הודעת הצ'אט חסום לך...
-
העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר.@טיטו אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר.הנני מעדכן
-
@טיטו אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:
העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר.הנני מעדכן
@טכנאי-קיובייס-12 למשתמש מומחה יש צ'אט תיאורית רק צריך עוד לבדוק מה הבעיה שבגינה זה חסום. אנחנו עובדים על זה כדי לבדוק מה הסיבה שזה ככה.
-
לי חסום הצאט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות