סדנת כתיבה
-
אוקי אז אחרי שהיה כמה פעמים שמשתמשים ביקשו המשך לשיר וזה ממש עבד רציתי אולי לפתוח סדנת כתיבה שזה אומר שפה נלמד איך כותבים ונכתוב ביחד גם @טותיייי בבקשה
-
אוקי אז אחרי שהיה כמה פעמים שמשתמשים ביקשו המשך לשיר וזה ממש עבד רציתי אולי לפתוח סדנת כתיבה שזה אומר שפה נלמד איך כותבים ונכתוב ביחד גם @טותיייי בבקשה
@דוד-ירושלמי-בנשמה
בכיף אני יעזור לכל מי שצריך -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
בכיף אני יעזור לכל מי שצריך@טותיייי תתיגי את כל מי שצריך מהשירים לכתיבה בסדר?
-
@טותיייי תתיגי את כל מי שצריך מהשירים לכתיבה בסדר?
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא הבנתי מה לעשות?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא הבנתי מה לעשות?
-
@טותיייי תכלס יש לי עוד שיר שהו בכלל לא מוכן ממש בסיסי אני עדין מתלבטת הים לכתוב הו לא אני החשוב
-
@טותיייי אלוקים מהיר לי בדרכים נותן לי סימנים
למרות שיש קשים ניסיונות רבים
יש גם הלוקים שם יושב הו במרומים
רוצה רק את טובת הבנים
פזמון
אבא אבא שוב חוזרת הלכה יודעת נסתרות דרכך
ואין עוד מלבדך אבא יושב הו במרומים ורוצה לירות את בנב אהובים שבים@חיה-ס תקנתי שגיאות כתיב והוספתי קצת מילים
אלוקים מאיר לי בדרכים נותן לי סימנים
ולמרות שיש קשיים ניסיונות רבים
יש גם אלוקים שם יושב במרומים
רוצה רק תמיד את טובת הבניםפזמון
אבא אבא שוב חוזרת אליך יודעת נסתרות דרכך
ואין עוד מלבדך
אבא יושב שם במרומים
ורוצה לראות את בניו האהובים אליו שביםאלוקים שכקשה לי לפעמים
מחפשת אותך בין כל השבילים
אתה מאיר לי בחשיכה רוצה רק אותך
אבל אחרי הכל תמיד רצה אליךזה בסדר?
-
@חיה-ס תקנתי שגיאות כתיב והוספתי קצת מילים
אלוקים מאיר לי בדרכים נותן לי סימנים
ולמרות שיש קשיים ניסיונות רבים
יש גם אלוקים שם יושב במרומים
רוצה רק תמיד את טובת הבניםפזמון
אבא אבא שוב חוזרת אליך יודעת נסתרות דרכך
ואין עוד מלבדך
אבא יושב שם במרומים
ורוצה לראות את בניו האהובים אליו שביםאלוקים שכקשה לי לפעמים
מחפשת אותך בין כל השבילים
אתה מאיר לי בחשיכה רוצה רק אותך
אבל אחרי הכל תמיד רצה אליךזה בסדר?
@טותיייי תוסיפי רק את האות וו נגיד בשורה השניה במקום למרות ולמרות וכו'
-
@טותיייי תוסיפי רק את האות וו נגיד בשורה השניה במקום למרות ולמרות וכו'
@דוד-ירושלמי-בנשמה סבבה הוספתי
אבל חוץ מיזה הקצב טוב? -
@דוד-ירושלמי-בנשמה סבבה הוספתי
אבל חוץ מיזה הקצב טוב?@טותיייי בסדר אבל אני לא רואה כ"כ לחן שיושב על זה
-
@טותיייי בסדר אבל אני לא רואה כ"כ לחן שיושב על זה
@דוד-ירושלמי-בנשמה תאמת גם אני

-
@חיה-ס תקנתי שגיאות כתיב והוספתי קצת מילים
אלוקים מאיר לי בדרכים נותן לי סימנים
ולמרות שיש קשיים ניסיונות רבים
יש גם אלוקים שם יושב במרומים
רוצה רק תמיד את טובת הבניםפזמון
אבא אבא שוב חוזרת אליך יודעת נסתרות דרכך
ואין עוד מלבדך
אבא יושב שם במרומים
ורוצה לראות את בניו האהובים אליו שביםאלוקים שכקשה לי לפעמים
מחפשת אותך בין כל השבילים
אתה מאיר לי בחשיכה רוצה רק אותך
אבל אחרי הכל תמיד רצה אליךזה בסדר?
-
@חיה-ס תקנתי שגיאות כתיב והוספתי קצת מילים
אלוקים מאיר לי בדרכים נותן לי סימנים
ולמרות שיש קשיים ניסיונות רבים
יש גם אלוקים שם יושב במרומים
רוצה רק תמיד את טובת הבניםפזמון
אבא אבא שוב חוזרת אליך יודעת נסתרות דרכך
ואין עוד מלבדך
אבא יושב שם במרומים
ורוצה לראות את בניו האהובים אליו שביםאלוקים שכקשה לי לפעמים
מחפשת אותך בין כל השבילים
אתה מאיר לי בחשיכה רוצה רק אותך
אבל אחרי הכל תמיד רצה אליךזה בסדר?
-
@טותיייי במחילה, אתקן קצת מה שהפריע לי
המילה אלוקים בבית הראשון חוזרת על עצמה
הייתי כותב:
מי מאיר לי בדרכים נותן לי סימנים
למרות שיש קשיים ונסיונות רבים
אלוקים תמיד שם יושב במרומים
רוצה רק את טובת הבנים -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
בכיף אני יעזור לכל מי שצריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות