איזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון
-
@קפוצ-ונית אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
עעאעע
שכחתי שיר
בשורה הראשונה
של @shinדיכאון???


@shin אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
@קפוצ-ונית אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
עעאעע
שכחתי שיר
בשורה הראשונה
של @shinדיכאון???


לעעעע
חס וחליל
אבל זה שיר מוטיבציה כזה... חה מאיפה זה באלי.
סתם ככה אני שומעת את השירים היותר יפים שלי כשאני עצובה.
בנתיים מי שבדיכאון פה
לא מפסיקים לייל לי היום. -
לא יודע אם זה קשור לדיכאון
אבל השיר ''ניצחת איתי הכל'' של ישי ריבו, עמיר בניון, ואמיר דדון, בלייב.
מזיז אצלי משהו בלב............ -
''שיר הרפואה'' של שוקי סלומון ושלומי שבת.
מרגגגגגגגגגגגגגש של החיייייייים
זה על חולי סרטן.
שיר ששומעים אותו 3 פעמים, ונדלקיייייייייייים.
שיר הרפואה.mp3 -
שלא יהיו מצבים כאלה, אבל קיימים בהחלט לא ניתן להתכחש אליהם.
אז השירים שאני אשמע אם זה יקרה לי בקרוב [וח"ו שלא יקרה
] כייון שהפלייליסט משתנה על פי הטיימינג...- עקיבא 'אל תעזבי ידיים' ו'רק עוד רגע'.
- סופות של איציק דדיה.
- בעולם אני אורח של בנג'מין אלבז.
- קאברים של אלעזר חזן 'כל זמן' ו'אמא'.
- 'זה מתחיל בצעד', 'זה בא אליי בלילה', 'השמים עלינו שומרים', ו'אמא' של זמרים חיצוניים.
-
אתם מדברים על שירים מרגשים, או מוציאים מדיכאון???
כי אם לכולם פה היה דיכאון, אז זה מאוד מלחיץ.......
-
אתם מדברים על שירים מרגשים, או מוציאים מדיכאון???
כי אם לכולם פה היה דיכאון, אז זה מאוד מלחיץ.......
@אולפניסט-ברמה נראה לי שהתכוונו לשירים ששומעים כשיש מצב רוח ירוד דיכי, דיכאון זה מילים מוקנות להרגשה לא טובה שנמצאים בה, לא לדיכאון ממש.
-
@אולפניסט-ברמה נראה לי שהתכוונו לשירים ששומעים כשיש מצב רוח ירוד דיכי, דיכאון זה מילים מוקנות להרגשה לא טובה שנמצאים בה, לא לדיכאון ממש.
-
תודה לכולכם על העצות לא כ"כ עזר אבל תודה
@דוד-ירושלמי-בנשמה מה הפירוש 'לא עזר', אתה כרגע בדיכאון וניסת לשמוע איזה שיר כדי לצאת מהדיכאון וזה לא עבד?

-
@דוד-ירושלמי-בנשמה מה הפירוש 'לא עזר', אתה כרגע בדיכאון וניסת לשמוע איזה שיר כדי לצאת מהדיכאון וזה לא עבד?

@ישראל-a
טוב שהצחקתי אותך -
עברתי פה על השרשור ראיתי שרוב השירים הא ישראלי/חסידי
מה עם שירי רגש חסידים אוטנטיים קה אכסוף אני מאמין בדיכאון זה הדבר הכי טוב להירגע -
עברתי פה על השרשור ראיתי שרוב השירים הא ישראלי/חסידי
מה עם שירי רגש חסידים אוטנטיים קה אכסוף אני מאמין בדיכאון זה הדבר הכי טוב להירגע@אלעזר-כהן-0-2 קה אכסוף נראה לי פחות עוזר......
אבל אני מאמין זה שיר באמת מטורף, אבל - מרגש,
זה לא כ''כ מוציא מדיכאון........... -
עברתי פה על השרשור ראיתי שרוב השירים הא ישראלי/חסידי
מה עם שירי רגש חסידים אוטנטיים קה אכסוף אני מאמין בדיכאון זה הדבר הכי טוב להירגע@אלעזר-כהן-0-2 לא שאני לא אוהב מוזיקה חסידית אבל שאתה בדיכאון פחות בא לך לשמוע איזה שיר מאיזה פסוק אתה רוצה לשמוע מישהו אם מילים של מישהו שעבד וכתב את המילים
-
דיכאון? לא מענין כלום אז... ואם כן אתה לא ממש בדיכאון
אבל מה שכן- כשאני ממש עצובה אני שומעת את "דארעכגאנג" של מוטי אילוביץ!@ש-ש-0 אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
דיכאון? לא מענין כלום אז... ואם כן אתה לא ממש בדיכאון
אבל מה שכן- כשאני ממש עצובה אני שומעת את "דארעכגאנג" של מוטי אילוביץ!וואו שיר מעולה חיפשתי ביוטיוב ומצאתי עם תרגום לעברית לא יודע מי כתב את המילים אבל כל הכבוד
https://www.youtube.com/watch?v=rGt8gM3t2f0 -
יש הרבה שירים חסדיים אם מילים ויש גם הרבה יפים ממליץ לכולם למרות שאני פחות מתחבר לזה עברתי על זה עכשו זה נשמע סבבה לגמרי
-
@ש-ש-0 אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
דיכאון? לא מענין כלום אז... ואם כן אתה לא ממש בדיכאון
אבל מה שכן- כשאני ממש עצובה אני שומעת את "דארעכגאנג" של מוטי אילוביץ!וואו שיר מעולה חיפשתי ביוטיוב ומצאתי עם תרגום לעברית לא יודע מי כתב את המילים אבל כל הכבוד
https://www.youtube.com/watch?v=rGt8gM3t2f0@אלעזר-כהן-0-2 אפשר קישור?
-
@אלעזר-כהן-0-2 אפשר קישור?
@אולפניסט-ברמה להורדה?
-
@אולפניסט-ברמה להורדה?
@אלעזר-כהן-0-2 לאו דוקא,
אפשר גם קישור ליוטיוב.פשוט כי ככה זה עושה לי בעיות
-
@אלעזר-כהן-0-2 לאו דוקא,
אפשר גם קישור ליוטיוב.פשוט כי ככה זה עושה לי בעיות
@אולפניסט-ברמה אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
@אלעזר-כהן-0-2
אפשר גם קישור ליוטיוב.העלתי למעלה
פשוט כי ככה זה עושה לי בעיות
מה זה ככה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות