הרחבת זיכרון בקורג PA1000
-
@יהודה-8 בדגם PA700 יש אפשרות להרחיב ע"י כרטיס זיכרון, זה נמצא בפאנל האחורי, יכול להיות שגם בPA1000 יש את זה (מן הסתם), וצריך לקרוא את ההוראות קודם. בהצלחה!
@המאסטרו-הנסתר כמה עולה כרטיס זיכרון כזה? ואיפה אפשר להשיג אותו?
אשמח לדעת בדחיפות.. -
@המאסטרו-הנסתר כמה עולה כרטיס זיכרון כזה? ואיפה אפשר להשיג אותו?
אשמח לדעת בדחיפות..@906 אני חושב שזה כרטיס רגיל
-
@906 אני חושב שזה כרטיס רגיל
@המאסטרו-הנסתר סתם כרטיס זיכרון סטנדרטי?
-
@המאסטרו-הנסתר סתם כרטיס זיכרון סטנדרטי?
-
@906 לכאורה כן, אבל לא כרטיס מיקרו, אלא כרטיס SD (הגדולים יותר)
-
@906 לכאורה כן, אבל לא כרטיס מיקרו, אלא כרטיס SD (הגדולים יותר)
@המאסטרו-הנסתר טעות חמורה זה מרחיב את האסון הפנימי לסטים שירים וכ"ו אבל זה לא מרחיב את כמות הזיכרון לדגימות
-
@המאסטרו-הנסתר טעות חמורה זה מרחיב את האסון הפנימי לסטים שירים וכ"ו אבל זה לא מרחיב את כמות הזיכרון לדגימות
@הקלידן-הצפוני
היוצא מכאן שאין אפשרות להרחיב כלל
הבנתי נכון? -
@הקלידן-הצפוני
היוצא מכאן שאין אפשרות להרחיב כלל
הבנתי נכון?@יהודה-8 כן מישהו אמר לי שהוא ניסה להרחיב מבחינת החומרה והוא פירק את האורגן במעבדה והוא אמר לי שזה בלתי אפשרי
-
@יהודה-8 כן מישהו אמר לי שהוא ניסה להרחיב מבחינת החומרה והוא פירק את האורגן במעבדה והוא אמר לי שזה בלתי אפשרי
@הקלידן-הצפוני @יהודה-8 במעבדה זה ודאי לא אפשרי מאחר ומבחינת חומרה זה דיסק אחד רק השאלה כמה זיכרון מוקצה ונעול עבוד דגימות.
בעדכון גירסא 3 לPA4X גדל נפח הזיכרון RAM מ800 מגה ל-ג'יגה.
זה הכל עניין של תוכנה ומחיצות, ככה שפיזית אין מה לעשות.
אלא אם תצליח לפרוץ את התוכנה שלהם... בהצלחה... -
@הקלידן-הצפוני @יהודה-8 במעבדה זה ודאי לא אפשרי מאחר ומבחינת חומרה זה דיסק אחד רק השאלה כמה זיכרון מוקצה ונעול עבוד דגימות.
בעדכון גירסא 3 לPA4X גדל נפח הזיכרון RAM מ800 מגה ל-ג'יגה.
זה הכל עניין של תוכנה ומחיצות, ככה שפיזית אין מה לעשות.
אלא אם תצליח לפרוץ את התוכנה שלהם... בהצלחה... -
@הקלידן-הצפוני @יהודה-8 במעבדה זה ודאי לא אפשרי מאחר ומבחינת חומרה זה דיסק אחד רק השאלה כמה זיכרון מוקצה ונעול עבוד דגימות.
בעדכון גירסא 3 לPA4X גדל נפח הזיכרון RAM מ800 מגה ל-ג'יגה.
זה הכל עניין של תוכנה ומחיצות, ככה שפיזית אין מה לעשות.
אלא אם תצליח לפרוץ את התוכנה שלהם... בהצלחה... -
@א-ה-2 פשוט מאד מאד...
כל פעם שיוצא אורגן חדש לחברה מקבילההם רוצים להשאר על המפה מבחינת התחרות, לכן הם שומרים לעצמם מראש אופציות כאלה, כי אי אפשר להוציא אורגן חדש כל שנתיים...
תחשוב בראש עסקי, זה כל כך ברור..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות