הודעת הצ'אט חסום לך...
-
@אבי_770 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
@טכנאי-קיובייס-12
תודה. אני יעבור על זה כעת.תודה על המחמאה, זה אני...
וגם מ"מתמחים טופ" ו @טכנאי-קיובייס-12 שגם חבר שם...
-
@אבי_770 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
@טכנאי-קיובייס-12
תודה. אני יעבור על זה כעת.תודה על המחמאה, זה אני...
וגם מ"מתמחים טופ" ו @טכנאי-קיובייס-12 שגם חבר שם...
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
@אבי_770 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
@טכנאי-קיובייס-12
תודה. אני יעבור על זה כעת.תודה על המחמאה, זה אני...
וגם מ"מתמחים טופ" ו @טכנאי-קיובייס-12 שגם חבר שם...
ומעוד הרבה מקומות, כבל נראה לי שהגזמנו. זה עבר את הנושא שדובר כאן.
-
איך אני לוחץ על התוסף איפה זה ? לא מופיע לי !
@טכנאי-קיובייס-12 -
איך אני לוחץ על התוסף איפה זה ? לא מופיע לי !
@טכנאי-קיובייס-12@מוישי-2 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
איך אני לוחץ על התוסף איפה זה ? לא מופיע לי !
@טכנאי-קיובייס-12https://chrome.google.com/webstore/detail/live-editor-for-css-less/ifhikkcafabcgolfjegfcgloomalapol/related זה התוסף
ואם אתה לא יודע איך מתקינים - https://www.youtube.com/watch?v=tFvyk-Pdnog -
@מוישי-2 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
איך אני לוחץ על התוסף איפה זה ? לא מופיע לי !
@טכנאי-קיובייס-12https://chrome.google.com/webstore/detail/live-editor-for-css-less/ifhikkcafabcgolfjegfcgloomalapol/related זה התוסף
ואם אתה לא יודע איך מתקינים - https://www.youtube.com/watch?v=tFvyk-Pdnog@טכנאי-קיובייס-12 אין לי אפשרות לראות סרטים סורי..
הפעלתי את הכרום
אבל לא הבנתי איך לוחצים על התוסף בדף הבית של מקצב כמו שהראת בתמונה -
@טכנאי-קיובייס-12 אין לי אפשרות לראות סרטים סורי..
הפעלתי את הכרום
אבל לא הבנתי איך לוחצים על התוסף בדף הבית של מקצב כמו שהראת בתמונה -
@אבי_770 לא הבנתי מחילה !
תוריד את הנוסח של המילים הגבוהות יותר למעשי כגון.
תלחץ על הקישור תראה כפתור בצד שמאל תחזור לדף הבית וכו
תודה על העזרה -
@מוישי-2 אוקיי. כשאתה נכנס בדפדפן לפורום - בכרום תלחץ על הכפתור הזה:

ואז יופיע לך כל הוספים שהתקנת ברשימה, תלחץ על התוסף שהסמל שלו כמו חץ: > ותראה, הם שלו מכיל את המילה CSS תלחץ על זה ויפתח לך החלון, אם משהו כאן לא ברור אני יסביר יותר ברור.פוסט זה נמחק! -
הגעתי לשלב שרואים ריבוע אם הCSS
אבל אין אותיות באנגלית -
@מוישי-2 אוקיי, תדביק את הקוד ש @טכנאי-קיובייס-12 הביא, ותלחץ אנטר.
-
@אבי_770 אוקי הבנתי הכל וזה מה שעשיתי אבל בדיוק עכשיו נעלם לי הסימון הצאט
עשיתי אנטר ושום דבר לא קרה

@מוישי-2 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
@אבי_770 אוקי הבנתי הכל וזה מה שעשיתי אבל בדיוק עכשיו נעלם לי הסימון הצאט
עשיתי אנטר ושום דבר לא קרה

לא זה מה שרצית?
-
@מוישי-2 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
@אבי_770 אוקי הבנתי הכל וזה מה שעשיתי אבל בדיוק עכשיו נעלם לי הסימון הצאט
עשיתי אנטר ושום דבר לא קרה

לא זה מה שרצית?
@טכנאי-קיובייס-12 רציתי שהצאט יראה מה שהוא כמו ש @ב-ב
הראה -
העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר. -
העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר.@טיטו אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר.הנני מעדכן
-
@טיטו אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר.הנני מעדכן
@טכנאי-קיובייס-12 למשתמש מומחה יש צ'אט תיאורית רק צריך עוד לבדוק מה הבעיה שבגינה זה חסום. אנחנו עובדים על זה כדי לבדוק מה הסיבה שזה ככה.
-
לי חסום הצאט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות