מה דעתכם על המקצבים ועל הנגינה
-
@חכם_בלילה כל מה שניגנתי ביד ימין זה דגימות חיצוניות והמקצב חוץ מהתופים הכל מהאורגן
י'מקצוען ! ממש מדהים !
אתה חייב להיות הקלידן הארצי (אולי אפי' הלאומי) לא רק הצפוני ! -
@הקלידן-הצפוני אהבתי גם את הנגינה הרוק נשמע ממש טוב
הפריילך בהתחלה הייתי מציעה לך להחליף את הבאס זה נשמע של האורגן תגיד לי אם צדקתי
תחליף לדגימה שיהיה יותר קרוב ל x1בגדול זה טוב
יש עוד משהו בפריילך תעשה קצת מיקסתמשיך זה טוב אני אוהב שאתה כל הזמן משחק גם עם המקצב

-
https://drive.google.com/file/d/****1fth28kRUjk0EdvZixO51N9qpAPcJQ7qj/view?usp=share_link אלתרתי מחרוזת לייב על הקלידים אשמח לדעת מה חוות דעתכם על איכות המקצבים ועל הנגינה ועם הרמה של המקצבים מספיקה לאירוע
@הקלידן-הצפוני מטורף לגמרי כמה שנים אתה על אורגן?
-
@הקלידן-הצפוני מטורף לגמרי כמה שנים אתה על אורגן?
@חיים1 4 שנים אני אשמח לשמוע הקלטות שלך מנגן
-
@חיים1 זה בגלל השרת, פשוט תעלה למג'יקוד ותוסיף כוכביות
-
@חיים1 זה בגלל השרת, פשוט תעלה למג'יקוד ותוסיף כוכביות
@אדם-חכם-וישר לא הבנתי כלום
-
@yossefi נכנס לMEDIA לוחץ בחלון COPY ולוחץ על מה שאתה רוצה להעתיק
-
@yossefi נכנס לMEDIA לוחץ בחלון COPY ולוחץ על מה שאתה רוצה להעתיק
-
@yossefi נכנס לMEDIA לוחץ בחלון COPY ולוחץ על מה שאתה רוצה להעתיק
@הקלידן-הצפוני ודרך אגב אתה יודע אם אפשר להקליט את עצמי שאני מנגן עם מקצב ושר ביחד ושומעים את השירה בהקלטה?
-
@yossefi נכנס לMEDIA לוחץ בחלון COPY ולוחץ על מה שאתה רוצה להעתיק
@הקלידן-הצפוני זה רושם לי FIL NOT FOUND מה זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
