דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. סליידים מוגברים לימהה

סליידים מוגברים לימהה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
17 פוסטים 5 כותבים 513 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עולה מן הצלליםע מנותק
    עולה מן הצלליםע מנותק
    עולה מן הצללים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לי sx600 ואני צריך סליידים בשבילו, יש דרך להקליט את זה מתוך האורגן העניין הוא שזה יוצא מאוד נמוך ותוך כדי הנגינה אין לזה שום משמעות
    יש דרך להגביר את זה בתוך האורגן כי אין לי קיוביס ואני לא יודע להשתמש בזה...
    או שמישהו יביא לי כבר מוגברים אני ממש אשמח

    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

      יש לי sx600 ואני צריך סליידים בשבילו, יש דרך להקליט את זה מתוך האורגן העניין הוא שזה יוצא מאוד נמוך ותוך כדי הנגינה אין לזה שום משמעות
      יש דרך להגביר את זה בתוך האורגן כי אין לי קיוביס ואני לא יודע להשתמש בזה...
      או שמישהו יביא לי כבר מוגברים אני ממש אשמח

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @עולה-מן-הצללים אפשר קצת הסבר למה זה סליידרים? (אגב התמונת פרופיל הרגה אותי מצחוק 🤣🤣)

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      עולה מן הצלליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

        @עולה-מן-הצללים אפשר קצת הסבר למה זה סליידרים? (אגב התמונת פרופיל הרגה אותי מצחוק 🤣🤣)

        עולה מן הצלליםע מנותק
        עולה מן הצלליםע מנותק
        עולה מן הצללים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @חכם_בלילה כהצליל עולה את כל הסריגים של הגיטרה זה נקרא סלייד נראה לי לא?

        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

          @חכם_בלילה כהצליל עולה את כל הסריגים של הגיטרה זה נקרא סלייד נראה לי לא?

          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @עולה-מן-הצללים נראה @מתמש-מקצועי אתם יודעים מה זה?

          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

            @עולה-מן-הצללים נראה @מתמש-מקצועי אתם יודעים מה זה?

            למדןל מנותק
            למדןל מנותק
            למדן
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
            #5

            @חכם_בלילה בגיטרה יש שיטה פעם עשו את זה עם בקבוק חתכו מלמעלה . כנראה היום יש שטות יותר טובות 😄
            d0ae2b4b-beb3-4613-8875-361be863d714-image.png

            @עולה-מן-הצללים
            ואיך אתה מקשר את זה ליאמהה
            הצלילים של הגיטרה מגיע עם זה יש לך בצד שמאל של האורגן שתי לחצנים מיוחד לזה
            מקווה שלזה התכוונת

            קניית כלי נגינה
            ביט-פלוס
            יוטיוב

            עולה מן הצלליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • למדןל למדן

              @חכם_בלילה בגיטרה יש שיטה פעם עשו את זה עם בקבוק חתכו מלמעלה . כנראה היום יש שטות יותר טובות 😄
              d0ae2b4b-beb3-4613-8875-361be863d714-image.png

              @עולה-מן-הצללים
              ואיך אתה מקשר את זה ליאמהה
              הצלילים של הגיטרה מגיע עם זה יש לך בצד שמאל של האורגן שתי לחצנים מיוחד לזה
              מקווה שלזה התכוונת

              עולה מן הצלליםע מנותק
              עולה מן הצלליםע מנותק
              עולה מן הצללים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @למדן בצד שמאל? איפה?
              חוצמיזה, אני רוצה להקליט את זה בפדים, ואני יודע איך לעשות את זה הבעיה היא שזה יוצא מאוד חלש

              חכם_בלילהח למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

                @למדן בצד שמאל? איפה?
                חוצמיזה, אני רוצה להקליט את זה בפדים, ואני יודע איך לעשות את זה הבעיה היא שזה יוצא מאוד חלש

                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילה
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @עולה-מן-הצללים תחפש בהגדרות Sound pads volume או משהו בסגנון...

                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

                  @למדן בצד שמאל? איפה?
                  חוצמיזה, אני רוצה להקליט את זה בפדים, ואני יודע איך לעשות את זה הבעיה היא שזה יוצא מאוד חלש

                  למדןל מנותק
                  למדןל מנותק
                  למדן
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @עולה-מן-הצללים בצד שמאל כתוב על זה art.
                  א"א לבנות על זה מולטי פד
                  רק עם זה על הקלידים

                  קניית כלי נגינה
                  ביט-פלוס
                  יוטיוב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאיר הקלידןמ מנותק
                    מאיר הקלידןמ מנותק
                    מאיר הקלידן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    נתקלתי בבעיה הזאת פעם...
                    2 פתרונות מהירים:

                    1. להגביה את זה בווליום הפנימי ל127 (כלומר בטבלה הזאת שאפשר לשלוט במיקומים והווליום של פקודות המידי)
                    2. לדגום את זה החוצה מהכלי (פשוט להקליט את זה בהקלטה הפנימית של האורגן בקובץ WAVׂׂׂ ואז אפשר בכל תוכנה פשוטה (אפילו אודיו סיטי https://he.wizcase.com/download/audacity/) לנרמל את זה לווליום הכי גבוה ולהחזיר את הדגימה לאורגן
                      3.להקליט כמה אחד על השני...
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאיר הקלידןמ מנותק
                      מאיר הקלידןמ מנותק
                      מאיר הקלידן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      ואגב קוראים לזה סליידים ולא סליידרים (SLIDׁׂׂ)

                      עולה מן הצלליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מאיר הקלידןמ מאיר הקלידן

                        ואגב קוראים לזה סליידים ולא סליידרים (SLIDׁׂׂ)

                        עולה מן הצלליםע מנותק
                        עולה מן הצלליםע מנותק
                        עולה מן הצללים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מאיר-הקלידן קודם כל תודה, אתה הראשון שהבין מה אני רוצה...
                        ולגבי הפתרונות, הפתרון הראשון כמובן לא פרקטי מספיק, והפתרון השני והשלישי עוזר רק במקרה שני רוצה לעשות הקלטה ולא להשתמש בזה תוך כדי נגינה

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

                          @מאיר-הקלידן קודם כל תודה, אתה הראשון שהבין מה אני רוצה...
                          ולגבי הפתרונות, הפתרון הראשון כמובן לא פרקטי מספיק, והפתרון השני והשלישי עוזר רק במקרה שני רוצה לעשות הקלטה ולא להשתמש בזה תוך כדי נגינה

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מקצועיות
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מקצועיות
                          #12

                          @עולה-מן-הצללים אם הייתי כותב מראש שאתה רוצה סלייד של גיטרה או גיטרה בס זה היה יותר מובן...
                          ו @מאיר-הקלידן אגב זה slide..

                          על כל פנים יש לי דגימה כזו, אם זה יעזור לך.

                          אם יש רק 70 לשון
                          אזי המוזיקה היא ה-71

                          עולה מן הצלליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מקצועיות

                            @עולה-מן-הצללים אם הייתי כותב מראש שאתה רוצה סלייד של גיטרה או גיטרה בס זה היה יותר מובן...
                            ו @מאיר-הקלידן אגב זה slide..

                            על כל פנים יש לי דגימה כזו, אם זה יעזור לך.

                            עולה מן הצלליםע מנותק
                            עולה מן הצלליםע מנותק
                            עולה מן הצללים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @מקצועיות יעזור מאוד אתה יכול לשלוח?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • עולה מן הצלליםע עולה מן הצללים

                              @מקצועיות יעזור מאוד אתה יכול לשלוח?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מקצועיות
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @עולה-מן-הצללים זה דגימה בקובץ WAV, אז אם מה שכתבת לעיל שפיתרון 2 ו-3 לא תקפים לגביך, אז גם זה לא.
                              רק שאני חושב שבכל מצב זה כן יעבוד לך.

                              תכתוב לי אם אתה בכ"ז מעוניין בזה.

                              אם יש רק 70 לשון
                              אזי המוזיקה היא ה-71

                              עולה מן הצלליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מקצועיות

                                @עולה-מן-הצללים זה דגימה בקובץ WAV, אז אם מה שכתבת לעיל שפיתרון 2 ו-3 לא תקפים לגביך, אז גם זה לא.
                                רק שאני חושב שבכל מצב זה כן יעבוד לך.

                                תכתוב לי אם אתה בכ"ז מעוניין בזה.

                                עולה מן הצלליםע מנותק
                                עולה מן הצלליםע מנותק
                                עולה מן הצללים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עולה מן הצללים
                                #15

                                @מקצועיות אוקיי תשלח אני אנסה את זה אולי גם אפשר להקליט את ההקלטה על הפדים אח"כ
                                תודה!!
                                אגב אני בנטפרי אז אם תוכל לשלוח בצורה שיפתח לי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מאיר הקלידןמ מנותק
                                  מאיר הקלידןמ מנותק
                                  מאיר הקלידן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  למה פיתרון מס' 1 לא רלוונטי תקליט את זה על פד ותגביה בטבלה ל127...

                                  עולה מן הצלליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מאיר הקלידןמ מאיר הקלידן

                                    למה פיתרון מס' 1 לא רלוונטי תקליט את זה על פד ותגביה בטבלה ל127...

                                    עולה מן הצלליםע מנותק
                                    עולה מן הצלליםע מנותק
                                    עולה מן הצללים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @מאיר-הקלידן כי ברגע שאני אעבור מקצב זה יתאפס...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות
                                    תגובה
                                    • תגובה כנושא
                                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                                    • מהישן לחדש
                                    • מהחדש לישן
                                    • הכי הרבה הצבעות


                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • לא נקרא 0
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • שליחת פנייה לניהול