-
@אביגיל-1 אם אפשר קודם את הMP3
@חובב-המוזיקה-2
נשמה
https://send.magicode.me/send-file/file/ca8f1d42cd8ee457b9*****49b05e3d46842976f2ee5d/view
זכור ברית אברהםhttps://send.magicode.me/send-file/file/8a0b760235f9770d04ef06******1f72ebc2bffa953c8f/view
גם MP4 או לא דחוף??
-
@חובב-המוזיקה-2
נשמה
https://send.magicode.me/send-file/file/ca8f1d42cd8ee457b9*****49b05e3d46842976f2ee5d/view
זכור ברית אברהםhttps://send.magicode.me/send-file/file/8a0b760235f9770d04ef06******1f72ebc2bffa953c8f/view
גם MP4 או לא דחוף??
@אביגיל-1 תודה רבה רבה רבה את לא יודעת איך עזרת לי
ואם באמת לא קשה לך אשמח גם בMP4
תודה (אין לי לייקים כרגע סליחה...) -
@אביגיל-1 תודה רבה רבה רבה את לא יודעת איך עזרת לי
ואם באמת לא קשה לך אשמח גם בMP4
תודה (אין לי לייקים כרגע סליחה...)@חובב-המוזיקה-2
נשמה
https://send.magicode.me/send-file/file/066ed550dbdf98******d2e05a1ec8beadf0bd2e07b5cd/view
זכור ברית אברהםhttps://send.magicode.me/send-file/file/95739b7cb836ba217******5edfd0b6e307602d8801ca0/view
-
@חובב-המוזיקה-2
נשמה
https://send.magicode.me/send-file/file/066ed550dbdf98******d2e05a1ec8beadf0bd2e07b5cd/view
זכור ברית אברהםhttps://send.magicode.me/send-file/file/95739b7cb836ba217******5edfd0b6e307602d8801ca0/view
@אביגיל-1 אפשר בגמבו מייל ?
-
@אביגיל-1 אפשר בגמבו מייל ?
@חובב-המוזיקה-2 מה הבעיה במג'יקוד?
-
@חובב-המוזיקה-2 מה הבעיה במג'יקוד?
@rivka-0 משום מה אני לא יכול להוריד
הוא כותב לי אין לך הרשאות -
@rivka-0 משום מה אני לא יכול להוריד
הוא כותב לי אין לך הרשאות@חובב-המוזיקה-2 מוזר, ניסיתי עכשיו והצלחתי.
הורדת כוכביות? -
@חובב-המוזיקה-2 מוזר, ניסיתי עכשיו והצלחתי.
הורדת כוכביות?@rivka-0 כן ברור
-
@rivka-0 כן ברור
-
@rivka-0 וואו תודה רבה אין מילים!!!

-
@rivka-0 וואו תודה רבה אין מילים!!!

@חובב-המוזיקה-2 לא רוצה להיות נכסית, אבל אסור לכתוב פוסט של "תודה רבה"
-
@חובב-המוזיקה-2 לא רוצה להיות נכסית, אבל אסור לכתוב פוסט של "תודה רבה"
@rivka-0 לא ידעתי, למה???
-
@rivka-0 לא ידעתי, למה???
@חובב-המוזיקה-2 מצוטט מחוקי הפורום:
"תגובות כגנון תודה וכיו"ב יימחקו לאלתר שימו לב לצורך הבעת תודה יש אפשרות ללייק, למשתמשים חדשים אין אפשרות לתת לייק, ובבוא היום זה יפתח" -
@חובב-המוזיקה-2 מצוטט מחוקי הפורום:
"תגובות כגנון תודה וכיו"ב יימחקו לאלתר שימו לב לצורך הבעת תודה יש אפשרות ללייק, למשתמשים חדשים אין אפשרות לתת לייק, ובבוא היום זה יפתח"@rivka-0 אוקיי
(אין לי עדיין לייק...) -
https://youtu.be/VVh9Ndezr_8
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות