דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין

ילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
32 פוסטים 12 כותבים 1.6k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אלעזר כהן 0.2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    מה עם דודי לינקר הוא היה שר די טוב

    חובב המוזיקה 2ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אלעזר כהן 0.2

      מה עם דודי לינקר הוא היה שר די טוב

      חובב המוזיקה 2ח מנותק
      חובב המוזיקה 2ח מנותק
      חובב המוזיקה 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובב המוזיקה 2
      #11

      @אלעזר-כהן-0-2 כמו שאמרת: די טוב...
      נחמדוביץ כזה...

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

        @אלעזר-כהן-0-2 כמו שאמרת: די טוב...
        נחמדוביץ כזה...

        א מנותק
        א מנותק
        אלעזר כהן 0.2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

          לא יודע, אני לא התלהבתי מי יודע מה ממושי ברזל...
          בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!

          H מנותק
          H מנותק
          hiush its me
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
          אני בכל אופן ממש אהבתי במיוחד אני אהבתי תענווה שלו... אני מכירה אותו ממש טוב!

          חובב המוזיקה 2ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H hiush its me

            @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
            אני בכל אופן ממש אהבתי במיוחד אני אהבתי תענווה שלו... אני מכירה אותו ממש טוב!

            חובב המוזיקה 2ח מנותק
            חובב המוזיקה 2ח מנותק
            חובב המוזיקה 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

            @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...

            לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
            ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!

            H א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

              לא יודע, אני לא התלהבתי מי יודע מה ממושי ברזל...
              בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!

              א מנותק
              א מנותק
              אלעזר כהן 0.2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

              בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!

              לא מוגזם קצת? (כשמשווים משהו בהגדרת דור זה בד''כ משהו רוחני)

              חובב המוזיקה 2ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלעזר כהן 0.2

                @חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                בעיני בנצי קלצקין הוא הילד הפלא של הדור!!!!!!!!!

                לא מוגזם קצת? (כשמשווים משהו בהגדרת דור זה בד''כ משהו רוחני)

                חובב המוזיקה 2ח מנותק
                חובב המוזיקה 2ח מנותק
                חובב המוזיקה 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @אלעזר-כהן-0-2 יכול להיות שאתה צודק
                אבל בעיני זה ביטוי למשהו ענק...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

                  @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                  @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...

                  לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
                  ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!

                  H מנותק
                  H מנותק
                  hiush its me
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
                  בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה...........

                  א S 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • H hiush its me

                    @חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
                    בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה...........

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלעזר כהן 0.2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @hiush-its-me סיכוי גדול(!!!) שזה לא בא להם טבעי אלא מהמפיקים/עוזרים /מלווים שלהם שאומרים להם להראות ביטחון עד שהם כבר מתרגלים וכבר לא מבדילים בין ביטחון לגאווה

                    משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • H hiush its me

                      @חובב-המוזיקה-2 טוב... אפשר לסכם שזה ענין של טעם אישי????
                      בכל אופן מה שהתכוונתי להגיד שיותר מהקול אני לא אוהבת את האלו שעפים על עצמם ומרגישים שהם ואווו וספציפית ברזל נהנתי שהוא ממש עניו ולא עושה מעצמו ומהקול שלו ואווו ואני אומרת את זה מידיעה...........

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shoval
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                      ו

                      נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
                      הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                      א H 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • א אלעזר כהן 0.2

                        @hiush-its-me סיכוי גדול(!!!) שזה לא בא להם טבעי אלא מהמפיקים/עוזרים /מלווים שלהם שאומרים להם להראות ביטחון עד שהם כבר מתרגלים וכבר לא מבדילים בין ביטחון לגאווה

                        משה ברוורמןמ מנותק
                        משה ברוורמןמ מנותק
                        משה ברוורמן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @אלעזר-כהן-0-2 כל דימוי בין בנצי קלצקין למוישי בריזל הוא לא במקום בכלל!!!
                        ברור שבנצי עושה גם חזנויות אבל סגנון וגוון שירתו הוא זמרי ולא אופרה והמסתעף..

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • S shoval

                          @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                          ו

                          נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
                          הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלעזר כהן 0.2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @shoval בערך מה שתכוונתי לומר שסו''ס הם ילדים וזה לא בא להם עדין מעצמם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                            @אלעזר-כהן-0-2 כל דימוי בין בנצי קלצקין למוישי בריזל הוא לא במקום בכלל!!!
                            ברור שבנצי עושה גם חזנויות אבל סגנון וגוון שירתו הוא זמרי ולא אופרה והמסתעף..

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלעזר כהן 0.2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2

                            משה ברוורמןמ חובב המוזיקה 2ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלעזר כהן 0.2

                              @משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2

                              משה ברוורמןמ מנותק
                              משה ברוורמןמ מנותק
                              משה ברוורמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @אלעזר-כהן-0-2 מחילה!
                              לא במקום!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אלעזר כהן 0.2

                                @משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2

                                חובב המוזיקה 2ח מנותק
                                חובב המוזיקה 2ח מנותק
                                חובב המוזיקה 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @אלעזר-כהן-0-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                @משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2

                                אני לא מדמה בינהם בכלל!!!
                                אין קשר בינהם...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

                                  @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                  @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...

                                  לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
                                  ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אלעזר כהן 0.2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                  @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                  @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...

                                  לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
                                  ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!

                                  חשבתי שזה היה דימוי אולי טעיתי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S shoval

                                    @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                    ו

                                    נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
                                    הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

                                    H מנותק
                                    H מנותק
                                    hiush its me
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                    @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                    ו

                                    נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
                                    הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

                                    אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"

                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • H hiush its me

                                      @shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                      @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                                      ו

                                      נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
                                      הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

                                      אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      shoval
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת 😜

                                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                      H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S shoval

                                        @hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת 😜

                                        H מנותק
                                        H מנותק
                                        hiush its me
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???

                                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • H hiush its me

                                          @shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shoval
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @hiush-its-me כידוע ילדי פלא זמן קצר אחרי בר מצווה מתחלף להם הקול, וזה בערך סוף תקופתם כילדי פלא. (כמובן שכל מקרה לגופו, ומתי כל ילד פלא יתחיל ויסיים את כהונתו זה רק ה' מחליט)
                                          בכל מקרה, בגיל 13 בטח שאפשר להיות מודעים לחסרונות ולמידות הרעות אבל בואי נראה אותך ממגרת אותם בגיל כזה...קיצור נסחפתי כבר לנושא אחר מקווה שהבנת את כוונתי.

                                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול