עוד ביצוע...
-
ניגון הבעל שם טוב
לא משהו....הביצוע יותר יפה בתחלה מבהמשך...
ויש איזה בעיה בהקלטה שלקראת הסוף הוא עושה קפיצה קטנה...אל תתיחסו@RACHELY-0 יש פספוסים קטנטנים
אולי יד שמאל צריכה להיות רכה יותר, ההרמוניה נשמעת חזק
ממש ממש יפה
לא שאני ברמה יותר גבוהה ממך
מבינה ויודעת כמה עבודה זה, מעריכה מאוד שהעלת הקלטות שלך, אני עוד לא מעיזה
כמה זמן את מנגנת?
אגב אשמח לתווים
ובסוףףףף היית עושה סיומת באוקטבה יותר גבוהה, חוץ ממה שעשית- בתור המשך
היית מפרקת שוב את האקורד באוקטבה גבוהה זה ממש חסר באוזן, ציפיתי לזה וזה לא הגיעע
-זה יהיה מהמםם -
@RACHELY-0 יש פספוסים קטנטנים
אולי יד שמאל צריכה להיות רכה יותר, ההרמוניה נשמעת חזק
ממש ממש יפה
לא שאני ברמה יותר גבוהה ממך
מבינה ויודעת כמה עבודה זה, מעריכה מאוד שהעלת הקלטות שלך, אני עוד לא מעיזה
כמה זמן את מנגנת?
אגב אשמח לתווים
ובסוףףףף היית עושה סיומת באוקטבה יותר גבוהה, חוץ ממה שעשית- בתור המשך
היית מפרקת שוב את האקורד באוקטבה גבוהה זה ממש חסר באוזן, ציפיתי לזה וזה לא הגיעע
-זה יהיה מהמםם -
@yael תודהה
לפעמים אין לי את זה...מה לעשות?
ובאמת הביצוע יצא קצת צולע...
אבל מזה לומדים....
ואני לא למדתי, ועכשיו לומדת הרמוניה
וזה בלי תווים זה, ביצוע על המקום לפי שמיעה..@RACHELY-0 אמר בעוד ביצוע...:
@yael תודהה
לפעמים אין לי את זה...מה לעשות?
ובאמת הביצוע יצא קצת צולע...
אבל מזה לומדים....
ואני לא למדתי, ועכשיו לומדת הרמוניה
וזה בלי תווים זה, ביצוע על המקום לפי שמיעה..וואווו איזה כשרון!
גם ההרמוניה משמיעה??
אז מסתכלים על זה אחרת לגמריי
-
@RACHELY-0 אמר בעוד ביצוע...:
@yael תודהה
לפעמים אין לי את זה...מה לעשות?
ובאמת הביצוע יצא קצת צולע...
אבל מזה לומדים....
ואני לא למדתי, ועכשיו לומדת הרמוניה
וזה בלי תווים זה, ביצוע על המקום לפי שמיעה..וואווו איזה כשרון!
גם ההרמוניה משמיעה??
אז מסתכלים על זה אחרת לגמריי
-
@RACHELY-0 אמר בעוד ביצוע...:
@yael כן
הכל על המקום....ענקק!!
וואוו אז כנראה שיהיה לך קל ללמוד הרמוניה
קיבלת מתנה יפה -
@RACHELY-0 אמר בעוד ביצוע...:
@yael כן
הכל על המקום....ענקק!!
וואוו אז כנראה שיהיה לך קל ללמוד הרמוניה
קיבלת מתנה יפה -
@yael תודהה
באמת כשאני לומדת עכשיו הרמוניה זה בעצם רק חידושים מעניינים שאפשר לדעת רק כשלומדים...אז זה נחמד!@RACHELY-0
אז אני לא כמו @yael שיודעת פסנתר ומעירה הערות לענין..
אני רק יודעת לנגן את המנגינה של החופה
אבל עדיין ,אם אני יכולה טיפונת להעיד על עצמי
אני מאד רגישה לזיופים
אז היו לך קצת בריחות פה ושם
אבל ואווו, אני כל כך נהנת להקשיב לך
ואם זה משמיעה, ובלי תווים אז את בכלל מוכשרת בענקאיזה כיף לי שאת בוחרת את השירים שאני הכי אוהבת
מקודם את "אני מאמין", עכשיו ניגון הבעל שם טוב
מה צריך יותר מזה??
-
@RACHELY-0
אז אני לא כמו @yael שיודעת פסנתר ומעירה הערות לענין..
אני רק יודעת לנגן את המנגינה של החופה
אבל עדיין ,אם אני יכולה טיפונת להעיד על עצמי
אני מאד רגישה לזיופים
אז היו לך קצת בריחות פה ושם
אבל ואווו, אני כל כך נהנת להקשיב לך
ואם זה משמיעה, ובלי תווים אז את בכלל מוכשרת בענקאיזה כיף לי שאת בוחרת את השירים שאני הכי אוהבת
מקודם את "אני מאמין", עכשיו ניגון הבעל שם טוב
מה צריך יותר מזה??
@אין-על-מוזיקה תודהה
זה באמת משהו על המקום ויצאו אילתורים כאלה של בערך.....שיצאו פה ושם וסתם חירבשתי -
@אין-על-מוזיקה תודהה
זה באמת משהו על המקום ויצאו אילתורים כאלה של בערך.....שיצאו פה ושם וסתם חירבשתי@RACHELY-0 אם זה ביצוע של אלתור אז מה יהיה ביצוע שתתאמני עליו ויהיה עם תווים?

את כל כך מוכשרת (בלי עין הרע
)
אני מחכה כבר בקוצר רוח לביצוע הבא שלך -
@RACHELY-0 אם זה ביצוע של אלתור אז מה יהיה ביצוע שתתאמני עליו ויהיה עם תווים?

את כל כך מוכשרת (בלי עין הרע
)
אני מחכה כבר בקוצר רוח לביצוע הבא שלך@אין-על-מוזיקה חחחחח תודה! אני מסמיקה

דווקא ניגנתי עכשיו עוד משהו אבל לא הקלטתי.... -
ניגון הבעל שם טוב
לא משהו....הביצוע יותר יפה בתחלה מבהמשך...
ויש איזה בעיה בהקלטה שלקראת הסוף הוא עושה קפיצה קטנה...אל תתיחסו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות