אני מחפשת את השיר שנקרא שררת הדורות יש פה מישהו את זה?
-
-
@TAMI-0 נראה לי פעם מישהו ביקש בפורום תעשי חיפוש גוגל בפורום ואולי תמצאי
-
@TAMI-0 נראה לי פעם מישהו ביקש בפורום תעשי חיפוש גוגל בפורום ואולי תמצאי
@דוד-ירושלמי-בנשמה
כן ראיתי אבל לא העלו את זה
אם מישהו יוכל לשלוח לי זה מממש יעזור -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
כן ראיתי אבל לא העלו את זה
אם מישהו יוכל לשלוח לי זה מממש יעזור@TAMI-0 לא העלו מכיוון שהוא שירת נשים
אם @אייצ-ית או משהו אחר מ @צוות-פיקוח יאשר אני אשלח בפנייה לניהול ויעבירו לך
(זה מה שעשו פעם קודמת) -
@TAMI-0 לא העלו מכיוון שהוא שירת נשים
אם @אייצ-ית או משהו אחר מ @צוות-פיקוח יאשר אני אשלח בפנייה לניהול ויעבירו לך
(זה מה שעשו פעם קודמת)@אחות-קטנה יש גם גרסת גברים
כשלמדנו אותו ביסודי זה היה גברים......... -
@TAMI-0 לא העלו מכיוון שהוא שירת נשים
אם @אייצ-ית או משהו אחר מ @צוות-פיקוח יאשר אני אשלח בפנייה לניהול ויעבירו לך
(זה מה שעשו פעם קודמת)@אחות-קטנה אמר באני מחפשת את השיר שנקרא שררת הדורות יש פה מישהו את זה?:
@TAMI-0 לא העלו מכיוון שהוא שירת נשים
אם @אייצ-ית או משהו אחר מ @צוות-פיקוח יאשר אני אשלח בפנייה לניהול ויעבירו לך
(זה מה שעשו פעם קודמת)מאשרת, תשלחי לשם ואשלח לה. רק תכתבי לי בפניה עבור מי זה.
-
@אחות-קטנה יש גם גרסת גברים
כשלמדנו אותו ביסודי זה היה גברים.........@כ-פ גם אנחנו למדנו את זה ביסודי בגרסת גברים רק שלא הצלחתי להשיג את זה בשום צורה ואופן
אם יש לך תעלי לפה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות