הקלידנים 2
-
מעניין מתי יעלו שוב נורמלי
-
ה' יעזור לי...
עד שאני מתמודד זה בדליי ואני לא יודע אם עברתי או לא... -
@חכם_בלילה לא הבנתי לא אומרים לכם ישר אחרי שמצלמים?
-
@חכם_בלילה לא הבנתי לא אומרים לכם ישר אחרי שמצלמים?
-
@חכם_בלילה פינה שלך??
וואוי אז זה ממש מתח בהצלחה! -
@חכם_בלילה מה השם שלכם?
-
טוב אז חברים יקרים עכשיו אני צריך אתכם!!
השיפוט עבר למאזינים ולבחירה שלכם!
אם אתם מאמינים במוסיקה שלי אז אני יותר משמח שתצביעו לי ואני יביא כבוד לפורום שלנו בע"ה
מוזמנים להיכנס לאתר קול חי או להתקשר ל039039039 שלוחה 4 אני מספר 1 שמה
תודה רבה לכם פורום יקר אוהב
ישי משה אלחדיף -
@חכם_בלילה מה השם שלכם?
@אוהבת-מוזיקה-2 ישי משה אלחדיף
-
@אוהבת-מוזיקה-2 ישי משה אלחדיף
-
@מנחם-הורביץ-770 כן (לצערי עם הSX 600)
-
@מנחם-הורביץ-770 כן (לצערי עם הSX 600)
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 2:
@מנחם-הורביץ-770 כן (לצערי עם הSX 600)
אז נפגשנו מחוץ לאולפן....אתה בחור נחמד ומוכשר מאוד....בעזרת ה תגיע רחוק....
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 2:
@מנחם-הורביץ-770 כן (לצערי עם הSX 600)
אז נפגשנו מחוץ לאולפן....אתה בחור נחמד ומוכשר מאוד....בעזרת ה תגיע רחוק....
@מנחם-הורביץ-770 אמן!!
אין עליך מנחם!! -
טוב אז חברים יקרים עכשיו אני צריך אתכם!!
השיפוט עבר למאזינים ולבחירה שלכם!
אם אתם מאמינים במוסיקה שלי אז אני יותר משמח שתצביעו לי ואני יביא כבוד לפורום שלנו בע"ה
מוזמנים להיכנס לאתר קול חי או להתקשר ל039039039 שלוחה 4 אני מספר 1 שמה
תודה רבה לכם פורום יקר אוהב
ישי משה אלחדיף -
-
מעניין מתי יעלו....אני במתח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות