ילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין
-
מה עם דודי לינקר הוא היה שר די טוב
-
מה עם דודי לינקר הוא היה שר די טוב
@אלעזר-כהן-0-2 כמו שאמרת: די טוב...
נחמדוביץ כזה... -
@אלעזר-כהן-0-2 כמו שאמרת: די טוב...
נחמדוביץ כזה...פוסט זה נמחק! -
לא יודע, אני לא התלהבתי מי יודע מה ממושי ברזל...
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
אני בכל אופן ממש אהבתי במיוחד אני אהבתי תענווה שלו... אני מכירה אותו ממש טוב! -
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
אני בכל אופן ממש אהבתי במיוחד אני אהבתי תענווה שלו... אני מכירה אותו ממש טוב!@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל! -
לא יודע, אני לא התלהבתי מי יודע מה ממושי ברזל...
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!@חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!
לא מוגזם קצת? (כשמשווים משהו בהגדרת דור זה בד''כ משהו רוחני)
-
@חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!
לא מוגזם קצת? (כשמשווים משהו בהגדרת דור זה בד''כ משהו רוחני)
@אלעזר-כהן-0-2 יכול להיות שאתה צודק
אבל בעיני זה ביטוי למשהו ענק... -
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!@חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה........... -
@חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה...........@hiush-its-me סיכוי גדול(!!!) שזה לא בא להם טבעי אלא מהמפיקים/עוזרים /מלווים שלהם שאומרים להם להראות ביטחון עד שהם כבר מתרגלים וכבר לא מבדילים בין ביטחון לגאווה
-
@חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה...........@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו. -
@hiush-its-me סיכוי גדול(!!!) שזה לא בא להם טבעי אלא מהמפיקים/עוזרים /מלווים שלהם שאומרים להם להראות ביטחון עד שהם כבר מתרגלים וכבר לא מבדילים בין ביטחון לגאווה
@אלעזר-כהן-0-2 כל דימוי בין בנצי קלצקין למוישי בריזל הוא לא במקום בכלל!!!
ברור שבנצי עושה גם חזנויות אבל סגנון וגוון שירתו הוא זמרי ולא אופרה והמסתעף.. -
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.@shoval בערך מה שתכוונתי לומר שסו''ס הם ילדים וזה לא בא להם עדין מעצמם
-
@אלעזר-כהן-0-2 כל דימוי בין בנצי קלצקין למוישי בריזל הוא לא במקום בכלל!!!
ברור שבנצי עושה גם חזנויות אבל סגנון וגוון שירתו הוא זמרי ולא אופרה והמסתעף..@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
-
@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
@אלעזר-כהן-0-2 מחילה!
לא במקום!!! -
@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
@אלעזר-כהן-0-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
אני לא מדמה בינהם בכלל!!!
אין קשר בינהם... -
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!@חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!חשבתי שזה היה דימוי אולי טעיתי
-
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.@shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"
-
@shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"
@hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת

-
@hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת

@shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???
-
@shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???
@hiush-its-me כידוע ילדי פלא זמן קצר אחרי בר מצווה מתחלף להם הקול, וזה בערך סוף תקופתם כילדי פלא. (כמובן שכל מקרה לגופו, ומתי כל ילד פלא יתחיל ויסיים את כהונתו זה רק ה' מחליט)
בכל מקרה, בגיל 13 בטח שאפשר להיות מודעים לחסרונות ולמידות הרעות אבל בואי נראה אותך ממגרת אותם בגיל כזה...קיצור נסחפתי כבר לנושא אחר מקווה שהבנת את כוונתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות