אנעים זמירות---
-
ושוב פעם---
ניגון חב"ד... -
ושוב פעם---
ניגון חב"ד...@RACHELY-0
יפה מאודד אין על ניגוני חבד ביקום! תמשיכי להעלות ניגוני חבד זה ממכר! -
ושוב פעם---
ניגון חב"ד...@RACHELY-0
תגידי איך הצלחת לעשות שיהיה תמונה בפרופיל אני לא הצלחתי... כל תמונה ששמתי בעיגול הזה המחשב אמר לי שהתמונה גדולה מידי.. וגם בפרופיל שמתי תמונה והוא פשוט לא קולט אותה וניסיתי הרבה תמונות וזה פשוט נשאר לבן איך עושים את זה? -
@RACHELY-0
תגידי איך הצלחת לעשות שיהיה תמונה בפרופיל אני לא הצלחתי... כל תמונה ששמתי בעיגול הזה המחשב אמר לי שהתמונה גדולה מידי.. וגם בפרופיל שמתי תמונה והוא פשוט לא קולט אותה וניסיתי הרבה תמונות וזה פשוט נשאר לבן איך עושים את זה?@אפרת-גלבוע 100% ממכר!!!
(ולגבי הפרופיל.פשוט הורדתי את האיכות של התמונה באיזהשהוא אתר ואז התמונה הייתה קלה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות