תוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?
-
@בני-5 ברדיו קול פליי כמובן
-
@בני-5 מצטרפת
גם אני שאלתי את עצמי את השאלה הזו הרבה פעמיםאתה מתכוון לנחום סיגל המנחה מהאסק?
-
@בני-5 ברדיו קול פליי כמובן
פוסט זה נמחק! -
@בני-5 ברדיו קול פליי כמובן
פוסט זה נמחק! -
@בני-5 ברדיו קול פליי כמובן
@המאסטרו-הנסתר מתי באיזה שעה ומה התוכנית אבל בכל זאת נראה לי שיש לו משהו בארה"ב
-
@הדרי אמר בתוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?:
@המאסטרו-הנסתר אני חושבת בשעה 5 בכל יום
לא, בשעה 6
@כ-פ אמר בתוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?:
@המאסטרו-הנסתר הוא יודע עברית בכלל?????
והתכנית היא באנגלית
-
@כ-פ זהו, שהתוכנית שלו באנגלית ,והתוכנית קצת משעממת(יש שם לרוב שירים חסידיים למי שאוהב, כי אני לא אוהבת חסידי כבד....),התוכנית משודרת בקול פלי כל יום ב 5
-
@כ-פ זהו, שהתוכנית שלו באנגלית ,והתוכנית קצת משעממת(יש שם לרוב שירים חסידיים למי שאוהב, כי אני לא אוהבת חסידי כבד....),התוכנית משודרת בקול פלי כל יום ב 5
-
פוסט זה נמחק!
-
@הדרי אמר בתוכנית הרדיו של נחום סגל מי יודע?:
@מרב למה?,קול פלי זה של ישראלים...
ברור...
רק בין 6 ל 7 התוכנית של סגל לא ממש מיועדת לישראלים -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות