סליידים מוגברים לימהה
-
יש לי sx600 ואני צריך סליידים בשבילו, יש דרך להקליט את זה מתוך האורגן העניין הוא שזה יוצא מאוד נמוך ותוך כדי הנגינה אין לזה שום משמעות
יש דרך להגביר את זה בתוך האורגן כי אין לי קיוביס ואני לא יודע להשתמש בזה...
או שמישהו יביא לי כבר מוגברים אני ממש אשמח -
יש לי sx600 ואני צריך סליידים בשבילו, יש דרך להקליט את זה מתוך האורגן העניין הוא שזה יוצא מאוד נמוך ותוך כדי הנגינה אין לזה שום משמעות
יש דרך להגביר את זה בתוך האורגן כי אין לי קיוביס ואני לא יודע להשתמש בזה...
או שמישהו יביא לי כבר מוגברים אני ממש אשמח@עולה-מן-הצללים אפשר קצת הסבר למה זה סליידרים? (אגב התמונת פרופיל הרגה אותי מצחוק

) -
@עולה-מן-הצללים אפשר קצת הסבר למה זה סליידרים? (אגב התמונת פרופיל הרגה אותי מצחוק

)@חכם_בלילה כהצליל עולה את כל הסריגים של הגיטרה זה נקרא סלייד נראה לי לא?
-
@חכם_בלילה כהצליל עולה את כל הסריגים של הגיטרה זה נקרא סלייד נראה לי לא?
@עולה-מן-הצללים נראה @מתמש-מקצועי אתם יודעים מה זה?
-
@עולה-מן-הצללים נראה @מתמש-מקצועי אתם יודעים מה זה?
@חכם_בלילה בגיטרה יש שיטה פעם עשו את זה עם בקבוק חתכו מלמעלה . כנראה היום יש שטות יותר טובות


@עולה-מן-הצללים
ואיך אתה מקשר את זה ליאמהה
הצלילים של הגיטרה מגיע עם זה יש לך בצד שמאל של האורגן שתי לחצנים מיוחד לזה
מקווה שלזה התכוונת -
@חכם_בלילה בגיטרה יש שיטה פעם עשו את זה עם בקבוק חתכו מלמעלה . כנראה היום יש שטות יותר טובות


@עולה-מן-הצללים
ואיך אתה מקשר את זה ליאמהה
הצלילים של הגיטרה מגיע עם זה יש לך בצד שמאל של האורגן שתי לחצנים מיוחד לזה
מקווה שלזה התכוונת@למדן בצד שמאל? איפה?
חוצמיזה, אני רוצה להקליט את זה בפדים, ואני יודע איך לעשות את זה הבעיה היא שזה יוצא מאוד חלש -
@למדן בצד שמאל? איפה?
חוצמיזה, אני רוצה להקליט את זה בפדים, ואני יודע איך לעשות את זה הבעיה היא שזה יוצא מאוד חלש@עולה-מן-הצללים תחפש בהגדרות Sound pads volume או משהו בסגנון...
-
@למדן בצד שמאל? איפה?
חוצמיזה, אני רוצה להקליט את זה בפדים, ואני יודע איך לעשות את זה הבעיה היא שזה יוצא מאוד חלש@עולה-מן-הצללים בצד שמאל כתוב על זה art.
א"א לבנות על זה מולטי פד
רק עם זה על הקלידים -
נתקלתי בבעיה הזאת פעם...
2 פתרונות מהירים:- להגביה את זה בווליום הפנימי ל127 (כלומר בטבלה הזאת שאפשר לשלוט במיקומים והווליום של פקודות המידי)
- לדגום את זה החוצה מהכלי (פשוט להקליט את זה בהקלטה הפנימית של האורגן בקובץ WAVׂׂׂ ואז אפשר בכל תוכנה פשוטה (אפילו אודיו סיטי https://he.wizcase.com/download/audacity/) לנרמל את זה לווליום הכי גבוה ולהחזיר את הדגימה לאורגן
3.להקליט כמה אחד על השני...
-
ואגב קוראים לזה סליידים ולא סליידרים (SLIDׁׂׂ)
-
ואגב קוראים לזה סליידים ולא סליידרים (SLIDׁׂׂ)
@מאיר-הקלידן קודם כל תודה, אתה הראשון שהבין מה אני רוצה...
ולגבי הפתרונות, הפתרון הראשון כמובן לא פרקטי מספיק, והפתרון השני והשלישי עוזר רק במקרה שני רוצה לעשות הקלטה ולא להשתמש בזה תוך כדי נגינה -
@מאיר-הקלידן קודם כל תודה, אתה הראשון שהבין מה אני רוצה...
ולגבי הפתרונות, הפתרון הראשון כמובן לא פרקטי מספיק, והפתרון השני והשלישי עוזר רק במקרה שני רוצה לעשות הקלטה ולא להשתמש בזה תוך כדי נגינה@עולה-מן-הצללים אם הייתי כותב מראש שאתה רוצה סלייד של גיטרה או גיטרה בס זה היה יותר מובן...
ו @מאיר-הקלידן אגב זה slide..על כל פנים יש לי דגימה כזו, אם זה יעזור לך.
-
@עולה-מן-הצללים אם הייתי כותב מראש שאתה רוצה סלייד של גיטרה או גיטרה בס זה היה יותר מובן...
ו @מאיר-הקלידן אגב זה slide..על כל פנים יש לי דגימה כזו, אם זה יעזור לך.
@מקצועיות יעזור מאוד אתה יכול לשלוח?
-
@מקצועיות יעזור מאוד אתה יכול לשלוח?
@עולה-מן-הצללים זה דגימה בקובץ WAV, אז אם מה שכתבת לעיל שפיתרון 2 ו-3 לא תקפים לגביך, אז גם זה לא.
רק שאני חושב שבכל מצב זה כן יעבוד לך.תכתוב לי אם אתה בכ"ז מעוניין בזה.
-
@עולה-מן-הצללים זה דגימה בקובץ WAV, אז אם מה שכתבת לעיל שפיתרון 2 ו-3 לא תקפים לגביך, אז גם זה לא.
רק שאני חושב שבכל מצב זה כן יעבוד לך.תכתוב לי אם אתה בכ"ז מעוניין בזה.
@מקצועיות אוקיי תשלח אני אנסה את זה אולי גם אפשר להקליט את ההקלטה על הפדים אח"כ
תודה!!
אגב אני בנטפרי אז אם תוכל לשלוח בצורה שיפתח לי -
למה פיתרון מס' 1 לא רלוונטי תקליט את זה על פד ותגביה בטבלה ל127...
-
למה פיתרון מס' 1 לא רלוונטי תקליט את זה על פד ותגביה בטבלה ל127...
@מאיר-הקלידן כי ברגע שאני אעבור מקצב זה יתאפס...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות