ילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין
-
רציתי לדבר על כל הנושא של ילדי פלא שמאוד נחלש בשנים האחרונות, לפני עשור היה לנו ילדי פלא ממש מטורפים וידועים כמו עוזיה צדוק מידד טסה ויונתן שינפלד ועוד ועוד, היום אין לנו כמעט ילדי פלא וגם האלה שכן יש הם לא ממש מיוחדים או מפורסמים, וגם הכן מפורסמים הם כמעט תמיד יהיו חסידים - ועל אחד כזה רציתי לדבר, על ילד פלא אולי הכי מפורסם בשלוש שנים האחרונות, והוא בנצי קלצקין, כל מי שמכיר ויודע קלצקין הופיע בשנים האחרונות כמעט בכל במה אפשרית בעולם ועם גדולי הזמר כמו אברהם פריד ומרדכי בן דוד, ואני לא מבין את זה כי באמת אם תתעלמו מהיחץ ופרסום שעשו סביבו אין בו שום דבר מיוחד לא בקול שלו ולא באנרגיה ולא בהופעה על במה, בפרט אחרי שאני רואה ושומע שירים של ילדי פלא מפעם, אשמח לשמוע את דעתכם
-
רציתי לדבר על כל הנושא של ילדי פלא שמאוד נחלש בשנים האחרונות, לפני עשור היה לנו ילדי פלא ממש מטורפים וידועים כמו עוזיה צדוק מידד טסה ויונתן שינפלד ועוד ועוד, היום אין לנו כמעט ילדי פלא וגם האלה שכן יש הם לא ממש מיוחדים או מפורסמים, וגם הכן מפורסמים הם כמעט תמיד יהיו חסידים - ועל אחד כזה רציתי לדבר, על ילד פלא אולי הכי מפורסם בשלוש שנים האחרונות, והוא בנצי קלצקין, כל מי שמכיר ויודע קלצקין הופיע בשנים האחרונות כמעט בכל במה אפשרית בעולם ועם גדולי הזמר כמו אברהם פריד ומרדכי בן דוד, ואני לא מבין את זה כי באמת אם תתעלמו מהיחץ ופרסום שעשו סביבו אין בו שום דבר מיוחד לא בקול שלו ולא באנרגיה ולא בהופעה על במה, בפרט אחרי שאני רואה ושומע שירים של ילדי פלא מפעם, אשמח לשמוע את דעתכם
@AKNV-ZKNI אז מה אתם חושבים על בנצי קלצקין, ובכללי איזה ילד פלא מיוחד יש לנו היום?
-
@AKNV-ZKNI אז מה אתם חושבים על בנצי קלצקין, ובכללי איזה ילד פלא מיוחד יש לנו היום?
@AKNV-ZKNI גם אני חושבת שמאז יונתן שינפלד לדעתי לא היה ילד פלא אמיתי כמוהו, (ליטאי! לא ספרדי, לא תימני ולא חסידי. ואל תתפסו אותי על המילה!)
וזה חבל מאוד.
-
@AKNV-ZKNI גם אני חושבת שמאז יונתן שינפלד לדעתי לא היה ילד פלא אמיתי כמוהו, (ליטאי! לא ספרדי, לא תימני ולא חסידי. ואל תתפסו אותי על המילה!)
וזה חבל מאוד.
@כ-פ אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@AKNV-ZKNI גם אני חושבת שמאז יונתן שינפלד לדעתי לא היה ילד פלא אמיתי כמוהו, (ליטאי! לא ספרדי, לא תימני ולא חסידי. ואל תתפסו אותי על המילה!)
וזה חבל מאוד.
נתנאל מנת לא נחשב? שאני אישית אהבתי יותר לשמוע מאשר את יונתן שיינפלד וחבל באמת שאין עוד ילדים כאלו זה היה טוב
-
@אלחנן-3 נכון!!!! ואני אומרת לכם שהיכולות הווקליות שלו מטורפות!!!
הלפגוט אמר עליו שהוא יותר טוב מעמית.... שתבינו!!!
ובשבת האחרונה הוא היה בבית הכנסת הגדול ברמת גן והביא ביצוע מטורף!! פשוט נשארתי פעורת פה -
@רחל אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
מוטי גרינבוים גם היה ילד פלא מאוד טוב וחזקק עד הבר מצווה שלו
לא עפתי. הוא שר נחמד, לא מתקרב למה ששינפלד היה.
-
לא יודע, אני לא התלהבתי מי יודע מה ממושי ברזל...
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!! -
מה עם דודי לינקר הוא היה שר די טוב
-
מה עם דודי לינקר הוא היה שר די טוב
@אלעזר-כהן-0-2 כמו שאמרת: די טוב...
נחמדוביץ כזה... -
@אלעזר-כהן-0-2 כמו שאמרת: די טוב...
נחמדוביץ כזה...פוסט זה נמחק! -
לא יודע, אני לא התלהבתי מי יודע מה ממושי ברזל...
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
אני בכל אופן ממש אהבתי במיוחד אני אהבתי תענווה שלו... אני מכירה אותו ממש טוב! -
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
אני בכל אופן ממש אהבתי במיוחד אני אהבתי תענווה שלו... אני מכירה אותו ממש טוב!@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל! -
לא יודע, אני לא התלהבתי מי יודע מה ממושי ברזל...
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!@חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!
לא מוגזם קצת? (כשמשווים משהו בהגדרת דור זה בד''כ משהו רוחני)
-
@חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!
לא מוגזם קצת? (כשמשווים משהו בהגדרת דור זה בד''כ משהו רוחני)
@אלעזר-כהן-0-2 יכול להיות שאתה צודק
אבל בעיני זה ביטוי למשהו ענק... -
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!@חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה........... -
@חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה...........@hiush-its-me סיכוי גדול(!!!) שזה לא בא להם טבעי אלא מהמפיקים/עוזרים /מלווים שלהם שאומרים להם להראות ביטחון עד שהם כבר מתרגלים וכבר לא מבדילים בין ביטחון לגאווה
-
@חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה...........@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו. -
@hiush-its-me סיכוי גדול(!!!) שזה לא בא להם טבעי אלא מהמפיקים/עוזרים /מלווים שלהם שאומרים להם להראות ביטחון עד שהם כבר מתרגלים וכבר לא מבדילים בין ביטחון לגאווה
@אלעזר-כהן-0-2 כל דימוי בין בנצי קלצקין למוישי בריזל הוא לא במקום בכלל!!!
ברור שבנצי עושה גם חזנויות אבל סגנון וגוון שירתו הוא זמרי ולא אופרה והמסתעף..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות