פרחי לונדון
-
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
לפני שנתיים הייתה הופעה גדולה "שישים שנה למוזיקה היהודית".
יש לך אותה??? חיפשתי בנרות!!
@כ-פ כתב בפרחי לונדון:
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
לפני שנתיים הייתה הופעה גדולה "שישים שנה למוזיקה היהודית".
יש לך אותה??? חיפשתי בנרות!!
יש לי
עוד מעט אני יעלה את זה
(צריך לחתוך כי יש שם מלא חלקים של זמרים אחרים וכו'...) -
@כ-פ כתב בפרחי לונדון:
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
לפני שנתיים הייתה הופעה גדולה "שישים שנה למוזיקה היהודית".
יש לך אותה??? חיפשתי בנרות!!
יש לי
עוד מעט אני יעלה את זה
(צריך לחתוך כי יש שם מלא חלקים של זמרים אחרים וכו'...)@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
@כ-פ כתב בפרחי לונדון:
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
לפני שנתיים הייתה הופעה גדולה "שישים שנה למוזיקה היהודית".
יש לך אותה??? חיפשתי בנרות!!
יש לי
עוד מעט אני יעלה את זה
(צריך לחתוך כי יש שם מלא חלקים של זמרים אחרים וכו'...)אל תחתכי את זה..... אני ממש אשמח למלא דווקא.
-
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
@כ-פ כתב בפרחי לונדון:
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
לפני שנתיים הייתה הופעה גדולה "שישים שנה למוזיקה היהודית".
יש לך אותה??? חיפשתי בנרות!!
יש לי
עוד מעט אני יעלה את זה
(צריך לחתוך כי יש שם מלא חלקים של זמרים אחרים וכו'...)אל תחתכי את זה..... אני ממש אשמח למלא דווקא.
-
@כ-פ @שמה
https://send.magicode.me/send-file/file/81bdc9f29f8e70f20f64ae9b8357c4f580e343e6/view -
@הדרית כתב בפרחי לונדון:
@אילה1
זה מעניין?
לא יודעת....
יש שם מיאמי אםזה מעניין אותך....
יש לי את זה רק בגלל מיאמי
-
-
@כ-פ @שמה
https://send.magicode.me/send-file/file/81bdc9f29f8e70f20f64ae9b8357c4f580e343e6/view@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
@כ-פ @שמה
https://send.magicode.me/send-file/file/81bdc9f29f8e70f20f64ae9b8357c4f580e343e6/viewתודה רבה רבה!!
אבל זה לא ה DVD הרשמי......
חשבתי שיש לך את ההסרטה האמיתית........לפני כמה זמן ראיתי סרטון של יוסי טויב מההופעה הזו, וזו הייתה הסרטה רשמית. אז שיערתי שיש להם DVD שלם....
-
-
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
@כ-פ @שמה
https://send.magicode.me/send-file/file/81bdc9f29f8e70f20f64ae9b8357c4f580e343e6/viewתודה רבה רבה!!
אבל זה לא ה DVD הרשמי......
חשבתי שיש לך את ההסרטה האמיתית........לפני כמה זמן ראיתי סרטון של יוסי טויב מההופעה הזו, וזו הייתה הסרטה רשמית. אז שיערתי שיש להם DVD שלם....
@כ-פ כתב בפרחי לונדון:
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
@כ-פ @שמה
https://send.magicode.me/send-file/file/81bdc9f29f8e70f20f64ae9b8357c4f580e343e6/viewתודה רבה רבה!!
אבל זה לא ה DVD הרשמי......
חשבתי שיש לך את ההסרטה האמיתית........לפני כמה זמן ראיתי סרטון של יוסי טויב מההופעה הזו, וזו הייתה הסרטה רשמית. אז שיערתי שיש להם DVD שלם....
@כ-פ כתב בפרחי לונדון:
@אילה1 כתב בפרחי לונדון:
@כ-פ @שמה
https://send.magicode.me/send-file/file/81bdc9f29f8e70f20f64ae9b8357c4f580e343e6/viewתודה רבה רבה!!
אבל זה לא ה DVD הרשמי......
חשבתי שיש לך את ההסרטה האמיתית........לפני כמה זמן ראיתי סרטון של יוסי טויב מההופעה הזו, וזו הייתה הסרטה רשמית. אז שיערתי שיש להם DVD שלם....
לא ידעתי שיש DVD...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות