ילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין
-
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.@shoval בערך מה שתכוונתי לומר שסו''ס הם ילדים וזה לא בא להם עדין מעצמם
-
@אלעזר-כהן-0-2 כל דימוי בין בנצי קלצקין למוישי בריזל הוא לא במקום בכלל!!!
ברור שבנצי עושה גם חזנויות אבל סגנון וגוון שירתו הוא זמרי ולא אופרה והמסתעף..@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
-
@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
@אלעזר-כהן-0-2 מחילה!
לא במקום!!! -
@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
@אלעזר-כהן-0-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2
אני לא מדמה בינהם בכלל!!!
אין קשר בינהם... -
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!@חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...
לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!חשבתי שזה היה דימוי אולי טעיתי
-
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.@shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"
-
@shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ו
נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"
@hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת

-
@hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת

@shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???
-
@shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???
@hiush-its-me כידוע ילדי פלא זמן קצר אחרי בר מצווה מתחלף להם הקול, וזה בערך סוף תקופתם כילדי פלא. (כמובן שכל מקרה לגופו, ומתי כל ילד פלא יתחיל ויסיים את כהונתו זה רק ה' מחליט)
בכל מקרה, בגיל 13 בטח שאפשר להיות מודעים לחסרונות ולמידות הרעות אבל בואי נראה אותך ממגרת אותם בגיל כזה...קיצור נסחפתי כבר לנושא אחר מקווה שהבנת את כוונתי. -
@כ-פ אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
@AKNV-ZKNI גם אני חושבת שמאז יונתן שינפלד לדעתי לא היה ילד פלא אמיתי כמוהו, (ליטאי! לא ספרדי, לא תימני ולא חסידי. ואל תתפסו אותי על המילה!)
וזה חבל מאוד.
נתנאל מנת לא נחשב? שאני אישית אהבתי יותר לשמוע מאשר את יונתן שיינפלד וחבל באמת שאין עוד ילדים כאלו זה היה טוב
-
רציתי לדבר על כל הנושא של ילדי פלא שמאוד נחלש בשנים האחרונות, לפני עשור היה לנו ילדי פלא ממש מטורפים וידועים כמו עוזיה צדוק מידד טסה ויונתן שינפלד ועוד ועוד, היום אין לנו כמעט ילדי פלא וגם האלה שכן יש הם לא ממש מיוחדים או מפורסמים, וגם הכן מפורסמים הם כמעט תמיד יהיו חסידים - ועל אחד כזה רציתי לדבר, על ילד פלא אולי הכי מפורסם בשלוש שנים האחרונות, והוא בנצי קלצקין, כל מי שמכיר ויודע קלצקין הופיע בשנים האחרונות כמעט בכל במה אפשרית בעולם ועם גדולי הזמר כמו אברהם פריד ומרדכי בן דוד, ואני לא מבין את זה כי באמת אם תתעלמו מהיחץ ופרסום שעשו סביבו אין בו שום דבר מיוחד לא בקול שלו ולא באנרגיה ולא בהופעה על במה, בפרט אחרי שאני רואה ושומע שירים של ילדי פלא מפעם, אשמח לשמוע את דעתכם
@AKNV-ZKNI אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:
ואני לא מבין את זה כי באמת אם תתעלמו מהיחץ ופרסום שעשו סביבו אין בו שום דבר מיוחד
רגע רגע....
נכון שהיחץ סביבו זה משו בגדול
אבל אל תגיד שאין בו שום דבר מיוחד
כי הוא מוזיקלי בטירוף עושה ביצועים של זמר בן 30...
נכון אני גם לא כ"כ אוהב את הקול שלו
אבל אין הרבה ילדי פלא שיודעים לבצע כמוהו שירים גם מבחינת ההופעה וגם מבחינת המוזיקליות -
ר ר. כהן נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות