תוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?
-
@בני-5 ברדיו קול פליי כמובן
פוסט זה נמחק! -
@בני-5 ברדיו קול פליי כמובן
@המאסטרו-הנסתר מתי באיזה שעה ומה התוכנית אבל בכל זאת נראה לי שיש לו משהו בארה"ב
-
@הדרי אמר בתוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?:
@המאסטרו-הנסתר אני חושבת בשעה 5 בכל יום
לא, בשעה 6
@כ-פ אמר בתוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?:
@המאסטרו-הנסתר הוא יודע עברית בכלל?????
והתכנית היא באנגלית
-
@כ-פ זהו, שהתוכנית שלו באנגלית ,והתוכנית קצת משעממת(יש שם לרוב שירים חסידיים למי שאוהב, כי אני לא אוהבת חסידי כבד....),התוכנית משודרת בקול פלי כל יום ב 5
-
@כ-פ זהו, שהתוכנית שלו באנגלית ,והתוכנית קצת משעממת(יש שם לרוב שירים חסידיים למי שאוהב, כי אני לא אוהבת חסידי כבד....),התוכנית משודרת בקול פלי כל יום ב 5
-
פוסט זה נמחק!
-
@הדרי אמר בתוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?:
@מרב למה?,קול פלי זה של ישראלים...
ברור...
רק בין 6 ל 7 התוכנית של סגל לא ממש מיועדת לישראלים -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
נחום סיגל משדר בתקופה האחרונה רק ברשת (יואלי דיקמן דיבר עליו עם יששכר דרור כשהוא היה בלילה מנצח וכך הוא אמר שהוא כבר לא משדר בFM)
ומי שרוצה הנה הקישור לאתר שלו (הכול באנגלית)
https://nachumsegal.com/
ובתוכנית שלו בקול פליי הוא משדר בו זמנית גם בקול פליי וגם בתחנה שלו שנקראת JM AM ואפשר לשמוע אותו בקול פליי אומר JM AM בגלל שהוא משודר בשניהם -
נ נגינתי נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות