דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד

איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
109 פוסטים 47 כותבים 5.7k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H hiush its me

    @shoval תאמת את שולי רנד אהבתי

    S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #45

    @hiush-its-me שולי רנד לא שפט בכל התכנית רק בגמר לא?

    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

    H תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • S shoval

      @hiush-its-me שולי רנד לא שפט בכל התכנית רק בגמר לא?

      H מנותק
      H מנותק
      hiush its me
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #46

      @shoval כן,נכון אבל אהבתי את צורת השיפוט שלו ואת הרגישות...

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S shoval

        @hiush-its-me הכל טוב, "כשם שפרצופיהם שונים"...אני חופשי הייתי מריצה את הקטעים שאביעד גיל וברומר דיברו בהם...עדי רן בעיקר הצחיק אותי, אבל תכ'לס הוא אמר דברים נכונים(לדעתי) וסטופל בזכותו הייתי מקשיבה לפרשנות של הביצועים, בן אדם כ"כ חכם ואנושי! לא זוכרת שהוא היה כ"כ ציני🤔

        ע מנותק
        ע מנותק
        עעעעע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #47

        @shoval אין ספק שהוא מעניין והוא מרים את התוכנית אבל ביקורתי מידי

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • H hiush its me

          @shoval כן,נכון אבל אהבתי את צורת השיפוט שלו ואת הרגישות...

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #48

          @hiush-its-me נכון אין עליו!!! יש לו שיר אחד שמפיל אותי "גיליתי מחדש" מכירה? כתיבה מפוצצת ולחן מטורףףףף

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          מישהי מאמימ H 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ע עעעעע

            @shoval אין ספק שהוא מעניין והוא מרים את התוכנית אבל ביקורתי מידי

            S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #49

            @עעעעע לא חושבת, הוא יודע לזהות פוטנציאל ונאמן מאוד לעמדותיו- זה לדעתי הכי חשוב בשופט ויש לו את זה!

            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shoval

              @hiush-its-me נכון אין עליו!!! יש לו שיר אחד שמפיל אותי "גיליתי מחדש" מכירה? כתיבה מפוצצת ולחן מטורףףףף

              מישהי מאמימ מנותק
              מישהי מאמימ מנותק
              מישהי מאמי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #50

              @shoval אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:

              @hiush-its-me נכון אין עליו!!! יש לו שיר אחד שמפיל אותי "גיליתי מחדש" מכירה? כתיבה מפוצצת ולחן מטורףףףף

              תעלי לי אותו.. יש מצב?

              החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                @shoval אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:

                @hiush-its-me נכון אין עליו!!! יש לו שיר אחד שמפיל אותי "גיליתי מחדש" מכירה? כתיבה מפוצצת ולחן מטורףףףף

                תעלי לי אותו.. יש מצב?

                S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #51

                @מישהי-מאמי https://www.youtube.com/watch?v=huxBYJFMQnM

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S shoval

                  @מישהי-מאמי https://www.youtube.com/watch?v=huxBYJFMQnM

                  מישהי מאמימ מנותק
                  מישהי מאמימ מנותק
                  מישהי מאמי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #52

                  @shoval לא נפתח לי יוטיוב..

                  החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S shoval

                    @hiush-its-me נכון אין עליו!!! יש לו שיר אחד שמפיל אותי "גיליתי מחדש" מכירה? כתיבה מפוצצת ולחן מטורףףףף

                    H מנותק
                    H מנותק
                    hiush its me
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #53

                    @shoval בטח מכירה.. שיר מדהיםםםם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                      @shoval לא נפתח לי יוטיוב..

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shoval
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #54

                      @מישהי-מאמי
                      מילים לשיר:
                      גיליתי מחדש (1).mp3

                      מילים לשיר-
                      פתאום גיליתי מחדש את אהבתי אלייך
                      כמו פעם את נחשקת, שותה את מילותייך
                      כמו הלך במדבר באמצע קיץ חם
                      פתאום קולך ערב, פתאום מראך נאוה
                      פתאום אין שועלים, הם כבר לא משוטטים בכרמייך היפים
                      פתאום גיליתי מחדש

                      פתאום נפשי הטהרה ומוחי צלול כמים
                      על ידי אמת קשורה ויש לי אור בין העיניים
                      להם ולא יראו, אבל אני רואה אותך
                      יפה כלבנה, כמו שמש חמימה
                      כמו כלה בחופתה, ביום שמחת ליבה
                      אני גיליתי מחדש

                      לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי
                      ההכרה אז נחשפה, ואני בכיתי
                      לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי
                      ההכרה אז נפרצה ואני בכיתי
                      פתאום גיליתי מחדש

                      פתאום אני כמו תינוק שרק עכשיו נולד
                      את צעדיי הראשונים עושה ישר לתוך ידייך
                      על ראשי, כמו מברכות אותי
                      ביום בואי אלייך, ביום היוולדי, ביום שמחתי
                      ביום שהא-ל שוב עמד לצידי
                      אני נולדתי מחדש

                      לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי
                      ההכרה אז נחשפה, ואני בכיתי
                      לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי
                      ההכרה אז נפרצה ואני בכיתי
                      אני נולדתי מחדש.

                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                        מחפשת שם מגניבמ מנותק
                        מחפשת שם מגניב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #55

                        הקול הבא
                        ואולי שיעשו ילדי פלא?

                        היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מחפשת שם מגניבמ מחפשת שם מגניב

                          הקול הבא
                          ואולי שיעשו ילדי פלא?

                          היידה מיוזיק 0ה מנותק
                          היידה מיוזיק 0ה מנותק
                          היידה מיוזיק 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #56

                          @מחפשת-שם-מגניב אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:

                          ואולי שיעשו ילדי פלא?

                          היה בכיכר השבת את כוכב המג'יקאס- שזה 'הקול הבא' לילדים.
                          ומנחם טוקר הנחה.
                          אז לא חושבת שיעשו את אותו פורמט בקול חי...
                          אבל יכול להיות...אי אפשר לדעת😉

                          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                          (עקיבא תורג'מן)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                            מחפשת שם מגניבמ מנותק
                            מחפשת שם מגניב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #57

                            ת'אמת שזה באמת אולי סתם תקוה
                            אבל אולי בעתיד
                            ומה שמבאס זה שבנטפרי אי אפשר הי'ה לראות את המגיקאס וזה הי'ה מעצבן בטרוף

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מחפשת שם מגניבמ מחפשת שם מגניב

                              ת'אמת שזה באמת אולי סתם תקוה
                              אבל אולי בעתיד
                              ומה שמבאס זה שבנטפרי אי אפשר הי'ה לראות את המגיקאס וזה הי'ה מעצבן בטרוף

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              ברכהלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #58

                              הקול הבא
                              ברורררררר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • hi it's meH מנותק
                                hi it's meH מנותק
                                hi it's me
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #59

                                את האמת
                                לא ראיתי את הקול הבא
                                כי כשהקול הבא היה עדיין לא היה לנו אינטרנט בבית, אז לא היה לי איך.......
                                וגם כשהיה את המלחינים ויכלתי לראות משום מה זה לא ענין אותי!
                                אז כאני רואה את המאסטרו, אני עושה תוך כדי מלא דברים, אז זה ניהיה לי מענין.... בתור משהו לראות ברקע
                                אבל לשבת להסתכל משעמם לי😵
                                תגידו שווה לי לראות את הקול הבא עכשיו למרות שאני יודעת מי הזוכה??????
                                זה מענין????

                                האופציה הבאה זה לחפש תוכניות בשדות זרים............

                                יעל aי ד יהודי קדושי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • hi it's meH hi it's me

                                  את האמת
                                  לא ראיתי את הקול הבא
                                  כי כשהקול הבא היה עדיין לא היה לנו אינטרנט בבית, אז לא היה לי איך.......
                                  וגם כשהיה את המלחינים ויכלתי לראות משום מה זה לא ענין אותי!
                                  אז כאני רואה את המאסטרו, אני עושה תוך כדי מלא דברים, אז זה ניהיה לי מענין.... בתור משהו לראות ברקע
                                  אבל לשבת להסתכל משעמם לי😵
                                  תגידו שווה לי לראות את הקול הבא עכשיו למרות שאני יודעת מי הזוכה??????
                                  זה מענין????

                                  האופציה הבאה זה לחפש תוכניות בשדות זרים............

                                  יעל aי מנותק
                                  יעל aי מנותק
                                  יעל a
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #60

                                  @hi-it-s-me
                                  הקול הבא ממש מעניין!!!!!!!
                                  אפילו שראיתי את כל התוכנית אני עדיין רואה לפעמים שוב ביצועים יפים....
                                  והיה שם גם פרשנויות מעניינות...

                                  hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יעל aי יעל a

                                    @hi-it-s-me
                                    הקול הבא ממש מעניין!!!!!!!
                                    אפילו שראיתי את כל התוכנית אני עדיין רואה לפעמים שוב ביצועים יפים....
                                    והיה שם גם פרשנויות מעניינות...

                                    hi it's meH מנותק
                                    hi it's meH מנותק
                                    hi it's me
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #61

                                    @יעל-a אבל זה הפקה טובה? איכותית?
                                    ממתי שווה לי לראות, ואיזה עונה הכי שווה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • hi it's meH hi it's me

                                      את האמת
                                      לא ראיתי את הקול הבא
                                      כי כשהקול הבא היה עדיין לא היה לנו אינטרנט בבית, אז לא היה לי איך.......
                                      וגם כשהיה את המלחינים ויכלתי לראות משום מה זה לא ענין אותי!
                                      אז כאני רואה את המאסטרו, אני עושה תוך כדי מלא דברים, אז זה ניהיה לי מענין.... בתור משהו לראות ברקע
                                      אבל לשבת להסתכל משעמם לי😵
                                      תגידו שווה לי לראות את הקול הבא עכשיו למרות שאני יודעת מי הזוכה??????
                                      זה מענין????

                                      האופציה הבאה זה לחפש תוכניות בשדות זרים............

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוד ירושלמי בנשמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #62

                                      @hi-it-s-me זהנ לא דומה בסדר גודל לראלטי לא חרדי אבל יש שם דברים סבבה לא וואו

                                      כ.פ.כ יהודי קדושי יעל aי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ד דוד ירושלמי בנשמה

                                        @hi-it-s-me זהנ לא דומה בסדר גודל לראלטי לא חרדי אבל יש שם דברים סבבה לא וואו

                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #63

                                        @דוד-ירושלמי-בנשמה יואו למה לא לפרגן? כל האלו שתמיד דואגים להזכיר לנו כמה אנחנו קטנים, ולא מקצועיים, ולא מבינים, ליד כל העולם......
                                        @hi-it-s-me מי שלא מכיר דברים לא חרדיים (ב"ה!) כמוני, למשל, נהנה מזה מאוד.

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מוזיקאי בנשמה 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #64

                                          אני הייתי רוצה הקלידנים.

                                          אביגיל 5א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול