https://send.magicode.me/send-file/file/3129d20aa9f4***8dac746c913a1d228db3997b2616/view -
@יונמיוזיק בבקשה
קישור פתוח
https://send.magicode.me/send-file/file/3129d20aa9f4***8dac746c913a1d228db3997b2616/view@אדם-חכם-וישר אתה עשית את זה?
-
@אדם-חכם-וישר אתה עשית את זה?
-
@אדם-חכם-וישר כי המשתמש למעלה הביא לי סט שהוא בכלל לא עשה!!
אז רציתי להיות בטוח שאתה עשית...
אבל עכשיו שאתה אומר מצוין אשריך!! אני עכשיו שומע את זה. זה סט פצצה! -
@אדם-חכם-וישר כי המשתמש למעלה הביא לי סט שהוא בכלל לא עשה!!
אז רציתי להיות בטוח שאתה עשית...
אבל עכשיו שאתה אומר מצוין אשריך!! אני עכשיו שומע את זה. זה סט פצצה!@יונמיוזיק מתי אתה מעלה את הסט ליוטיוב ?
וגם הפעם תכתוב קרדיט ל- A&H
תודה על הפירגון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
