פדים לימאהה
-
תכין לבד!
תחתוך קטעים שאתה רוצה ותכניס אותם על הפד! -
תכין לבד!
תחתוך קטעים שאתה רוצה ותכניס אותם על הפד!@מאיר-הקלידן
איך עושים שקובץ שמע יהיה קובץ פד? -
@מאיר-הקלידן
איך עושים שקובץ שמע יהיה קובץ פד?@פאראנצ-עס איזה אורגן יש לך?
אם יש לך קורג אני יכול לעזור לך. -
@פאראנצ-עס איזה אורגן יש לך?
אם יש לך קורג אני יכול לעזור לך.@שמרלה-שואב-מיים אמר בפדים לימאהה:
@פאראנצ-עס איזה אורגן יש לך?
אם יש לך קורג אני יכול לעזור לך.איזה אורגן יש לך באמת?
-
@שמרלה-שואב-מיים אמר בפדים לימאהה:
@פאראנצ-עס איזה אורגן יש לך?
אם יש לך קורג אני יכול לעזור לך.איזה אורגן יש לך באמת?
@מאיר-הקלידן PA 700 אבל זה לא משנה
-
@מאיר-הקלידן PA 700 אבל זה לא משנה
-
@מאיר-הקלידן PA 700 אבל זה לא משנה
@שמרלה-שואב-מיים גם ליש קורג 700 מאיפה המקצבים כי אני עכשיו מאד מחפש
-
לא ניתן להמיר מקורג לימהה מקצבים כיון שהדגימות של קורג לא יעלו לך על ימהה (וכן להיפך)
הרבה שאלו את השאלה הזאת ולא עלתה בידם...
יש תוכנה שאיתה אפשר להעתיק את הדגימות אבל זה עבודת נמלים ולא משתלם (ד"א הסאוונד יוצא באיכות שמע נמוכה גם לאחר ההמרה). -
לא ניתן להמיר מקורג לימהה מקצבים כיון שהדגימות של קורג לא יעלו לך על ימהה (וכן להיפך)
הרבה שאלו את השאלה הזאת ולא עלתה בידם...
יש תוכנה שאיתה אפשר להעתיק את הדגימות אבל זה עבודת נמלים ולא משתלם (ד"א הסאוונד יוצא באיכות שמע נמוכה גם לאחר ההמרה).@יענקי-וייס-0 אני מתכוון רק המקצב בלי סאונדים וכו
-
@יענקי-וייס-0 אני מתכוון רק המקצב בלי סאונדים וכו
@yossefi זה לא יעלה לך על האורגן כי התוכנה של KORG שונה מזו של YAMAHA.
1.לא תמצא אדם פראייר שימיר לך את המקצבים הדגימות והפאדים.
-
אם תמצא הוא יקח על זה המון כסף.
-
בכסף הזה תקנה מקצבים מטורפים יותר מ- Yamaha.
בהצלחה...
-
-
@yossefi זה לא יעלה לך על האורגן כי התוכנה של KORG שונה מזו של YAMAHA.
1.לא תמצא אדם פראייר שימיר לך את המקצבים הדגימות והפאדים.
-
אם תמצא הוא יקח על זה המון כסף.
-
בכסף הזה תקנה מקצבים מטורפים יותר מ- Yamaha.
בהצלחה...
@יענקי-וייס-0 כגון???
-
-
@יענקי-וייס-0 כגון???
@yossefi לא הבנתי על מה ה"כגון" הולך?
-
@yossefi לא הבנתי על מה ה"כגון" הולך?
@יענקי-וייס-0 על איזה מקצבים דיברת שהם יותר מטורפים מיאממה
יש לך המלצה על מישהו???
כי פשוט אני רואה שיש לך קורג 700 וגם לי יש -
יש הרבה...
כגון: אדיר נתנאלי, חי לוי, מאיר אדלר, ועוד... -
יש הרבה...
כגון: אדיר נתנאלי, חי לוי, מאיר אדלר, ועוד...@יענקי-וייס-0 אבל הם לא עושים לקורג
רק עדי נתנאלי והוא מאד יקר ופחות דאנסים יותר רוק ופאנק -
@יענקי-וייס-0 אבל הם לא עושים לקורג
רק עדי נתנאלי והוא מאד יקר ופחות דאנסים יותר רוק ופאנקהם כן עושים לקורג.
ולחי לוי יש דאנסים בכמות פסיחית והם גם מטורפים... -
הם כן עושים לקורג.
ולחי לוי יש דאנסים בכמות פסיחית והם גם מטורפים...@יענקי-וייס-0 אני יפתח נושא על מיקצבים לקורג ותגיד=ב שם כי פה זה לא הנושא סבבה?
-
סבבא.
-
סבבא.
@יענקי-וייס-0 פתחתי תבדוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות