בקשת ווקאליים
-
אז ככה בתור אחד שעובד בFL 20 יצא לי לא פעם לראות אנשים שלוקחים שיר או קטע של שיר ומעבדים אותם מחדש ועושים אותו מגניב יותר ו\או מקפיץ יותר, אז מנסה את מזלי בלעשות את זה גם... אם יש למישהו ווקאל שלו או אפילו משהו חינמי שיעלה פה ואני ישדרג לו אותו בכיף ובחינם!
@משתמש-מקצועי אשמח לעזרה מהצד שלכם.. -
אז ככה בתור אחד שעובד בFL 20 יצא לי לא פעם לראות אנשים שלוקחים שיר או קטע של שיר ומעבדים אותם מחדש ועושים אותו מגניב יותר ו\או מקפיץ יותר, אז מנסה את מזלי בלעשות את זה גם... אם יש למישהו ווקאל שלו או אפילו משהו חינמי שיעלה פה ואני ישדרג לו אותו בכיף ובחינם!
@משתמש-מקצועי אשמח לעזרה מהצד שלכם..@חכם_בלילה לפי מה שאני יודע מכמה Dj's מפרידים את הוויס לבד בווקאל רימוובר או כל תוכנה כזו ( אני יודע שהרבה פה משתמשים בוירטואל שגם הוא מעולה בשביל זה.)
-
@חכם_בלילה לפי מה שאני יודע מכמה Dj's מפרידים את הוויס לבד בווקאל רימוובר או כל תוכנה כזו ( אני יודע שהרבה פה משתמשים בוירטואל שגם הוא מעולה בשביל זה.)
-
@חכם_בלילה ווקאלים של שירים מוכרים אתה מתכוון נכון?
-
@חכם_בלילה ווקאלים של שירים מוכרים אתה מתכוון נכון?
-
@טיטו כן ואפילו של סתם דברים (לאו דווקא שירים אפשר גם כל מיני קטעים כגון קטע גיטרה או אילתור פסנתר...)
@חכם_בלילה אז זה בדיוק מה שאני אומר, כשיוצרים רמיקס וכדומה אז מפרידים לבד את הפלייבק מהווקאל עם התוכנות שאמרתי למעלה וככה יש לך איזה שיר שתרצה בשביל לעשות לו רמיקס או עיבודים חדשים
-
ל לינוי 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות